Gå til innhold

BRUDEKJOLESALG-NÅ VET JEG MER OM DET!!!!

Gjest anonym

Er det dumt å kjøpe brudekjoler på salg?  

1 stemme

1. 1. Er det dumt å kjøpe brudekjoler på salg?

• Nei, tvert imot kjempelurt!!
      20
    • Ja, å kjøpe brudekjole på salg er for kjipinger!
      0
    • Jeg ville gått på et brudekjolesalg og vurdert dette utifra kjolene som skulle selges!
      25

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest (Ninach-ulogget nå)

Heisann allesammen!

Står til i tropevarmen???! Helt sinnsykt,spør du meg! 8)

Jeg har nettopp funnet ut at jeg har feilinformert dere grovt her inne i forumet. Unskyld!!!

Jeg skrev for en tid tilbake så selvsikkert om et kjempestort brudekjolesalg som skulle holdes på Gamle Logen i Oslo i september, for en venninde av meg som jobber hvor disse er lagret fortalte dette, og jeg tenkte jeg skulle være superdupergrei og spre det glade budskap til dere ... !

VEL! Hvor feil hadde hun, og hvor feil tok jeg!!!

Uff a meg!

Vi prøver igjen! :

Det skal være et kjempestort brudekjolesalg i Oslo Millitære Samfund den 27. september.

Jeg vet med sikkerhet at det blir solgt kjoler der fra bl.a. Maggie Sottero,Demetrios,Lohrengel, Venus,Romantica, Margaret Lee, MaryLise,Lilly, St.Patrick,Villais, Pronovias etc.etc... (ca. 800 kjoler !!)

- Best av alt, er at disse kjolene selges til ca. 1/2 pris og under!

( Ifølge listen hun hadde kikket på, var prisene fra 1500 til 10.000 kroner.

( Er selv på jakt etter Demetrioskjole !.... )

Har fått min venninde til å sjekke opp og ned i mente nå, og kan stå 200 % for disse opplysningene!! )

Håper dette kan hjelpe mange andre som er på jakt etter " den rette " brudekjolen!!

Jeg prøver så godt jeg kan å være litt nøktern og ikke bruke penger over stokk og stein, men synest det er stilig å få tak i skikkelige røverkjøp - håper ikke dette gjør meg til en "kjiping" ??!

Hei &hopp!

Ninach (ulogget, i full fart, denne gang!! ) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synd det koster litt å komme seg til Oslo...

Nå kommer jo brudekjoler på salg andre steder i landet også, bare ikke i samme skala som i Oslo, kanskje... Så vidt jeg har skjønt er det vanlig at brudesalongen tømmer lageret for "årets modeller" ca mellom oktober og nyttår. Hvis noen har input på det, f.eks. vet om det stemmer, blir jeg glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jo,det kan sikkert stemme,men det som er dumt med å kjøpe fra salonger er at disse kjolene har vært leid ut x antall ganger før de blir solgt og bærer preg av dette....?

Har lest om dette salget før,og mener at det i Oslo/ her var snakk om kjoler som ikke har vært leid ut /nye kjoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke stemt på en "avstemning" før, men jeg ville svart , at jeg syns det er kjempesmart å kjøpe brudekjolen på salg,men jeg hadde selvfølgelig ikke kjøpt hva som helst bare fordi det var på salg.

Jeg hadde nok gått på brudekjolesalget, med utgangspunkt i at jeg skulle kunne kjøpe en kjole om jeg fant "drømmekjolen" min der og prisen var fin.

Jeg gleder meg vel egentlig litt til dette salget kommer, for jeg håper det er mulig jeg finner " kjolen" der! - Med så mange brudekjoler på et og samme sted, burde vel det være mulig????

God natt fra en natteravn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke hadde funnet kjolen min før

kunne jeg godt gått på et slikt kjempesalg.

Men jeg hadde ikke kjøpt noe fordi det var billig,

bare hvis jeg fant drømmekjolen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Siren

Syns dette høres veldig Ok ut,eneste som bekymrer meg er at jeg ikke har noen å gå med!

Vi er ganske nytilflyttet til Oslo ( for 5 uker siden!) og jeg kjenner ikke så mangen her ennå - kan ikke bare spørre noen på jobben heller, kan jeg??....!

Er det noen andre her som har tenkt seg på dette salget, så kunne jeg kanskje få fulgt med dere?? :oops: ( Ingen raring, bare litt sjenert! ) :wink:

PS! Vil være bruker i forumet, men er usikker på hvordan jeg gjør dette - har som sagt nettopp flyttet, og sitter nå å klimprer på kjæresten sin Pc og mailsystem - noen som vil guide meg???? :)

Takk!

Siren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag eller kveld er det brudekjoler på salg i Bergen et eller annet sted på Nøstet. Nattåpent og greier,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pernillaen

Starfish: Jeg sjekket opp i dette med forloveden min som har en søster som jobber i området: - Dette var visst bare et oppskrytt rykte, og ingen visste hvor dette kom fra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnen min skulle nå og prøve i går. Jeg kan komme med detaljer når jeg får snakket med henne. Jeg vet ikke mer enn at hun sa hun skulle dit pga salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det høres fryktelig skunmelt ut.....Bor et stykke utenfor Oslo....Kanhende vi kunne ha kommet sammen og sett på kjoler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siren

( Kjæresten min skal hjelpe meg å logge meg som medl. ikveld!! )

Skummelt nei!!!? Kjempeflott, spør du meg!!

Har sansen for dette med å komme sammen og gå der!

Hvor/når? Jeg stiller!! :)

Vet hva jeg vil ha, og håper jeg får kjøpt det denne dagen!!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady-M

Til info så selges både nye og brukte kjoler der. Tror det er Bryllupscompagniet som har dette salget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjestine

Annet gøy, som hva da?? Ble nygjerrig - høres spennende ut. Er det dumt å ringe disse å spørre om hva det er, eller???

Jeg kunne tenke meg å gå på dette, hvem var det som foreslo å gå sammen??? Høres kos ut. - Kanskje jeg også finner kjolen min der??!

Gjestine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

fant ikke brukernavnet ditt i medlemsslisten, så da er du vel ikke fått ordnet det ennå.

Kan du ikke sende meg en melding når du har fått logget deg på? Serveren på eposten min er nede og jeg frykter at skolen ikke opdaterer før ti høsten, så jeg kan ikke love at jeg svarer på mail, men jeg ser jo meldingene som kommer inn her.

vet ikke om jeg kommer til å kjøpe noe, finner man drømmekjolen dog....Artig å se! Synes liksom at det er så langt frem i tid før bryllupet....

Får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...