Gjest VingleLingja Skrevet 16. juli 2003 #1 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg er en jente som blir for våt under samleie. Det skal ikke mye til før jeg blir extremt kåt på kjæresten min. Det er jo kjempe fint , og alt det der... Men jeg kjenner ingen friksjon! Jeg er ikke spessielt slapp i skjeden, og pikken til kjæresten er stor. Finst det noen slags form for tabletter for dette? Noen som lider like mye som meg, som vil fortelle litt hva det gjør med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xerxoz Skrevet 16. juli 2003 #2 Del Skrevet 16. juli 2003 Du kan få han til å bruke en knudrete kondom, eller andre hjelpemidler. Kan hende det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 16. juli 2003 #3 Del Skrevet 16. juli 2003 Sikkert et luksusproblem for mange, prøv å ta med deg et håndkle i senga og tørk godt FØR dere setter i gang. Det burde hjelpe litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 16. juli 2003 #4 Del Skrevet 16. juli 2003 Ja, ikke sant, godene er ikke akkurat rettferdig fordelt.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmia Skrevet 21. juli 2003 #5 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg har faktisk det samme problemet, blir liksom FOR våt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 21. juli 2003 #6 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg har motsatte problemet, selv om jeg blir så overkåt at jeg nesten spyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamasutra Skrevet 22. juli 2003 #7 Del Skrevet 22. juli 2003 Hmm.... litt rart at det kan være et problem, men noen er vel slik. Hva med å dusje deg godt nedentil rett før dere begynner. Tar da litt lengre tid før "veten" er tilbake for fult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest våting Skrevet 24. juli 2003 #8 Del Skrevet 24. juli 2003 For våt? Går det an da? Er da bare deilig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 24. juli 2003 #9 Del Skrevet 24. juli 2003 Det som kan være et problem for de som er veldig våt og blir veldig lett våt, er sopp. Fuktighet i skjeden, vet dere. Akkurat som med de som er plaget med mye utflod. Men jeg tror ikke jeg har hørt om noen som er så våt at det blir så dårlig friksjon.....Da får man vel bare knipe og knipe for harde livet da :blunke: Tror ikke det er så mye mer å gjøre med det egentlig. Vær glad du er våt, du, mange sliter jo med det motsatte og er like tørr uansett hvor kåt de er. Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VingleLingja Skrevet 26. juli 2003 #10 Del Skrevet 26. juli 2003 Takk for svar og tips! Ikke for å være frekk altså, men det skulle jo ikke være noe problem for dere "tørre", skulle det? Dere kan jo bare bruke glidemiddel. Vi for våte, kan ikke bare smøre inne "big Al" med middel så blir alt mye bedre! Det er ikke kjekkt å være for våt! Men jeg skal følge råda, og prøve dysj og knudrete kondom. Kanskje vi tar det i dysjen neste gang?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå