Gjest Squill Skrevet 19. april 2009 #1 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg har disse hvite vinterstøvlettene fra Helly Hansen, som jeg kjøpte nå i vinter: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41Ws...I5L._SL160_.jpg Nå har de dessverre blitt ganske misfargede, både inni og utenpå. Jeg har forsøkt å regjøre dem med klut og såpevann regelmessig, men likevel er de stygge, spesielt nederst. Nå har jeg veldig lyst til å kjøre dem en runde i vaskemaskinen før jeg setter dem bort for sesongen så jeg kanskje kan bruke dem neste vinter også, men kan det skade maskinen eller bootsene? Hva slags program kan jeg evt bruke? Jeg tror det er uekte skinn utenpå, og fuskepels inni. Takk for svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #2 Del Skrevet 19. april 2009 Er litt vanskelig å se på det bildet om det er noe som er til hinder for å vaske i maskin. Bruk iallefall ikke mer enn 40 grader. jeg vasker selv mye sko i maskinen, men har aldri prøvd syntetisk materiale med fuskepels. Et annet alternativ, er at du tørker skikkelig av dem og forsøker med plastrens (fås kjøpt på bensinstasjoner). Jeg bruker det på gummistøvler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Squill Skrevet 20. april 2009 #3 Del Skrevet 20. april 2009 Ok, takk for svar! Hvordan pleier du å gjøre det med sentriugering når du vasker sko, og hva slags vaskemiddel bruker du? Tror jeg skal ta sjansen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #4 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg bruker vanlig Blenda og sentrifugerer på laveste omdreining. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå