Gå til innhold

Slitsomt

nima

Anbefalte innlegg

Møtte en fyr på byn for noen uker siden som er en kompis av en venn av noen venner av meg. Han virket veldig interessert og spurte etter nr mitt og sendte etterhvert masse meldinger med han. Han var alltid den som sendte mld først. Jeg var usikker på om jeg likte han, men ville gi han en sjangse og gikk på date med han. Da fant jeg ut at jeg likte han ganske godt og syns daten gikk veldig bra. Men etter daten føler jeg at han har blitt litt rar. tar ikke så mye kontakt og sånn. så jeg tenkte at ok, da er han ikke interessert lenger. Så sendte han meg mld på byn og ba meg møte han. Så vi møttes og hadde det kjempekoselig og jeg sov over hos han. Jeg sov bare.

Han var skikkelig søt mot meg og jeg spurte om jeg hadde gjort noe galt på daten, noe han sa jeg absolutt ikke hadde. Han sa faktisk at jeg hadde virket kald etterpå. Så da tenkte jeg at alt var bra igjen. Men syns han er rar nå igjen. Han har ikke vært på msn eller facebook på flere dager og har ikke svart på siste mld min. han har litt problemer med tlf sin og var en mld jeg sendte på søndag han ikke fikk. han svarer alltid på mld med engang, men nå har jeg altså ikke hørt noe. Var litt kald mot han på lørdag, men har sagt unnskyld for det for jeg var litt sliten. Så nå sitter jeg her som en idiot og aner ikke hva jeg skal tro. Skal jeg bare droppe han eller skal jeg gi han mer tid? Vil egentlig spørre han om dette, men føler det kan bli litt mye siden vi ikke har kjent hverandre så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest plumno

Det der er ganske likt hvordan jeg har det. Mannfolk er kjempehyggelig og greie for å vinne en over og så blir de stille for å se hvor interessert DU virker.

Om du er en av de mange jentene som tar en del kontakt så kan han slappe av på det punktet...

Men husk - mannfolk liker å jakte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke ta mer kontakt med han ihvertfall. Får vente og se hva som skjer, men mister fort interessen dersom jeg ikke får noe tilbake. Så får vi se om jaktinnstinktet hans setter inn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lara_*

50% av alle innleggene på singelforumet handler om akkurat dette temaet: Er han interessert eller ikke? Skal jeg sende melding eller ikke? osv.

Jeg skulle virkelig ønske at jenter kunne våkne opp å gi blaffen. Har han ikke svart på en melding eller ringt på lenge, så finn på noe annet i stedenfor å gå og tenke på det. Så viktig er ikke hver eneste fingerbevegelse en mann gjør, at din verden skal stoppe opp på grunn av det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50% av alle innleggene på singelforumet handler om akkurat dette temaet: Er han interessert eller ikke? Skal jeg sende melding eller ikke? osv.

Jeg skulle virkelig ønske at jenter kunne våkne opp å gi blaffen. Har han ikke svart på en melding eller ringt på lenge, så finn på noe annet i stedenfor å gå og tenke på det. Så viktig er ikke hver eneste fingerbevegelse en mann gjør, at din verden skal stoppe opp på grunn av det!!!

Men, kjære vene, det er da virkelig ikke lett når følelsene rår i stedet for fornuften.

Likevel, jeg prøver å fortsette med mitt når jeg har noe på gang med en fyr, men likevel kverner han bak i hodet mitt - nonstop. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajaja, jeg vet at dette er typisk jenteoppførsel og alt det der så det er uødvendig å påpeke. Livet mitt stopper jo ikke akkurat opp pga en fyr heller, jeg bare lurte på hvordan gutter tenker for jeg skjønner meg virkelig ikke på dem. Men jeg tenker at sender han ikke mld, er han ikke interessert. Er bare irriterende å ikke skjønne hva som gikk galt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...
Jajaja, jeg vet at dette er typisk jenteoppførsel og alt det der så det er uødvendig å påpeke. Livet mitt stopper jo ikke akkurat opp pga en fyr heller, jeg bare lurte på hvordan gutter tenker for jeg skjønner meg virkelig ikke på dem. Men jeg tenker at sender han ikke mld, er han ikke interessert. Er bare irriterende å ikke skjønne hva som gikk galt

Hiver meg med her. Møter mange som virker interesserte og sier fine ting. Og med en gang de skjønner at jeg er interessert tilbake, fordufter de. Siste kommentar jeg fikk fra ham jeg liker etter en ONS og jeg signaliserte at jeg ville gjenta seansen var: "Jeg beklager, men jeg er sliten i dag. Ikke få meg til å føle meg kjip".

Jeg syns nesten synd på ham fordi jeg presset meg på. Han er en utrolig snill gutt, og virket oppriktig lei seg fordi følelsene ikke er gjensidige.

Umulig å "bli kjent" med en person etter at man allerede har hatt sex. Har brent meg så mange ganger, men lærer aldri. Det er jo alltid DE som tar initiativ, men nekter og følge opp.

Hva skal en singel jente gjøre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg med her. Møter mange som virker interesserte og sier fine ting. Og med en gang de skjønner at jeg er interessert tilbake, fordufter de. Siste kommentar jeg fikk fra ham jeg liker etter en ONS og jeg signaliserte at jeg ville gjenta seansen var: "Jeg beklager, men jeg er sliten i dag. Ikke få meg til å føle meg kjip".

Jeg syns nesten synd på ham fordi jeg presset meg på. Han er en utrolig snill gutt, og virket oppriktig lei seg fordi følelsene ikke er gjensidige.

Umulig å "bli kjent" med en person etter at man allerede har hatt sex. Har brent meg så mange ganger, men lærer aldri. Det er jo alltid DE som tar initiativ, men nekter og følge opp.

Hva skal en singel jente gjøre? :)

La være å ha sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La være å ha sex?

Det har blitt min konklusjon og!

Bli kjent, gå på date, (sier høna som aldri har vært på date :ler:) før dere tar steget videre. Sjangsen for at han er oppriktig int er vel større om han er med på 4-5. date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig irriterende, ja. Og jeg lurer virkelig på hvorfor det skal være så vanskelig å si; "Beklager, jeg er ikke interessert"?

Ja, det kan være vanskelig å såre noen, men da vet i hvert fall den andre parten hvor h*n står.

Det er jo positivt på en måte da, at du lett mister interessen hvis du ikke får noe tilbake. :) Da slipper du i hvert fall å sløse bort energi på å tenke på han.

Endret av HulaHoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men husk - mannfolk liker å jakte :)

Tidenes største myte. Ikke ta det du leser i kvinneblader som fakta. Spør heller noen virkelige menn, de ville avvist den påstanden tvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter sitter passive og forventer at menn skal ta seg av alt. Ta intiativ selv. Jeg har datet flere damer som oppfører seg på samme måte som du gjør mot denne mannen, og interessen faller fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter sitter passive og forventer at menn skal ta seg av alt. Ta intiativ selv. Jeg har datet flere damer som oppfører seg på samme måte som du gjør mot denne mannen, og interessen faller fort.

Hun har jo sendt han en melding, men han svarer jo ikke.

Hvis man sender enda en mld, kan man lett få høre man er ei mase-kjærring. Gjør man det ikke, så er man passiv og tar lite initiativ?

Er det rart man blir forvirret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi står i en "cross-road".. Vi er liksom ikke helt sikre, men har likevel litt lyst. Mens vi ofte har fått høre at menn ikke liker pågående damer.

Er det rart vi er litt tilbakeholdene? Jeg mener, det er jo ikke akkurat lenge siden det var mannen som styrte alt. JEG er glad for at dette endrer seg, men jeg tror det er litt unaturlig for mange kvinner å ta iniativ og "blottlegge" seg slik for en mann.

Jeg skjønner jo at menn takler dette skillet bedre enn kvinner, i å med det er så mange "er han int i meg?" "hva mener han" innlegg fra flere her på forumet.

Det er iallefall skummelt for meg, samtidig litt spennende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tidenes største myte. Ikke ta det du leser i kvinneblader som fakta. Spør heller noen virkelige menn, de ville avvist den påstanden tvert.

Vel, dette er vel også en sannhet med visse modifikasjoner.

Mange av de mannfolka som til stadighet vanker på utelivet liker nok å "jakte" på damer.

Disse er jo derimot ikke majoriteten av menn. Og om de er virkelige menn kan jo diskuteres ;)

Men hvis ei kvinne hovedsaklig treffer menn på byen, så vil nok dette "jakte" inntrykket stemme ganske så bra der vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om de er virkelige menn kan jo diskuteres ;)

Menn som går på byen er ikke virkelige menn? Hvorfor skulle de ikke være det?

Forresten, drit i det. Det finnes ikke noe fornuftig svar på det uansett, så la oss spare både deg og meg for å kaste bort de sekundene av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som går på byen er ikke virkelige menn? Hvorfor skulle de ikke være det?

Forresten, drit i det. Det finnes ikke noe fornuftig svar på det uansett, så la oss spare både deg og meg for å kaste bort de sekundene av livet.

Jeg hadde et par sekunder til overs :ler:

Menn som bare er ute etter å utnytte andre (kvinner) har ingen verdi i min verden. Og det samme gjelder kvinner med samme oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et par sekunder til overs :ler:

Menn som bare er ute etter å utnytte andre (kvinner) har ingen verdi i min verden. Og det samme gjelder kvinner med samme oppførsel.

Haha så du setter likhetstegn mellom menn som går på byen og menn som er ute etter å utnytte kvinner?

Det latterligste jeg har hørt. JA, det er nok mange av dem på byen, men det er også mange som liker å gå ut å ta seg en fest selv om de ikke er ute etter å utnytte noen.

Man klarer da som oftest å se litt forskjell på folk gjør man ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...