Gå til innhold

Anbefal en serie


Gjest D-shol

Anbefalte innlegg

Gjest Papirkurven

Jeg trenger en ny serie! Liker godt fantasi og eventyr, men også action, romantikk og de "gode gamle" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

House M.D. anbefales på det sterkeste. Det går vel på nrk3 for tida, tror jeg, men det er sesong tre eller noe, tror jeg. Men det går jo an å se en episode for å se om man liker konseptet. :)

Edit: Criminal Minds er også bra.

Om du ønsker koselige serier, så finnes det jo diverse (gammel) lørdagsunderholdning som kan være fint å se på. F.eks. Heartbeat, Kar for sin Kilt, osv. :)

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig så synes jeg at Bones og Greys Anatomy er fantastisk bra, men vet ikke om det er helt din greie?

Kanskje du vil like serien "med hjartet på rette staden" som går på NRK (tror den går på lørdager). Den er absolutt av de gode gamle, og jeg vet om mange som liker den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si meg enig med de som har nevnt House. Har sett nesten tre sesonger på noen få uker nå. Hektaaa! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spooks, en fantastisk god britisk serie som omhandler MI-5. Det er en blanding av spenning, action, mysterier, drama og romantikk. Den minner meg faktisk litt som House M.D. eller en krimserie, hvor man er nødt til å finne løsning på nye problemer som dukker opp i hver episode. Veldig spennende og interessant!

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

North and South, Against the Wind, Twin Peaks, Carnivale og Rome er mine favorittserier. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slenger meg på de som sier House M.D. Fantastisk bra serie. Jeg begynnte på den for et par mnd siden og har nettopp begynnt på sesong 5. Litt hekta :sjenert:

Buffy the vampire slayer er jo kjempe kjekt da ♥ Det er en av mine absolutte favoritter.

Dexter er også kjempe bra. Veldig mystisk og litt absurd serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel anbefal de jeg liker, vet ikke helt om det faller under din smak, men vi prøver ;)

Scrubs - GENIAL morsom serie, har faktisk blitt sagt at det er en serie som ligner

mest på hva som egentlig skjer på et sykehus. :)

The Big Bang Theory - Handler om 4 nerdegutter, veldig morsomt!

Lie to me - En ganske ny serie som har kommet i USA, litt sånn CSI bare mildere,

de sjekker om folk lyver ved å se på noe som heter microexpressions.

Og selvølgelig Friends :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lie to me går i Norge også. Den heter vel "Løgner" tror jeg, og går på tv2 .... tror jeg.

Big Bang Theory er geniaaaaalt! :jepp:

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...