Gå til innhold

WHY WHY WHY?

Gjest *frustrados

Anbefalte innlegg

Gjest *frustrados

Jeg begynner å tro at det er meg det er noe galt med... kanskje jeg utstråler ett eller annet som får mannfolk til å skygge banen?

Er det det faktum at jeg har et barn som skremmer de vekk?

Er det fordi jeg faktisk er selvstendig og klarer å skifte hjul på bilen selv som skremmer de vekk?

Eller fordi jeg faktisk har et viktig verv i et landsstyre?

Eller fordi jeg har et viktig verv i et fylkesstyre?

Eller fordi jeg bor i egen leilighet ilag med mitt barn?

Eller fordi jeg klarer å betale regningene mine selv?

Eller fordi jeg har litt ekstra hud på magen etter en graviditet(er helt normal ellers!)?

Eller fordi jeg ikke har noe imot å ta i ett tak, og få skitt under fingrene?

Er det fordi jeg rett og slett er så FORBANNA SELVSTENDIG????

Jeg gir opp!

Mange jeg kjenner og vet om, som jeg etter mitt syn vil karrakterisere som midre selvstendige og ikke så pene som meg (jada, jeg vet det er stygt sagt...) har type og vel så det! Hva gjør jeg galt???

Jeg er så møkka lei! 2 år som singel....

Utstråler jeg bare "vennskaps-vibber" eller???

Jeg er så møkka lei!!!

Tips?

Ja, jeg har profil på en dateside, men... aaaaaarrrrrg!

I want the real deal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fordi du ikke har møtt meg ennå, baby.

Du virker relativt sett veldig opptatt av å skulle finne deg kjæreste. Det er helt kult det men gitt dysfunksjonaliteter i kurtiseringsmønsteret i norsk kultur slår slikt ofte dårlig an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er du feminin nok i denne uavhengige verdenen din til å tiltrekke deg et hankjønn da?. Personlig får jeg fnatt av disse nymotens effektivt vurderende damene, ikke at du er en slik en da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner så sinnsykt igjen frustrasjonene dine TS!! men her er min liste:

Hvorfor vil menn så absolutt IKKE ha meg??

er det fordi jeg er så jævli hot?

er det fordi jeg vet å kle meg?

er det fordi jeg ikke er redd for å si meningene mine?

er det fordi jeg er utadvent og som regel alltid blid?

er det fordi jeg har egen leilighet, bil ++?

er det fordi jeg alltid er brutalt ærlig?

er det fordi jeg er oppmerksom, omtenksom og kjærlig?

er det fordi jeg har ambisjoner for hva jeg vil drive med i livet?

eller er det fordi jeg alltid venter hvertfall til 3. daten med sex?

serr, jeg fatter ikke hva som er så jævli gæærnt med meg.. som TS nevner: "Mange jeg kjenner og vet om, som jeg etter mitt syn vil karrakterisere som midre selvstendige og ikke så pene som meg (jada, jeg vet det er stygt sagt...) har type og vel så det! Hva gjør jeg galt???"

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er du feminin nok i denne uavhengige verdenen din til å tiltrekke deg et hankjønn da?. Personlig får jeg fnatt av disse nymotens effektivt vurderende damene, ikke at du er en slik en da.

Du er inne på noe her...

Det der har jeg faktisk fått svar på, etter at jeg snakket med en mannlig bekjent. Jeg er også en typisk moderne "superkvinne", og fikk beskjed om at få menn turde nærme seg fordi de trodde selv de ikke var "bra nok" for meg.

Jeg er feminin så det holder, typisk kvinnelig, men klarer det meste selv. Jeg er tøff, blid, hyggelig, har bra utseende, blablabla. Alt det der.

Nå har jeg truffet en som jeg trives sammen med, men "forholdet" vårt er egentlig basert på at vi ikke trenger hverandre, så det er kanskje ikke det TS er er ute etter. Vi karakteriserer det ikke engang som et forhold, selv om alle andre gjør det. Akkurat det at vi begge er så veldig selvstendige, har egne liv, og ikke trenger hverandre er det som gjør at det fungerer. Han er ogå en person med et enormt behov for frihet, så en dame som meg passer ham veldig godt.

Jeg har i løpet av mine to år som singel ikke vært på kjærestejakt overhodet,og er en veldig lite "needy" person, og akkurat dette er det min (ikke-)kjæreste trives med.

(Når det er sagt så er vi veldig flinke til å fortelle hverandre av vi savner hverandre og er glade i hverandre.)

Beklager usammenhengende innlegg... Litt lite kaffe ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *frustrados
Kjenner så sinnsykt igjen frustrasjonene dine TS!! men her er min liste:

Hvorfor vil menn så absolutt IKKE ha meg??

er det fordi jeg er så jævli hot?

er det fordi jeg vet å kle meg?

er det fordi jeg ikke er redd for å si meningene mine?

er det fordi jeg er utadvent og som regel alltid blid?

er det fordi jeg har egen leilighet, bil ++?

er det fordi jeg alltid er brutalt ærlig?

er det fordi jeg er oppmerksom, omtenksom og kjærlig?

er det fordi jeg har ambisjoner for hva jeg vil drive med i livet?

eller er det fordi jeg alltid venter hvertfall til 3. daten med sex?

serr, jeg fatter ikke hva som er så jævli gæærnt med meg.. som TS nevner: "Mange jeg kjenner og vet om, som jeg etter mitt syn vil karrakterisere som midre selvstendige og ikke så pene som meg (jada, jeg vet det er stygt sagt...) har type og vel så det! Hva gjør jeg galt???"

Tusen takk Envy!

Jeg skal huske på lista di, for det er jo sant! Jeg er bare ALT for bra!

Tøft!

Men, da må jeg, slik som siste her skrev, finne meg en som er minst like bissi som meg selv, og like selvstendig...!

Vel, vel... han dukker vel opp en vakker dag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan også være at dere legger lista for høyt. At dere ikke vil ha de mennene som vil ha dere, mens de mennene dere vil ha ikke vil ha dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest singel og fabulous

Slenger meg på her! Dette høres sikkert forferdelig selvdiggende ut, men jeg er også attraktiv, hyggelig, utadvendt, velkledd og morsom! Ofte når menn treffer meg er de helt "Wow! Du er jo så kul! Du er vakker og i tillegg kjempeinteressant å prate med!"

Men så er jeg singel da... Menn som tidligere har latt seg blende av meg, ender en etter en opp med jenter som er litt grå mus-aktige (jadda, veldig stygt sagt - men noen er nå en gang sånn!) og er sure og usjarmerende.

En kompis av meg påstår at jeg utstråler at jeg ikke trenger menn. At jeg har det så morsomt, ser ut til å ha det så bra, og har ting så på stell at de er redde for meg.

Må tydeligvis ta på meg mine gråeste klær og gå rundt med hjelp-meg-jeg-er-en-søt-liten-jente-som-trenger-en-stor-sterk-mann-til-å-redde-meg-blikket.

Neida. Jeg har truffet på menn som er menn nok til å ville mer med meg. Men enten bor de andre steder, er gifte eller innehar andre hindringer. Jaja. Han dukker vel opp en dag, han som tør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest singel og fabulous
Det kan også være at dere legger lista for høyt. At dere ikke vil ha de mennene som vil ha dere, mens de mennene dere vil ha ikke vil ha dere.

Jeg vil ha de mennene jeg vil ha. Verken mer eller mindre. Tar ikke til takke med en halvbra fyr bare å slippe å være singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha de mennene jeg vil ha. Verken mer eller mindre. Tar ikke til takke med en halvbra fyr bare å slippe å være singel.

Signerer! Hater å få beskjed om at jeg er for kresen -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekt å si til noen at de legger lista for høyt. Hvis man har alt det som disse damene sier de har, så har man da grunn til å legge lista høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke snakk om å legge lista for høyt, det er snakk om å finne noen man passer sammen med. Noen som ikke blir skremt, for eksempel, men som er mann nok til å takle ei dame som har vært singel ei stund og har et godt liv alene. Mange menn syns det er skummelt, sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke snakk om å legge lista for høyt, det er snakk om å finne noen man passer sammen med. Noen som ikke blir skremt, for eksempel, men som er mann nok til å takle ei dame som har vært singel ei stund og har et godt liv alene. Mange menn syns det er skummelt, sånn er det bare.

Hvordan vet du at menn synes det er skummelt? Sier de det?

Jeg har vært singel noen år, men har aldri tenkt at menn skulle synes jeg var skummel for det. :) Det er vel mest fordi jeg selv blir så sjelden tiltrukket av noen at jeg har vært singel da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke skrevet det dersom jeg ikke hadde visst det. Jeg snakker ikke om alle, eller generelt, men at det er noen, og jeg mener at jeg ikke er kresen hvis jeg da ikke faller for akkurat dem. Det var det som var poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...