Gå til innhold

BRUDEKJOLESALG-NÅ VET JEG MER OM DET!!!!


Gjest anonym

Er det dumt å kjøpe brudekjoler på salg?  

1 stemme

  1. 1. Er det dumt å kjøpe brudekjoler på salg?

    • Nei, tvert imot kjempelurt!!
      20
    • Ja, å kjøpe brudekjole på salg er for kjipinger!
      0
    • Jeg ville gått på et brudekjolesalg og vurdert dette utifra kjolene som skulle selges!
      25


Anbefalte innlegg

Annet gøy, som hva da??  Ble nygjerrig - høres spennende ut. Er det dumt å ringe disse å spørre om hva det er, eller???

Tenkte mest på tilbehør og sånt da vettu......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallai!

Nå er for øvrig Gjestine blitt offisielt medlem av KG, og føler at det er på tide at jeg også bidrar litt istedenfor å sniklese og plukke opp gode ideer fra mine kjære medbruder!!!

Jeg ble nygjerrig og ringte til dette Bryllupscompagniet og spurte hva dette skulle være og om det var de som skulle ha det, og har derfor mer info, kjære jenter! :

Følte meg litt dum som ringte for å spørre om dette,men det forsvant fort!

Snakket med en kjempehyggelig dame som fortalte at dette er noe som arrangeres 1 gang i året.

Der selges det både nye og brukte kjoler, tilbehør, brudepikekjoler og utstyr til brudesvenner +++ ( +++ var visst diverse annet som kan brukes til bryllup )

Prisene er halv pris og under det. ( billigste 1500 og dyreste ca. 10.000 )

De var visst veldig kresne på hva de solgte av brukte kjoler, og man ville ikke finne f.eks. 3 år gamle brudekjoler der. Ingen av kjolene er leid ut til publikum før og de som er " brukte " var kun brukt en gang før. (Nyrenset)

Jeg var litt nygjerrig og småskeptisk før jeg ringte - må innrømme det,vet aldri om sånne ting er bare tomme rykter vettu!

Nå gleder jeg meg bare veldig til å gå der.

Ifjor var det i underkant av 1800 besøkende som var der - de hadde 720 (?) kjoler til salgs og 680(?) av disse ble solgt.

De selger ingen billetter til dette, men det gikk visst an å sette seg på en prioritert gjesteliste ( det har jeg gjort nå.)

Jeg håper dette var info Tex (og andre??) var på jakt etter - føler meg litt tøff som turde å ringe - er ikke så høy i hatten på telefonen ( " telefonskrekk!")?

Det kan godt være at jeg har utelatt eller glemt noe, men håper jeg har skrevet dette riktig nå - jeg har ikke lyst til å gi feil info, heller!!

Nå skal jeg på butikken før tordenværet starter igjen ( bor i Akershus; "Sommerfylket; ha,ha,ha,ha,ha!!! )

God lørdagsformiddag!!

Klem Gjestine

PS!

Sommer,sol og kjærlighet - kan man egentlig ha det bedre? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempelurt å benytte seg av salg. Brukt eller ikke brukt.... Det viktigste er at kjolen er hel og fin.

Jeg skulle ikke i utgangspunktet kjøpe kjole i det hele tatt, jeg hadde tenkt å leie. Men så hadde de et tilbudsstativ hos Brudehuset i Bergen, og der hand kjolen med stor K! Betalte kr 6000 og er kjempefornøyd. Aner ikke hvilken årsmodell det er en gang (tror det er 2000 eller 2001), men det viktigste er at jeg liker den. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Piapåbesøk

Hva er dette med en prioritert gjesteliste, og hvordan kan jeg isåfsll komme på denne? Bare få stk. eller så mange som vil??

Bare lurer, håper på svar! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte a jeg skulle på dette salget til en kollega og hun fortalte at datteren til en vennine av henne hadde vært på det samm salget ifjor-det var visst veldig bra-ikke noe bæsj der, kresent utvalg av lekre kjoler og annet utstyr til veldig fornuftige priser, var vel uttrykket hun brukte!!! Datteren til denne venninen hennes hadde ihvertfall vært der og var superduperfornøyd.

Gjestine skal gifte seg til neste år, og det kribler allerede i magen - har ikke tenkt å forvandle meg til en bridezilla,men skal nyte denne tiden før Dagen! Å kjøpe kjole,bestille kirke og lokasjon for feiring er jo en bra begynnelse for en strålende glad brud, er det ikke????? :wink:

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En Ærlig Sjel

Sjekket m/ arrangøren her angående prioritert gjesteliste og tror no at det er informert litt feil til oss her fra et annet innlegg: det finnes ikke noe prioritert gjesteliste- alle stiller likt her; ingen får komme inn før alle andre og plukke med seg de beste kjolene. - Realt,spør du meg!!!

Begynnte å lure - man kan jo ikke drive forskjellsbehandling heller,og det holdt de seg heldigvis for gode til. Veldig komfortable og hyggelige, forresten

Hei,hei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Dette salget høres kjempespennende ut, men er det noen som vet hvor de får kjolene sine fra? At det ikke er dårlige kopier........

Og dessuten synes jeg kanskje at det er litt sleipt å ta betaling for at man skal få lov til å komme inn og se. Da får de inn 60 000,- bare for at vi titter rundt der da... (hvis det er ca 2000 besøkende).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestpia

30 kroner for å spare tusenis av kroner er et piss i havet,spør du meg!

Skal du på brudeshow, betaler du glatt mellom 200-400 kroner-bare for å se; begynn å regne på DEN summen du!!

Har faktisk vært i kontakt med arrangør ; de selgdr brukte og nye brudekjoler; de brukte er brukt en gsang og er nyrensede ,og de var kresne på utvalget, så de tok solgte ikke hva somhelst.

De nye er fra butikker som av ulike årskaer har måttet legge ned driften sin iår - så teite mistanker om dårlige kopier etc..er jo rene PMS-prat,spør du meg!! :ler:

Inngangspenger på kr. 30, tar de for å dekke utgifter; det koster tid og penger å arrangere noe slikt, og de har ikke interesse av inntjening denne dagen,men heller ikke utgifter -fornuftig,spør du meg ( jobber innen finans...! )

Dette er noe arrangøren gjør som en xtraservice for sine kunder og kontakter, og arrangementet er også for allmenheten -og det er noe vi burde være glad for når vi nå skal gifte oss,eller??

Det er ihvertfall jeg! :ler:

Koslig med positive mennesker om morran!! sorry er ordblind,så om skrivefeil; gjett hvorfor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det var da fælt da Gjestepia...

Gjesten ovenfor hadde et par poenger synes jeg. Brudebutikkene har også megasalg i september og oktober og det er ingen av de som tar betalt for at man skal komme inn og se.

Brudeshow er kanskje litt annet... der betaler man faktisk for et arrangement.

P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestepia

Ikke meningen å være voldsom Gjest,men jeg synest ofte at det er mange som syter over småtterier her inne-må få si det! Ikke for det; det hander jo selvsagt at jeg er en av dem også av og til!

Men når noen begynner å gnukke for 30 kroner,synest jeg det blir patetisk!!

Synest det kan være litt fornuftig jeg; da holder kanskje de som ikke skal gifte seg litt mer unna, så vi brudene faktisk kan få tak i brudekjolen vi ser etter i fred??

Hadde heller sett arrangøren som merkelig om dette hadde vært gratis-det er ofte litt lite seriøst da, etter min erfaring.

Jada, selvsagt er det salg mange andre steder hele året, so what?? Skal d stoppe meg fra å gjøre hva jeg vil??

Finner jeg kjole der den dagen, kjøper jeg den tvert-hvis ikke lar jeg selcsagt vær; på samme måte som jeg hadde gjort om det hadde vært inne i en butikk!! :wink:

Jøss, du virker litt hårsår,Gjest: driver du butikk, eller?

( Du er en person som det sikkert er lett å glede; ikke negativ og mistenksom i det hele tatt! :wink: )

Vi kan alle ha dårlige dager!!

Lykke til med ditt kjøp av brudekjole-håper du finner hva du leter etter uansett hvor du finner det!! :ler:

Klem -og ikke grinete i det hele tatt-fra

Gjestepia

..........og størst av alt ER faktisk kjærligheten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Gjesetpia

Det er jeg som var den mistenksomme gjesten først :D

Nei jeg har ikke en dårlig dag... og jeg er enig med mye av det du skriver. Jeg har bare vært på mye rare salg i mine 30 år og mye av det har vært ræl. Det var bare derfor jeg spurte.

Nei jeg driver ikke butikk, har bare sett mye rart. Og det var ikke meningen å være negativ. Jeg er egentlig ikke sånn :D Stort sett blid.

Jeg har tenkt meg dit jeg tror jeg... Og når det kommer til det at man syter for småtteri, så er jeg enig med deg. Det er en del her inne som gjør det.

Sorry.. jeg tror bare jeg uttrykte meg litt klønete...

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan komme i kontakt med arrangørene av dette salget? Evnt telefonnr og mail, navn?

S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

BryllupsCompagniet - tlf Telefonnummer kan ikke legges i innlegg og er derfor slettet. Marianne (moderator)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady-M
Dette salget høres kjempespennende ut, men er det noen som vet hvor de får kjolene sine fra? At det ikke er dårlige kopier........  

Jeg fikk telefon fra Bryllupscompagniet, lurte på om jeg ville selge kjolen min gjennom de. De har vel sett den til salgs på nettet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Bare en liten kommentar til dette salget. Bryllupscompagniet og moderselskapet som står bak er helt nyopprettet. Hvordan kan det da ha seg at de har hatt et kjempesalg i fjor? Jeg kjøper ikke disse historiene her inne jeg... Sorry. Det at man selger 600 brudekjoler på en dag, hvis man tenker over det så lar det seg ikke gjøre. Alle jenter bruker iallefall 30 min på å finne en brudekjole... og de prøver sikkert mer enn en.

Her er det mye "muffins" og snikreklame tror jeg dah.

S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morgejenta

Det er alltid noen gretne sjeler her inne som skal sure til for andre,synest jeg.

Jeg driter i hvor brukte brudekjoler kommer fra jeg og jeg driter i når et selskap er registrert opprettet; om jeg har et tilbud om å kjøpe billig brudekjole, er det hva jeg konsentrerer meg om og bryr meg ikke om så mye annet.

At de i det hele tatt tar seg brydderiet med å lage til et arrangement som dette, synest jeg er prisverdig.-

Og å begynne å snakke om snikreklame,er jo teit, for annonsen ligger faktisk ute på nettet ( viser til tidligere innlegg ;side2(?) ).

Du som sier at de ringte til deg, burde jo bare legge deg i støvet på 4 og takke, synest jeg; for hvordan har du ellers tenkt å selge den?? ( Good løkk, kusina mi prøvde i 7 mnd. og endte med å selge den til dumpepris! )

Nei,jenter-skjerpings-de to siste innleggene var jo litt sløve,syns jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten kommentar til dette salget. Bryllupscompagniet og moderselskapet som står bak er helt nyopprettet. Hvordan kan det da ha seg at de har hatt et kjempesalg i fjor? Jeg kjøper ikke disse historiene her inne jeg... Sorry. Det at man selger 600 brudekjoler på en dag, hvis man tenker over det så lar det seg ikke gjøre. Alle jenter bruker iallefall 30 min på å finne en brudekjole... og de prøver sikkert mer enn en.  

Her er det mye "muffins" og snikreklame tror jeg dah.  

S.

Ehhh.....når et firma er registrert sier ingenting om når det faktisk er opprettet - de kan ha skiftet navn for alt du vet??

I all rettferdighet......... !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady-M
Det er alltid noen gretne sjeler her inne som skal sure til for andre,synest jeg.

Jeg driter i hvor brukte brudekjoler kommer fra jeg og jeg driter i når et selskap er registrert opprettet; om jeg har et tilbud om å kjøpe billig brudekjole, er det hva jeg konsentrerer meg om og bryr meg ikke om så mye annet.

At de i det hele tatt tar seg brydderiet med å lage til et arrangement som dette, synest jeg er prisverdig.-

Og å begynne å snakke om snikreklame,er jo teit, for annonsen ligger faktisk ute på nettet ( viser til tidligere innlegg ;side2(?) ).

Du som sier at de ringte til deg, burde jo bare legge deg i støvet på 4 og takke, synest jeg; for hvordan har du ellers tenkt å selge den?? ( Good løkk, kusina mi prøvde i 7 mnd. og endte med å selge den til dumpepris! )

Nei,jenter-skjerpings-de to siste innleggene var jo litt sløve,syns jeg!

Hva er det du mener med at innlegget var sløvt?? Jeg bare forteller at de ringte meg, ikke at jeg stiller meg negativ til dette. Les litt mer nøye før du slenger med leppa. De skal selvfølgelig ha noe for dette hvis den blir solgt! Og det er også andre ting som kommer inn i bildet, pris på kjolen osv.

Jeg er fullstedig klar over av det vanskelig å selge. Har forsøkt å selge den på nettet i mange måneder! Det er jo fullstendig umulig! Er ikke så mange som liker å komme hjem til folk for å prøve.

Synes det er et bra tilbud og kommer nok til å la de få selge den for meg. Bare venter på en mail fra de med mer info.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...