Gå til innhold

Frysepopp


freezepop

Anbefalte innlegg

Var kun det på link nr. 2 som var musikken min, og adressa funker ikke fordi.... *romstere og klø seg i hodet*. En liten skråstrek for mye.

http://www.myspace.com/kidzonfuzz der ja! MEN, jeg våkna av alarmen min en halvtime etter jeg burde ha (jeg tror ikke jeg har trykt på snooze, bare sovet gjennom den), og dusjen vår er blitt twilight zone der jeg tar en 10-minutters dusj og når jeg kommer ut har det gått 20... så litt dårlig tid nå, gotta ruuuun ;D

:ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ninja:

Det er så fint at en sånnen liten smiley kan få meg til å le så sinnsykt høyt.

Veldig fint! :ninja:

Nå forvirrer jeg hodet mitt med The Mars Volta og skal betale regninger, tjohei! Skal bli deilig å bli kvitt noen av de da, frikort også blir ting litt smudere. Ting kommer til å bli litt på halv tolv (halv ett? tre? litt på skakke? ettellerannet) iløpet av sommer'n også når høsten begynner så får jeg en godt betalt jobb fra 9 til 3 og tjener masse penger også blir vi richbitches!

I morgen har jeg lyst til å gå med bukseseler på jobb! Begynner å få dreisen på å steame melk (det er en kunst om man skal gjøre det riktig ass!)

Fy søren så bra Mars Volta egentlig er. Mon tro om jeg greier å dra alle gotherne med på å se psykedeliaprogrock. Kansje hvis jeg lokker dem med "gale menn i trange bukser og store afroer". Hvem kan si nei til det lissom?

Men, klokka er halv tre. Muligens en idé å hoppe til sengs.

(PS: Noen har stjålet sykkelen min! Kjøtere!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cause she neeever, NEEEVEEER slee-eeps alooooone... :digge:

Jeg synes absolutt bukseseler hører hjemme på en jobb! En av de få jeg faktisk tar meg bryet med å hate, bruker bukseseler, men det er ikke derfor jeg hater ham, altså.

En av grunnene til at jeg ikke har sykkel, er nettopp at den likevel bare ville blitt stjålet! Så nå sparer jeg meg selv for masse irritasjon. Har gått i sykkel-fella før, for å si det sånn... De andre grunnene er: Hjelm og flate sko. Definitely not an option. Men er gøy i nedoverbakkene, det skal de ha, disse hjulbefengte-knabb-meg-værsåsnill-tyrannene... Swooosh! Suser i serken.

*sjekker ut kids on fuzz* Whooa! Graficus, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ler du av meg? :klø:

Jeg sykler med høyhælte sko likegjerne jeg, Millus :nigo:

Hehe, neida, ler ikke av deg. Men så bilde av deg på siden til Kids on fuzz. Og observant som jeg er, så satt jeg jo og glodde i fem minutter, og tenkte "hmm... Hun minner meg om noen jeg kjenner... Hmmm...".

Og så plutselig "Whoaa! Graficus!". :hjertesmil:

Høyhælt-sykling, er nok enda en av de tingene jeg aldri har behersket. Listen begynner å bli lang... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyperoppdatering siden det er så lenge siden:

-Jobbejobbe, litt for mye, eller ikke så mye, men lenge, betyr ikke såå mye å kunne sove litt lenger, men ville gjerne kommet hjem tidligere. Får ikke gjort no smart på morran uansett. Lage masse kaffe. Chai latte er fin måte å passe på at man ikke dør av koffeinoverdose (hørt at man får elendig referanse om man faktisk dør av koffeinoverdose på jobb, noe med "mangel på selvkontrol og disiplin, fulgte ikke så godt med). Hyggelige mennesker da. Småbetatt av en franskmann, skulle ønske han var onkelen min, bare ikke på en småekkel måte som det høres ut som.

-Snart ferdige med alt småplukk på skoleoppgaver som leveres snart. Weeeoo!

-Ninjasmiley

-Jeg vil gjøre artsy PR-stunt for jobben ved å kjøpe et stort lærret og sette meg på gata utafor og male et bilde med forskjellig type kaffe. Vet ikke hvor populært det hadde blitt.

-Det er farlig å jobbe et sted der man går fort frem og tilbake med glass og kopper, og samtidig serverer is. Pittelitt iskrem (eller såpe/klorvann, uvisst) på gulvet + frysepopp halvløpende med fullt glass med ismokka = nesten tegneserie-bananskall-scene.

-Jeg har konsentrasjonsevnen til en sopp

-NINJASMILEY!!!

-Det er vanskelig å oppdatere dagbok når det har gått lang tid. Har begynt to-tre-fire ganger å skrive noe her, bare for å glemme det, lukke tabben og facepalme megselv.

-Henta valp. Dere har sikkert fått med dere den greia der.

-Snart Arvika! Skattepenger, where art thou? cometh to me and thou shalt be spent!

-Folk er dårlige til å ta hint. "Åja, her var det plutselig ikke noen bord, og bare to stoler igjen, personalet rydder, da fungerer det sikkert ypperlig for oss å sette oss ned her og ta en kopp kaffe". Nei.

-Jeg har en tendens til å være litt raus med hundrelappene. Takk gud for ærlige sjeler, ellers hadde jeg vært i trøbbel om noen hadde funnet ut at jeg gir igjen 130 kroner når folk handler for 170 og gir meg en tohundrelapp (ikke så ille da, men klokka er over tolv og hodet mitt kom ikke på noen gode eksempler, og orket ikke regne ut ett heller)

-Dette blir en lang post

-N-I-N-J-A-S-M-I-L-E-E-E-E-E-E-E-Y-Y-Y-Y!

-Marshmellows er en genial oppfinnelse. Samme med kaffe. Særlig espressomaskiner, mokka-kanner og presskanner. Kaffetraktere og filterkaffe er ondskap.

-Jeg forstår følelsen endel av de eldre som jobbet på callcenterne hadde når de som 50-60-åringer svarer til folk som sansynligvis ikke er fylt 30.

-Hmmm... mye bryddstykker her ja.

-Det er egentlig ganske representativt for hvordan hjernen min fungerer mesteparten av dagen.

-Te nå.

-Kommer tilbake med mer regelmessige oppdateringer snart

-Først te.

-Ninjahoppetausmiley

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Jeg tenkte jeg skulle finne ut om det faktisk er skadelig å drikke den mengden kaffe jeg gjør i løpet av en dag. Fant noen artikler og det jeg går gjennom virker egentlig litt som en pepper-avhengighet (ref: amfetamin) der jeg bare går og venter på en major nedtur og plutselig er jeg på kjøret. Isj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Vet ikke om det er skadelig med så masse kaffe, men jeg får iallefall ganske store abstinenser av å ikke drikke kaffe. Min konklusjon er derfor at kaffe er sunt! Så det så!

Ellers må du ikke slite deg helt ut da. Har faktisk vært borte i nesten det samme som bananepisoden din selv da jeg serverte, bortsett fra at jeg snublet over et barn med et brett fullt av kaffe. Pokker, kan ikke folk passe på ungene sine!?

Ha en fin dag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynt å trene vekter, biceps står det ganske bra til med, triceps ikke fult like bra og skuldermuskler er katastrofalt dårlige. Snart Arvika og da blir det ikke mye trening, men etter det skal det bli muskler!

Nytt ord til ninjasmiley-ordboken v.1:

Flamencorunk

..eh, definisjon kommer senere.

The Killers er foresten fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flamencorunk??? :skratte:

Jeg håper virkelig, når definisjonen kommer, at det viser seg å være et ord jeg kan flette inn i så mange setninger som overhodet mulig.

"Ja, nei, her har det vært flamencorunk på gang, ser jeg...".

Èn ting kan jeg ihvertfall slå fast med det samme, føler jeg:

Man kan lett bli sparket fra sin offentlige stilling, dersom det oppdages at man bedriver flamencorunk i arbeidstiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sativa

På tide med en noen faktaopplysninger ang kaffeforbruk: (jeg jobber nemlig med en fyr som drikker syke mengder kaffe, og jeg ville forhøre meg hos legen om det forelå noen helsefare ved dette, før jeg evt begynte å begrense inntaket hans mot hans vilje)

Og det gjorde det altså ikke. Med mindre man har magesår, sure oppstøt, spiserørssykdom eller lignende. Også kan man bli stresset og få angst. Men ikke syk.

Avhengig ja, men det er vel ikke akkurat farlig,

Så bare tøm innpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sativa: Pju. Da kan jeg begynnne å drikke til jeg skjelver, og heller stoppe da ;D

loffen: takk, vi hadde det supert. Regner med at de fleste her også følger Grafica sin bok, og jeg har på følelsen av at om jeg skulle komme med en lang utredning om festivalen hadde det blitt litt smør på flesk (morsomt uttrykk foresten, smør skal da være underst?). Så enda mer hyperupdate.

Reisefølge kom, røyka masse, spiste, fikk oppvaskmaskin, røyka mer, så film, drakk kaffe, pakka siste ting, tok taxi, pes med å få ut bilettene (mongoautomater), fikk ut bilettene, dro tung bagasje på toget, hey ho mot Oslo. *trekke pusten*

Kom til Oslo, kjøpte mat, møtte Nótt, dro bagasjen på nytt tog mot Arvika, kom til Arvika, satt på plen, kjøpte stæsj og øl, dro til camp, sto i (lang) kø, slo opp telt (ikke min sterke side nei), varmt, flere folk kom, chill, husker ikke hva annet vi gjorde - muligens røyka alt for mye og drakk øl.

Camp fyller seg opp, masse folk, masse høy musikk, inn til byen for å kjøpe ørepropper, solkrem og stæsj, bading... Konsertreviews (også i hyperformat):

The Sounds: Fantastisk, sommermusikk, energisk, nydelig

The Mars Volta: Fint, styggkult, for mye jazz-impro, ble kjedelig

NIN: Bleh, fint lysshow men innøvd og kjedelig. Gikk fort.

Depeche: Nydelig som alltid, gøye videoer på skjerm.

Fever Ray: FUCKINGFAN-TASTIC! Dansa rompene våre av oss (alle andre trodde nok vi var gale), musikken var fantastisk live og stemninga ute var bare PERFEKT. Verdt turen alene.

Lowood: Så vi tre sekunder av, poor kids, akustisk nydelig indie-greie som ble overdøvet av elektrogreie på scenen ved siden av, slem Arvika!

(Gjennomgående: Trashfood og alt for mye røyking og alt for lite kaffe)

Pakke sammen telt i øsregn, 6 timer på togstasjon, alt for mye kaffe, vente. vente. vente. Slepe ting på toget, tog til Oslo, bytte tog, møte Nótt, slepe ting på toget, bytte til buss og tilbake på tog: mye sleping.

Tilbake nå, ikke mer sleping på en stund. Kaffe nå. Jeg skal bare restarte macen fordi jeg har fått en ekstra muspeker som jeg... ikke kan bruke til noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...