Gjest lei jente 21 Skrevet 20. april 2009 #1 Del Skrevet 20. april 2009 vell...nå går det rykter om meg, jeg er løs, skifter menn oftere enn folk skifter sokker o.l...! jeg har vært singel i 1,5 år og har veldig lyst til og finne meg kjæreste, og har derfor datet noen menn, dvs 5 stk siden august i fjor! jeg har vært nokså uheldig! når det har holdt på å blitt seriøs så har de trukket seg og ikke følt seg klar for noe forhold. har bare bært borti forvirrede usikre menn egentlig, og etter det siste tilfellet nå så tok det egentli bare "helt av"! han rotet med en jente før meg, og dumpa henne for meg...så rotet han med meg en stund, for så og gå tilbake til hun. dette fikk hun høre på bygda og da begynte ryktene og gå, og hun ble selvsagt forbannet siden jeg og hun har hatt litt kontakt og kanskje var på vei til og bli kjent o.l. noe jeg har lagt meg flat for! jeg tok kontakt med henne for å snakke med henne, for jeg antok at hun hadde hørt litt av hvert. og det hadde hun jo, så jeg fikk fortalt alt som hadde skjedd imens de to rotet sammen og etter. han hadde jo flørtet med meg mens de var sammen og gjorde det jo slutt og var intereset i meg og derfor begynte vi og rote. imens vi rotet så ble jeg ikke godt likt nettop pga dette, ble oversett og jeg følte meg ikke høy på pæra siden dette var på hannes bursdag med hannes venner! så ble det stille en dag, og jeg får vite på fest at de to har begynt og rote sammen igjen. det var da jeg tok kontakt med hun for å fortelle alt...hun kunne fortelle at han har ikke sagt noen ting om meg og han, ikke en unnskyldning en gang. jeg og hun gjorde opp, hun takket for ærligheten og satte pris på det. og da skjønner jeg ikke hvorfor folk skal legge seg mer opp i det! men som overskriften sier, så er det så typisk at det er jentene som får gjennomgå når mannfolka er like ille de også! heldigvis gidder jeg ikke bry meg om hva folk sier, det er det jeg vet som teller mest for meg, og jeg har gjort opp med henne så det er mer eller mindre ut av verden for min del! men synes det er veldig urettferdig at det er jentene som blir sett ned på...og da snakker jeg også generelt! jeg for min del gjorde det jeg synes er rett i en sånn situasjon, er ydmyk og unnskyldte meg til henne fordi jeg var dum! fy flate for noen pingler dere menn er som ikke har gøts til og stå for det dere gjør og være en MANN!!! jeg skjærer ikke alle under samme kam, men det finnes alt for mange tilfeller av sånt! måtte bare få ut litt frustrasjon egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Elisa_* Skrevet 20. april 2009 #2 Del Skrevet 20. april 2009 Dette er da bare EN mann. Så du trenger ikke dra alle over en kam. Damer kan også oppføre seg dårlig. Er så lei av disse kjønnsgeneraliseringene. Skjerp dere og begynn og se på mennesker som INDIVIDER og ikke bare som representant for sitt kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lei jente 21 Skrevet 20. april 2009 #3 Del Skrevet 20. april 2009 nå nei! det er ikke bare denne hendelsen...det har skjedd flere ganger, men orker ikke skrive ned alt da det vil ta lang tid! men du har jo et poeng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 20. april 2009 #4 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Jeg har opplevd det samme selv. Ble beskyld for å ha sex med en gutt hos noen folk, noe som ikke stemte i det hele tatt. Ikke at jeg brydde meg så mye om hva folk trodde eller mente, men når de var sure på meg resten av ferien og like god venn med han igjen med en gang var det skikkelig ubehagelig. Det var ingen annen part med i bildet, men problemet var at de trodde vi hadde hatt sex i dusjen dems, noe som ikke stemte i det hele tatt. Det var utrolig sårendre når de var sur på meg, og ikke han, spesiellt siden han ikke var så veldig hyggelig etterpå heller Glemte å legge til at de som var sure på meg var jenter. De hadde type begge to, så det var ikke noe sjalusi med i bildet. Endret 20. april 2009 av Stjernedryss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 20. april 2009 #5 Del Skrevet 20. april 2009 singel i 1,5 år - kjenner igjen at man har lyst på kjærste etter en såpass lang stund, har samme avbrekket selv.. og jeg har oxo datet endel (3 stk etter nyttår).. bare uflaks her oxo, tror jeg, han siste er ikke ute av bildet, men han virker bare uintressert.. anyways, kjipt med det siste som skjedde for deg der da, aldri bra å date noen i nær vennekrets, da blir det nesten alltid krøll, for det er lltid noen som kjenner noen og folk har kontakter overalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #6 Del Skrevet 20. april 2009 En uskreven regel er at man holder seg unna partneren/x-partneren eller den personen din venn har følelser for! Enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå