Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #1 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg liker veldig godt å gå i trange dongeribukser fordi jeg føler at beina mine ser slankere ut og rumpa ser strammere ut i dem enn i mer vide bukser. I vide bukser har rumpa lett for å ikke "komme til sin rett", fordi buksa nesten blir litt saggete etter å ha brukt den noen ganger. Problemet mitt er at de trange buksene ofte har en tendens til å stramme veldig akkurat der jeg har litt "love-handles", så fettet der "tyter" litt ut. Synes dette ser veldig stygt ut, spesielt når jeg går med litt trange topper, som jeg ofte gjør på fest. Er det flere som har problem med dette? Har dere isåfall noen tips til antrekk hvor jeg kan få frem at jeg er normalt slank, men kan gjemme "håndtakene" mine? prøver å slanke dem bort så jeg kan føle meg vel i trange bukser, men de går visst aldri bort:P Det er kjipt å kjøpe bukser flere nummer for store bare pga de håndtakene ... Kjempetakknemlig for innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amyrlinn Skrevet 22. april 2009 #2 Del Skrevet 22. april 2009 er det sånn at buksen er litt stram i livet da? for stram? har hørt noen si at hvis buksen er for trang så kunne du prøve å ta skyllemiddel vaske livet på buksen med. gni det skikkelig inn liksom å så prøve å dra litt for å vide de ut. har aldri prøvd dette selv da så vet ikke om det er å anbefale. hun jeg snakket med sa det funkt veldig fint i så fall ellers kan du jo kanskje prøve å ha noen topper som ikke strammer over livet der buksekanten er? kjoler er en veldig fin ting når en har håndtak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3 Del Skrevet 22. april 2009 Det betyr at buksa er for liten for deg det kjære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 22. april 2009 #4 Del Skrevet 22. april 2009 Det betyr at buksa er for liten for deg det kjære. Poenget er at den skal være stram i rumpa og lårene. Hvis hun kjører en størrelse større, vil den være slaskete. Jeg har det samme problemet forøvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 23. april 2009 #5 Del Skrevet 23. april 2009 Poenget er at den skal være stram i rumpa og lårene. Hvis hun kjører en størrelse større, vil den være slaskete. Jeg har det samme problemet forøvrig. Jeg har også samme problemet. Jeg har ikke noe fett på sidene, men noen av buksene mine strammer på hoftebenet så det nesten gjør vondt, selv om de passer på rompa og lårene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #6 Del Skrevet 23. april 2009 er det sånn at buksen er litt stram i livet da? for stram? har hørt noen si at hvis buksen er for trang så kunne du prøve å ta skyllemiddel vaske livet på buksen med. gni det skikkelig inn liksom å så prøve å dra litt for å vide de ut. har aldri prøvd dette selv da så vet ikke om det er å anbefale. hun jeg snakket med sa det funkt veldig fint i så fall ellers kan du jo kanskje prøve å ha noen topper som ikke strammer over livet der buksekanten er? kjoler er en veldig fin ting når en har håndtak Ja, den kjennes veldig stram i livet, nesten sånn at jeg ikke orker gå med den en hel dag.. Jeg skal prøve det tipset med skyllemiddel, takk skal du ha!! Syns ofte de toppene som ikke strammer i livet ser ut som gravidtopper, og det er litt kjipt når jeg ikke er gravid Men prøver alltid å finne noen som ikke fremhever håndtakene hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #7 Del Skrevet 23. april 2009 Det betyr at buksa er for liten for deg det kjære. Har jo tenkt tanken, men som sagt så vil jeg gjerne ha den stram i lår, rumpe og legger, og den sitter som smurt der! Men ser jo at kanskje den eneste løsninga er å gå med en str. større og ha hengerumpe Evnt. intensivere treninga litt, hehe. Blir jo smådeppa hver gang jeg drar på meg en av de buksene, ender alltid opp med å skifte topp fordi jeg føler alle ser det som "tyter ut". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 23. april 2009 #8 Del Skrevet 23. april 2009 Bukser som er litt høyere i livet kan nok være tingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bst Skrevet 23. april 2009 #9 Del Skrevet 23. april 2009 Det betyr at buksa er for liten for deg det kjære. folk har da ulik kroppsfasong...... jeg har samme "problem" - fordi jeg har veldig slanke ben/liten rumpe i forhold til midjen. så om jeg velger en bukse som sitter uten å stramme i midjen er det rett og slett alt for store i lår og rumpe. men kanskje du har omvendt kroppsfasong og ikke skjønner det...... uansett: tøymykner ødelegger elastisiteten(vider ut) og derfor skal man ikke bruke det på vaks av jeans/buksen med strekk - og dermed må det jo være lurt å smøte det på kun midjen og skylle seperat? ellers pleier jeg å strekke ut midjen når det er våt etter vask - og lar resten hengen uten å strekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. april 2009 #10 Del Skrevet 23. april 2009 Prøv denne . Med den kan du vide ut bukselinningen så mye du vil, samtidig som at buksen fortsatt er stram på rumpa og lårene. Har hjulpet meg kjempemye, da jeg får veldig vondt i magen når buksa er for stram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 23. april 2009 #11 Del Skrevet 23. april 2009 En annen løsning kan være å kjøpe bukser som er LAVE i livet. Da strammer de over hoftekammen, og ikke på magen. Ellers så må jeg nok være enig i den som sa at buksa kanskje er for liten. Det kan være du ikke ser det selv, men om buksa strammer så mye over magen at du får "overheng", så kan det være det stikker ut litt andre plasser også, som du ikke legger merke til så lett (feks lårene, innside lår, rundt knærne). Stramme bukser er ikke nødvendigvis flatterende, selv om den får dratt opp stumpen et par cm. Begynn med knebøy, så henger stumpen oppe av seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ling_* Skrevet 23. april 2009 #12 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg bruker å bløte buksa i varmt vann der jeg vil at den skal vide seg ut, ta den på og gå med den til den tørker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 23. april 2009 #13 Del Skrevet 23. april 2009 kanskje du får gjøre som meg.. lete lenge nok til du finner den buksa som sitter peerfekt. overalt! og det er som regel et tidkrevende prosjekt. bukseshopping efor min del går ofte ut på å prøve 50 bukser, og så gå hjem uten bukse, men med masse andre nye plagg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 23. april 2009 #14 Del Skrevet 23. april 2009 kanskje du får gjøre som meg.. lete lenge nok til du finner den buksa som sitter peerfekt. overalt! og det er som regel et tidkrevende prosjekt. bukseshopping efor min del går ofte ut på å prøve 50 bukser, og så gå hjem uten bukse, men med masse andre nye plagg.. Huff, jeg kjenner meg igjen i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #15 Del Skrevet 23. april 2009 Poenget er at den skal være stram i rumpa og lårene. Hvis hun kjører en størrelse større, vil den være slaskete. Jeg har det samme problemet forøvrig. Vel, jeg så ei jente ei gang som hadde en trang bukse på seg...og som hadde fått et svært høl i rompa fordi hun hadde bøyd seg og den var altfor trang. Bukser kan bli fOR trange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The Man Skrevet 25. april 2009 #16 Del Skrevet 25. april 2009 Vel, jeg så ei jente ei gang som hadde en trang bukse på seg...og som hadde fått et svært høl i rompa fordi hun hadde bøyd seg og den var altfor trang. Bukser kan bli fOR trange. Som mann må jeg si meg uenig, bukser på kvinner kan aldri bli for trange, jo trangere jo bedre:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 26. april 2009 #17 Del Skrevet 26. april 2009 Som mann må jeg si meg uenig, bukser på kvinner kan aldri bli for trange, jo trangere jo bedre:-) Jo, trang bukse på feit dame = ulekkert/"mindre pent"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Amelie_* Skrevet 26. april 2009 #18 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg er også glad i trange bukser. Er veldig slank, men er buksa trang nok blir det en kant uansett. Det tar lang tid å finne en bukse som sitter godt. Det finnes bukser som er trange nok over rumpe og lår, og likevel ikke strammer for mye. Ellers vil jeg anbefale bukser som er høyere i livet. Disse holder inn veldig fint, og du slipper også risikoen for at buksa blir for lav når du sitter. Selv er jeg blitt veldig fan av cheap monday buksene. Har flere av disse som er veldig trange, holder fasongen vask etter vask, er litt høyere i livet og samtidig ikke strammer øverst. Ellers har jeg ofte en trang strech singlett på, disse har en viss hold in effekt. Det er også mulig å få kjøpt hold in undertøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeansmareritt Skrevet 3. mai 2009 #19 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg er også glad i trange bukser. Er veldig slank, men er buksa trang nok blir det en kant uansett. Det tar lang tid å finne en bukse som sitter godt. Det finnes bukser som er trange nok over rumpe og lår, og likevel ikke strammer for mye. Ellers vil jeg anbefale bukser som er høyere i livet. Disse holder inn veldig fint, og du slipper også risikoen for at buksa blir for lav når du sitter. Selv er jeg blitt veldig fan av cheap monday buksene. Har flere av disse som er veldig trange, holder fasongen vask etter vask, er litt høyere i livet og samtidig ikke strammer øverst. Ellers har jeg ofte en trang strech singlett på, disse har en viss hold in effekt. Det er også mulig å få kjøpt hold in undertøy. Hvor kjøper du Cheap Monday buksene hen i Oslo? Høres ut som noe for meg. MÅ ha bukser som er litt høye i livet for å slippe problemet som er diskutert over. Men samtidig må de ikke være FOR høye i livet, da ser det kjerring ut.. Kjenner meg virkelig igjen i det å prøve 50 bukser uten å finne noen som sitter perfekt. Man kan få lyst til å gråte og føler seg feit selv om man egentlig er slank... Godt å høre jeg ikke er den eneste som har det slik.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 3. mai 2009 #20 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg er enig har akkurat samme problem..... Har oxo kjøpt wg loabukser som henger i rumpa etter 1 dags bruk og det er irriterende!!!!! Derfor kjøper jeg bukser som i utgangs punktet er trange,så sitter de fint litt lenger. Og lave i livet og det tyter litt fett valker over linningene mine oxo..... og det er styggt med trange topper. Tunikaer er tingen eller topper med linning nede....det skjuler mye. Jobber med saken,olabukse og litt trang topp er jo pent og en fin bukse som sitter fint over rumpa!!!!!Min vekt har nok litt å si for den saken,jeg har gått med det for noen år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå