Gå til innhold

BRUDEKJOLESALG-NÅ VET JEG MER OM DET!!!!

Gjest anonym

Er det dumt å kjøpe brudekjoler på salg?  

1 stemme

1. 1. Er det dumt å kjøpe brudekjoler på salg?

• Nei, tvert imot kjempelurt!!
      20
    • Ja, å kjøpe brudekjole på salg er for kjipinger!
      0
    • Jeg ville gått på et brudekjolesalg og vurdert dette utifra kjolene som skulle selges!
      25

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Miss tricky: Selger de kjolen på vegne av deg? Sånn at du sier en pris.. og dersom den blir solgt så får du pengene?

Hva hvis jeg finner en kjole og jeg finner ut av at det er en feil med den? Hvem er ansvarlig da? Det er jo fordelen med å kjøpe igjennom en butikk. Ja jeg er mistenksom, men jeg legger ikke igjen 10 000,- et sted uten å vite at jeg kan henvende meg dit hvis det skulle være noe.

S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lady-M

Jeg venter som sagt på litt mer info... men jeg tror det er sånn at jeg må skrive under på at den er i tipp/topp stand, nyrenset osv. Hvis det kommer klage på kjolen, er det nok BryllupsC. som står ansvarlig og så tar de det videre med meg mht. kontrakten. Så det blir nok på samme måte som om du skulle kjøpt i butikk.

Regner med vi blir enige om en fornuftig pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at man selger 600 brudekjoler på en dag, hvis man tenker over det så lar det seg ikke gjøre. Alle jenter bruker iallefall 30 min på å finne en brudekjole... og de prøver sikkert mer enn en.  

1. Jeg vil tro at mange kanskje har surfet aktivt rundt på nettet for å finne hvilke(n) kjole® de liker, og når man da kommer på et slikt arrangement, er det lett å finne ut hva man er ute etter. "Jeg vil gjerne prøve Sarchi fra Maggie Sottero i str 38, takk".

2. Jeg brukte 5 - fem - minutter på å finne Drømmekjolen min (på Internett). Nå brukte jeg ytterligere en måned på å se på andre kjoler for å være HELT sikker, men jeg kunne like gjerne ha bestemt meg etter de første fem minuttene.

Har forøvrig bare prøvd en brudekjole i hele mitt liv, og det var Drømmekjolen da den kom i posten.

Synes det høres ut som et bra tiltak, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nøye

" Bare en liten kommentar til dette salget. Bryllupscompagniet og moderselskapet som står bak er helt nyopprettet. "

Jeg synst der er fint med folk som kommer med god info her inne,men sjekket med BryllupsCompagniet selv nå-dette er skrevet feil , og er under rettelse fra riktig instans.

Riktig oppstartsdato skulle vært 01.februar 2002

Det stemmer bedre synest jeg,for jeg var da i et bryllup de arrangerte ifjor!

( Trodde jeg leste feil nå jeg! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...