veslepus Skrevet 16. juli 2003 #1 Del Skrevet 16. juli 2003 Etter et heller mislykket forsøk på hjemme-brazilian i går vurderer jeg sterkt å gå til salong - noen som har tips om hvor jeg kan få gjort dette i Oslo? Hvor mye koster det? ...og er det ikke litt rart å ligger der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 16. juli 2003 #2 Del Skrevet 16. juli 2003 Pris: fra 300 kroner og oppover. Jeg anbefaler Jane hos Din hud og kroppspleie i Bogstadveien. Men alt dette finner du svar på i flere andre tråder om samme tema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 16. juli 2003 #3 Del Skrevet 16. juli 2003 Uff, jeg fikk vondt i hele kroppen bare jeg leste innlegget! Ingen får vokse meg mellom beina!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mowgli Skrevet 16. juli 2003 #4 Del Skrevet 16. juli 2003 Fant dette i en tidligere link: Både Cosmopolitana i Skovveien og Din Hud & kroppspleie her i Oslo gjør en grei jobb. Pris fra kr 300 og oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslepus Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 16. juli 2003 Takk for svar --- er litt ny her, så jeg visste ikke at det hadde vært SÅ mange tråder på dette før... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2003 #6 Del Skrevet 17. juli 2003 det må være en drømmejobb å få "slite" hårene av en Kvinne... Tenke seg henne i en stol, med skrevende bein og hele kontrollen overlatt til meg ?! Spennende....... vondt og deilig ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 17. juli 2003 #7 Del Skrevet 17. juli 2003 Takk for svar --- er litt ny her' date=' så jeg visste ikke at det hadde vært SÅ mange tråder på dette før... :oops:[/quote'] Beklager... var ikke meningen å være skarp! :oops: Men dette har vært et av de mest diskuterte temaene her inne de siste par mnd, så hvis du går på "søk" (øverst, midt på siden i forumet) og søker på "brazilian", så finner du masse tråder med både gode og mindre gode tips om dette. Og selvfølgelig en hel masse synsing for og imot :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyBug Skrevet 17. juli 2003 #8 Del Skrevet 17. juli 2003 ...er det ikke flaut å be om å vokse i rumpesprekken da??? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 17. juli 2003 #9 Del Skrevet 17. juli 2003 ...er det ikke flaut å be om å vokse i rumpesprekken da??? :oops: Nei, ikke i det hele tatt. Hudpleiere som utfører brazilian er så vant til det at de ikke reagerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyBug Skrevet 17. juli 2003 #10 Del Skrevet 17. juli 2003 ... :o men å snu seg på alle fire? er det det som skjer? uff, selv om de er vant til det, så tror jeg ikke jeg ville følt meg så veldig høy i hatten.. er det kun èn dame som vokser eller er de to??? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 17. juli 2003 #11 Del Skrevet 17. juli 2003 Èn dame. Du hjelper selv til med å stramme huden iblant, og til slutt snur du deg rundt flatt på magen. Dere prater i vei mens dere holder på, husk at disse damene er proffe. For dem er dette like dagligdags som det er for en tannpleier å be folk gape. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2003 #12 Del Skrevet 18. juli 2003 ...hvis du går på "søk" (øverst, midt på siden i forumet) og søker på "brazilian", så finner du masse tråder med både gode og mindre gode tips om dette. Og selvfølgelig en hel masse synsing for og imot :fy: Oi... Her var det mye, gitt! Tusen takk, nå har jeg lært noe i dag også :D Så flott at men kan søke opp gamle saker. Nå vet jeg hva jeg skla gjøre idag --- litt stille på jobb i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå