Gå til innhold

Brazilian... igjen...

veslepus

Anbefalte innlegg

Etter et heller mislykket forsøk på hjemme-brazilian i går vurderer jeg sterkt å gå til salong - noen som har tips om hvor jeg kan få gjort dette i Oslo? Hvor mye koster det?

...og er det ikke litt rart å ligger der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Liten

Pris: fra 300 kroner og oppover. Jeg anbefaler Jane hos Din hud og kroppspleie i Bogstadveien.

Men alt dette finner du svar på i flere andre tråder om samme tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg fikk vondt i hele kroppen bare jeg leste innlegget!

Ingen får vokse meg mellom beina!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant dette i en tidligere link:

Både Cosmopolitana i Skovveien og Din Hud & kroppspleie her i Oslo gjør en grei jobb. Pris fra kr 300 og oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar --- er litt ny her, så jeg visste ikke at det hadde vært SÅ mange tråder på dette før... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

det må være en drømmejobb å få "slite" hårene av en Kvinne... Tenke seg henne i en stol, med skrevende bein og hele kontrollen overlatt til meg ?! Spennende....... vondt og deilig !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liten
Takk for svar --- er litt ny her' date=' så jeg visste ikke at det hadde vært SÅ mange tråder på dette før... :oops:[/quote']

Beklager... var ikke meningen å være skarp! :oops: Men dette har vært et av de mest diskuterte temaene her inne de siste par mnd, så hvis du går på "søk" (øverst, midt på siden i forumet) og søker på "brazilian", så finner du masse tråder med både gode og mindre gode tips om dette. Og selvfølgelig en hel masse synsing for :Nikke: og imot :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...er det ikke flaut å be om å vokse i rumpesprekken da??? :oops:

Nei, ikke i det hele tatt. Hudpleiere som utfører brazilian er så vant til det at de ikke reagerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... :o men å snu seg på alle fire? er det det som skjer?

uff, selv om de er vant til det, så tror jeg ikke jeg ville følt meg så veldig høy i hatten..

er det kun èn dame som vokser eller er de to??? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liten

Èn dame. Du hjelper selv til med å stramme huden iblant, og til slutt snur du deg rundt flatt på magen. Dere prater i vei mens dere holder på, husk at disse damene er proffe. For dem er dette like dagligdags som det er for en tannpleier å be folk gape.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

...hvis du går på "søk" (øverst, midt på siden i forumet) og søker på "brazilian", så finner du masse tråder med både gode og mindre gode tips om dette. Og selvfølgelig en hel masse synsing for :Nikke: og imot :fy:

Oi... Her var det mye, gitt! Tusen takk, nå har jeg lært noe i dag også :D Så flott at men kan søke opp gamle saker. Nå vet jeg hva jeg skla gjøre idag --- litt stille på jobb i dag... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...