Gå til innhold

Jobber du i utlandet?

Golosa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Saa i en annen traad at du jobber i utlandet.... Det gjoer jeg og, og jeg savner Norge og vennene mine der... Vi faar oppleve mye goey da!!!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa koselig at det er noen andre som ikke er i Norge her, da!

Jeg savner Norge ganske mye naa.. saerlig naar jeg leser rundt paa forumet her..

Heldigvis skal jeg snart hjem paa ferie! Og det er sant som du sier at vi faar oppleve mye.. Jeg er nok ikke helt klar for aa flytte tilbake om jeg noen gang blir det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studerer i utlandet, hvis det teller. Danmark, nærmere bestemt. Jeg savner egentlig ikke venner og familie når jeg er her. Det går jo fort å komme hjem, vennene mine bor jo heller ikke "hjemme" lengere og ikke minst er kjærsten min her. Men da jeg bodde i London, lengtet jeg endel hjem, men mest til leiligheten min og kjæresten her i København.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nok ikke heller hjem foer om mange aar.... Men ferier blir det litt av, ogsaa kommer det litt besoek innimellom, noe jeg setter ekstra stor pris paa naa som jeg avogtil (!) blir litt ensom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foer jeg flyttet hit studerte jeg fire aar i Storbritannia. Da savnet jeg ikke Oslo i det hele tatt. Kanskje fordi jeg hadde lange ferier eller kanskje fordi jeg visste jeg skulle hjem tilslutt.. naa vet jeg ikke helt lenger og er her paa ubevisst tid.. ogsaa er det den kjaerligheten, da.

Det er saa hyggelig med besok. Jeg er saa glad for at jeg har venner som bor i land ikke saa langt unna, er glad i aa reise og kommer titt og ofte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyggelig å se at det er flere ytlendinger her!

JA jeg savner til tider Norge, f ex:

- venner og familie

- melkesjokolade

- årstider

- norske aviser (blir ikke det samme å lese Dagbladet og Aftenposten på internett)

- hytta

Har heldigvis besøk av og til, og har hatt noen turer hjem for å fylle kofferten med sjokolade og barnegrøt! Alt i alt har vi det topp her vi bor og vi får oppleve mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i utlendighet jeg også. Nærmere bestemt vestkysten av USA.

Setter mer og mer pris på Norge. :D

Heldigvis selger sjømannskirken norsk sjokolade og noen få andre matvarer, så når hjemlengselen tar over kan jeg ihvertfall trøste meg med melkesjokolade eller Twist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor ikke i utlendighet - men kom på at når jeg besøkte slekta mi midt i tjukkeste norsk-amerikanerland, så hadde de faktisk en butikk der med et snevert utvalg av norske matvaner; bl.a. Tine brunost og Freia melkesjokolade. Det var snadder - selv om jeg bare hadde vært borte fra hjemlandet i 14 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naa er det bare tre uker til jeg skal hjem paa ferie..

Kan ikke vente. Det er ikke sjokolade jeg savner mest, det er grillmat og reker! De har jo det her og, men det er ikke det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...