Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #1 Del Skrevet 16. juli 2003 Hvordan kommer jeg i kontakt med eldre kvinner ? Jeg mener og tror at det måt finnes noen eldre som fristes av yngre menn da. Men jeg finner da iallfall ingenting på nettet! Noen tips ??? ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 16. juli 2003 #2 Del Skrevet 16. juli 2003 Æhh.. Hvor gammel er du,og hvor gammel dame ønsker du da? I byen vår finnes det utallige kjærringer som er helt ville etter yngre gutter. Ser dem når jeg er ute,og de skyr ingen middel for å få seg ung pikk for natta! Her er det snakk om damer i 45-60 års alderen som oppfører seg som våryre fjortisser. Gutter/menn fra 20-30 år er visst målgruppen deres.... Patetisk,spør du meg! Dette bunner sikkert i store komplekser,og et behov for å se om de fortsatt har draget. Pjuk! Har problemer å skjønne dere gutta som faktisk faller for "sjarmen" jeg da........ Selv er jeg snart 36 år,og det hadde vært helt uaktuellt å slepe med meg noe på under 30 år hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xerxoz Skrevet 16. juli 2003 #3 Del Skrevet 16. juli 2003 Det eg faktisk ganske enkelt. Bare finn det rette utestedet. Desuten er det en langt mer positiv opplevelse en mange kan tenke seg. Eldre kvinner er som oftest mye lettere å flørte med, de er mye mer aktivt med på sjekkinga (ofte er det du som blir sjekket opp og det er ganske smigrende som mann...og behagelig) :blunke: :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #4 Del Skrevet 16. juli 2003 Æhh.. Hvor gammel er du,og hvor gammel dame ønsker du da? I byen vår finnes det utallige kjærringer som er helt ville etter yngre gutter. Ser dem når jeg er ute,og de skyr ingen middel for å få seg ung pi## for natta! Her er det snakk om damer i 45-60 års alderen som oppfører seg som våryre fjortisser. Gutter/menn fra 20-30 år er visst målgruppen deres.... Patetisk,spør du meg! Dette bunner sikkert i store komplekser,og et behov for å se om de fortsatt har draget. Pjuk! Har problemer å skjønne dere gutta som faktisk faller for "sjarmen" jeg da........ Selv er jeg snart 36 år,og det hadde vært helt uaktuellt å slepe med meg noe på under 30 år hjem! Jeg er 28, og søker damer fra 40 til godt 60!!! Ikke det man kaller normalt da , men noen som meg må det vel finnes?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2003 #5 Del Skrevet 16. juli 2003 Lurer på hvor det ble av svaret mitt jeg... Prøver en gang til da: eros har flere chatterom, finn det som høres ut som det passer deg med hensyn til målgruppe når det gjelder alder osv. Man treffer mye morsomt der inne. Jeg fikk en spretten svenske i begynnelsen av tjueårene som lurte på om jeg var fet. Det er jeg ikke så han takket pent for seg og reiste videre i rommet... Lykke til! Barbie - sånne kommentarer er jo bare helt på trynet... selv om ikke du ville gjort det, så er det ikke dermed sagt at det er patetisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 17. juli 2003 #6 Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg er 33, og synes unge gutter er uimotståelig deilige (særlig kjæresten minm han er 20). Synes det er mer patetisk å kalle "kvinne-er-eldst" greia for patetisk enn det er å tiltrekkes av eldre kvinner. Herregud! I andre samfunn, til andre tider er dette fullstendig normalt. Bare i vårt (syke?) lille samfunn at dette ikke er akseptert blandt mange. Men dersom gutten er eldst er det på en måte helt greit. Latterlig! Gjest: Jepp -det er mange kvinner som har lyst på ung pi kk. Og noen kvinner har lyst på yngre gutter av helt andre grunner, pi kken blir mest som en bonus. For mitt vedkommende har det mest bare vært sånn at jeg bare ble forelsket, kunne ikke noe for det. Så tenkte jeg at jeg ikke gadd å droppe det hele bare fordi jeg fant ut at han var en god del yngre enn jeg trodde. Sånn rent seksuelt er det spennende -fordi det er ekstra spennende å leke litt dominant når han er så ung (og særlig når han liker å leke... ;-) ). Sånn ellers, utenom det seksuelle, må jeg innrømme at det er DEILIG å ha en kjæreste som er så "livskåt", kreativ og "åpen" i tankegangen. Hva med å prøve å chatte? Du kommer sikkert i kontakt med noen eldre kvinner da. Og ja, det er MANGE gutter som liker eldre kvinner. Tro meg! Lykke til! Klem, Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 17. juli 2003 #7 Del Skrevet 17. juli 2003 jeg har sett mange slike gamle kjerringer som løper etter smågutter som deg på spray chatten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2003 #8 Del Skrevet 17. juli 2003 Løper etter smågutter - hvor gammel er du da? 17? Noen ganger burde man ikke snakke før man har litt livserfaring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 18. juli 2003 #9 Del Skrevet 18. juli 2003 Her er det snakk om damer i 45-60 års alderen som oppfører seg som våryre fjortisser. Gutter/menn fra 20-30 år er visst målgruppen deres....Patetisk,spør du meg! Dette bunner sikkert i store komplekser,og et behov for å se om de fortsatt har draget. Pjuk! Har problemer å skjønne dere gutta som faktisk faller for "sjarmen" jeg da........ Er det så mye verre om en kvinne i 45-60 års alderen oppfører seg som en våryr 14tiss, enn om en mann på samme alder gjør det? Ser ikke helt forskjellen. Synes du er særdeles fordomsfull Barbie, det finnes faktisk gutter og menn som foretrekker modne kvinner som er trygge på seg selv og sin egen seksualitet fremfor en barbiedukke på 25 uten egne meninger. Om en mann på 50 finner seg en dame på 30, ja, da er han "helten i gata". Om en kvinne på 50 finner seg en mann på 30, er hun patetisk. Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 18. juli 2003 #10 Del Skrevet 18. juli 2003 :o eeehhh..Vampie...kanskje du skal være littegrann forsiktig med ordbruken din, eller hur? Jeg mener...disse bildene som du har lagt ut av deg selv på nett...hadde jo ikke noe videre til stil over seg. Du verden... Poenget? Satt opp mot hverandre, så er det vel ikke noe verre at voksne folk "løper" etter preferansene sine på chattesteder eller hvor det nå skal være, enn at andre byr seg frem med ansiktet innsmurt av blod og juksetenner på nett. Tror folk skal få ha preferansene sine i fred. Så lenge det ikke skader andre. Noen digger sex med andre ut ifra alder og andre etc. Andre...digger seg selv. Sånn er det bare. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 18. juli 2003 #11 Del Skrevet 18. juli 2003 eeehhh..Vampie...kanskje du skal være littegrann forsiktig med ordbruken din, eller hur? Jeg mener...disse bildene som du har lagt ut av deg selv på nett...hadde jo ikke noe videre til stil over seg. Du verden... Maiken Jeg tror det må være den desidert dårligste hjemmesiden jeg noen gang har sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2003 #12 Del Skrevet 18. juli 2003 Full av seg selv er det noen som er, og da blir det nødvendigvis ikke plass til andre..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 18. juli 2003 #13 Del Skrevet 18. juli 2003 jeg kan ikke se at jeg kritiserte at disse gamle damene løp etter ungguttene? og med det sagt har ikke hjemmesiden min noe som helst med denne topicen å gjøre. skam dere :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 19. juli 2003 #14 Del Skrevet 19. juli 2003 Hva har hjemmesiden hennes med saken å gjøre? Dette synes jeg er unødvendig hakking! Skjerp dere jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 19. juli 2003 #15 Del Skrevet 19. juli 2003 Starie, du er jo inne på noe, men jeg kan ikke dy meg. Are you gay or something! Don't complain about me having so many pics of myself here! You fucker And don't complain about the layout; this is as good as it gets, fucker!!! Uansett vampie, hvor gammel er man når man er en gammel kjerring? Ser for meg ca 70 år, jeg nemlig. Achmed - A big gay fucker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 19. juli 2003 #16 Del Skrevet 19. juli 2003 Achmed. Det var veldig unødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 19. juli 2003 #17 Del Skrevet 19. juli 2003 Achmed. Det var veldig unødvendig Det har du sanneligmeg rett i. Men det lå og verket og måtte ut. Skyt meg. Uansett vampie, hvor gammel er man når man er en gammel kjerring? Ser for meg ca 70 år, jeg nemlig. var vel greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 20. juli 2003 #18 Del Skrevet 20. juli 2003 Nå måkke dere være ekle her, vampies bilder er kule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå