Gå til innhold

Forvirrende gutt

Gjest Gjest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anonym_*

Det gjelder en gutt eg møtte for noken måneder siden i forb med skulen.. Vi fikk raskt god kontakt og eg bynte å føle at det kanskje kunne være ”noke”.

Ved et par anledninger blei me sittende å chatte på nett ganske lenge om alt og ingenting (me hadde drukket en av gangene), men han tok initiativ, og eg følte fortsatt at det var en finfin kjemi mellom oss☺ Men det kunne jo bare være vennskap.. Uansett så møtte eg han på fest, hvor eg store deler av kvelden vart oppholdt av ein veldig pågåande fyr, men etter hvert kom eg meg bort og da kom denne gutten jeg nevnte bort å satt seg med meg – vi bare kødda og prata.. når festen var over ble det til at me tok følge heim, veldig koselig vi prata masse og han begynte etter hvert å hinte om at han ikkje ville heim.. han lurte også på ka som hadde skjedd med meg og han pågåande fyren på festen. Vi stakk til meg, ingen av oss var overstadig fulle, så d ble litt rart først, men så endte det jo med at vi hadde sex.

Dagen etter var det fortsatt god stemning og han ville bare kose mer osv.

Etter dette møttes me ute ein gang – da hang eg med han og kompisene hans, - og han ville ha meg med på nach osv, men det skjedde ikke no spes da, mykje pga omstendighetene osv.

Etter dette hadde vi ikkje noke kontakt på ein lang periode, vi så kvarandre ikkje pga at det ikkje var noe skule ogsånn, eg tenkte at siden han ikkje tok kontakt på nett eller sms eller noe så var han kanskje ikke interessert :s (Men vi hadde jo ikkje hatt for vane å ha så ekstremt mye kontakt før d skjedde heller, i tillegg til at eg ved et par anledninger sendte han fyllemeldinger hvor det nok virka som jeg syns d var litt rart at d hadde skjedd ting, men han svarte og sa at han ikkje var no stressa pga det).

Men så møttes me igjen då, på skulen, eg var litt nervøs fordi eg tenkte at han ikkje likte meg, men han overaska meg ved å vere veldig hyggelig, snakkesalig og ville prate og høre om hva jeg hadde gjort siden sist og sånn.. Greit nok at vi måtte jo prate om noke når vi satt der, men han hadde ikkje behøvd liksom – og eg tok ikkje no initiativ til å prate med han:P

I tillegg så møtte jeg han ute, og da - for det første ga han meg en berøring på armen når vi hilste på hverandre og senere kom han bort å satt seg med meg for å prate – og vi satt bare å såg på kvarandre og smilte og sånn. Men så stakk han til venna sine. Litt senere stod vi å såg på et show som var på scena der vi var, da stod han rett i nærheten av meg og titta på meg, men jeg ble så sjenert, så jeg tørte ikke å se eller snakke til han – så det endte med at han stakk til de han var med – deriblant en jente jeg syns han klenga litt for mykje på!

Så da ble eg lei meg og lata bare som jeg prata i telefonen resten av kvelden for å - eg veit ikkje, unngå han eller noke. Så stakk han med hu jenta og noen andre folk for å gå p nach.

Hadde det ikkje vert for at han dreiv å klenga på hu andre jenta ville eg lett trodd at han kanksje likte meg litt likevel – for han hadde neppe oppført seg sånn når eg møter han hvis han ikkje hadde noke interesse?? Det som forstyrrer meg er jo at han ikkje tar noke kontakt utenom. Men når eg møter han er han jo superkoselig og interessert.

Virker han interessert??? Til tross for det med ho andre jenta? Kanksje eg virka overlegen og uinteressert siden jeg ikkje gjekk for å snakke mer med han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes egentlig du ikke er så mye bedre selv når du ikkje viser interesse utenom. Har litt av samme problemet selv. Blir vist interesse når eg e med dama, men må altid ta inisativ til å prate etc etterpå. Virker som enkelte trenger bekreftelse før de tør å ta det neste steget, noe som er utrolig iritærende når man tar masse inisativ og sender signaler som sier eg liker deg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym ts
Syntes egentlig du ikke er så mye bedre selv når du ikkje viser interesse utenom. Har litt av samme problemet selv. Blir vist interesse når eg e med dama, men må altid ta inisativ til å prate etc etterpå. Virker som enkelte trenger bekreftelse før de tør å ta det neste steget, noe som er utrolig iritærende når man tar masse inisativ og sender signaler som sier eg liker deg.....

Ja jeg er helt enig :P Men det er skummelt å vise interesse når jeg er usikker på han. For jeg har jo lært at "hvis en gutt er interessert så merker du det" - type at han sender meldinger hele tiden og er pågående og vil finne på ting. Jeg personlig ser jo ikke helt den da, men uansett.

Men jeg syns jo likevel at han viser interesse når vi ses - så blir litt forvirra :)

Har jeg fått nok signaler til å kjøre på her?? Til tross for at han hang seg på ei anna dame (jeg virka vel strengt tatt overlegen og uinteressert den kvelden pga jeg var sjenert så...ææh)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virket interessert, men du har nok gitt ham forvirrende signaler tilbake.

Han må ta initiativ hver gang til å snakke, du tilbrakte store deler av kvelden med en annen gutt, tar ikke kontakt i ferien, og hverken ser eller snakker til ham på showet.

At han skal ta den aller første kontakten er greit, men ikke at han skal være den eneste som viser interesse.

En gutt trenger tilbakemeldinger på at du liker han også. Gutter er ikke usårbare når det gjelder sjekking. De synes ofte det er like flaut og vanskelig som jenter å sjekke opp noen. De skjuler det bare bedre. Så når jenta ikke viser interesse tilbake, går han videre.

Nå er det opp til deg. Er du forelsket nok tar du kontakt med ham, og viser det.

Hvis ikke går du videre.

Lykke til. :)

Endret av leirbål
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*
Han virket interessert, men du har nok gitt ham forvirrende signaler tilbake.

Han må ta initiativ hver gang til å snakke, du tilbrakte store deler av kvelden med en annen gutt, tar ikke kontakt i ferien, og hverken ser eller snakker til ham på showet.

At han skal ta den aller første kontakten er greit, men ikke at han skal være den eneste som viser interesse.

En gutt trenger tilbakemeldinger på at du liker han også. Gutter er ikke usårbare når det gjelder sjekking. De synes ofte det er like flaut og vanskelig som jenter å sjekke opp noen. De skjuler det bare bedre. Så når jenta ikke viser interesse tilbake, går han videre.

Nå er det opp til deg. Er du forelsket nok tar du kontakt med ham, og viser det.

Hvis ikke går du videre.

Jeg var ikke sammen med en annen gutt den kvelden altså. eller jeg prata jo litt med andre, men ikke sånn..

Og så syns jeg liksom at jeg har vist intersse ved å sende han teite fyllemeldinger - i mitt fulle hode høres "all kontakt er god kontakt" ut som noe lurt, - det var det nok ikke da... Uff :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ingenting å tape, og siden han viser så mye interesse når han ser deg hadde eg tatt det som at han var interrisert. Send en melding om han vil finne på noe =) så fnner du raskt ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var ikke sammen med en annen gutt den kvelden altså. eller jeg prata jo litt med andre, men ikke sånn..

Og så syns jeg liksom at jeg har vist intersse ved å sende han teite fyllemeldinger - i mitt fulle hode høres "all kontakt er god kontakt" ut som noe lurt, - det var det nok ikke da... Uff :P

Hei. Jeg mener ikke å ta fra deg motet. Han virker jo interessert i deg, så jeg ville gjort som gjesten over sier: ta kontakt og spør om dere skal finne på noe.

Når det gjelder å vise at du liker ham, så tenk litt på hvordan du ville tolke dine egne signaler. Hvis du tenker at jeg ville forstått at han var interessert utifra det du gjør er det greit. Hvis ikke får du tørre litt mer.

Håper og tror det ordner seg mellom dere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym ts
Hei. Jeg mener ikke å ta fra deg motet. Han virker jo interessert i deg, så jeg ville gjort som gjesten over sier: ta kontakt og spør om dere skal finne på noe.

Når det gjelder å vise at du liker ham, så tenk litt på hvordan du ville tolke dine egne signaler. Hvis du tenker at jeg ville forstått at han var interessert utifra det du gjør er det greit. Hvis ikke får du tørre litt mer.

Håper og tror det ordner seg mellom dere. :)

Nå virker han plutselig ikke så interessert lenger da - haha jeg blir ikke klok. Så tror jeg bare får glemme han. Hinta om ikke vi skulle ta en øl etter en lang dag med skole, men han var ikke så hypp på det, så da er det nok bare å drite i det :P

Han er jo sikkert bare normalt hyggelig :P Det er bare det at vi har hatt den flørten og sexen - og når han i tillegg da oppfører seg hyggelig og kameratslig så la jeg bare sammen to og to - hadde det vært kun en av delene hadde jeg kanskje ikke tolka det som han var interessert :P

EEH??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tippe at han var interessert, men at han trodde at du ikke var det på showet.

Derfor dro han med andrevalget, en annen jente, som da ble førstevalget.

Hvis han ikke ombestemmer seg og tar kontakt med deg, har du i hvertfall lært å gi litt tydeligere tilbakemeldinger når en gutt viser deg interesse.

Så går det nok greiere neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...