Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. april 2009 #1 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg skal bestille en bikini fra victorias secret og aldri gjort det før. Bikinien jeg skal ha er oppgitt i small, medium, large osv... ikke inches.... Hjemme brukes jeg medium i truse og 75c i bikini. Vil det si at jeg bør går for en small eller en medium i bikinioverdelen? Tilsammen vil bikien koste meg 35 dollar, noen som vet hvor mye tillegg det blir i form av toll osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 20. april 2009 #2 Del Skrevet 20. april 2009 Jag vet inte hur det är med bikinistorlekarna men det finns en guide för att mäta BH http://www2.victoriassecret.com/braguide/h....cfm?rfnbr=5373 även om Victoria's secrets är (enligt min erfarenhet) stora i storleken så borde väl en M vara lagom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 21. april 2009 #3 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg bestilte selv bikini fra Victoria Secret en stund tilbake, ikke fått varene mine enda så er litt spent. Men jeg leste litt rundt og fikk forståelsen for at de er litt større i størrelsen enn de europeiske str:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 21. april 2009 #4 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg skal bestille en bikini fra victorias secret og aldri gjort det før. Bikinien jeg skal ha er oppgitt i small, medium, large osv... ikke inches.... Hjemme brukes jeg medium i truse og 75c i bikini. Vil det si at jeg bør går for en small eller en medium i bikinioverdelen? Tilsammen vil bikien koste meg 35 dollar, noen som vet hvor mye tillegg det blir i form av toll osv? Jeg styrte også veldig med dette da jeg skulle bestille. Og for meg passet small utrolig bra Jeg bruker 36/38 i bukser/truser, og jeg bestilte small i underdelen også. Denne passet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #5 Del Skrevet 22. april 2009 Det som er så ekstremt synd med victoria secrets er at frakten er på ca 200kr. Pluss 25% moms pluss toll og tollgebyr. Husker når jeg bestilte en bikini for noen år siden måtte jeg ut med flere hundre kr ekstra.. syns ikke det var verdt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå