Gå til innhold

sliiiiitsomt

sirka

Anbefalte innlegg

Har akkurat kommet hjem fra ferie og burde ha masse overskudd, men jeg orker ikke sette i gang med å støvsuge og vaske i huset selv om det virkelig trengs. Det er alt for varmt. Jeg blir helt satt ut.......

Flere som har det som meg, eller er jeg bare veldig lat.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok ikke bare deg.

Har mye jeg skulle gjort selv jeg.......

Får ta det til kvelden,når denne drepende heten har gitt seg.

30,6 grader i skyggen hos meg nå... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt! De fleste nordmenn er ikke så vant til temperaturer over 30 grader. Det kan være direkte farlig å gjøre husarbeid i slik varme :blunke:

Slapp av med et glass iste og ta det helt med ro. Støv og skitt går ingen steder og kan vente til det blir overskyet og regn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint det ikke bare er meg..... Da setter jeg meg ut i skyggen med god samvittighet. Rengjøringen tas når regnet kommer.... Var det i slutten av august???? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror september er en god måned for rengjøring av hus...

Hørte noe om regnbyger i helga, og det høres faktisk ganske forfriskende ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med den temperaturen som har vært nå om dagen forstår jeg veeeldig godt hvorfor man har siesta i varme land. Det er ikke mulig å få gjort noe fornuftig i en slik varme.

Min papirløse svigerinne fortalte på onsdag at hun skulle henge opp en klesvask, og hadde brukt hele dagen på å samle krefter til det :ler: , så det er nok ikke bare du som er doven for tiden, nei.

Men idag kom regnet, så nå har jeg fått gjort masse av det som har hopet seg opp mens jeg har ligget rett ut i hagestolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...