Gjest Tabby Skrevet 15. juli 2003 #1 Del Skrevet 15. juli 2003 Sitter her i godstolen foran dataen og lurer på når jeg skal legge meg... Når jeg legger meg så finner jeg ikke roen til å sovne, ligger og vrir meg som en annen tja jeg vet ikke hva. Gikk og la meg sammen med sambo i stad, men han skulle jo bare sove jo og jeg håpet på noe mer men siden han skal tidlig på jobb i morgen så lot jeg ham få sove og stod opp så ikke jeg skulle forstyrre ham med min rastløshet. Gikk ut på kjøkkenet og hentet friske jordbær som vi kjøpte i stad og koser meg med KG jeg nå... Ikke så verst erstatning det altså Og nå skal jeg vel ut på verandaen en liten tur Snart tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. juli 2003 #2 Del Skrevet 15. juli 2003 Sliter ikke med får ikke sove problemet, men vil ikke sove... Fornuften sier sov, viljen sier ikke sov. Viljen seirer som regel. Har jordbær i kjøleskapet jeg også... kanskje jeg skal ned og snike litt...? Kanskje... snart... Grei tanke i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. juli 2003 #3 Del Skrevet 15. juli 2003 Jeg får/vil heller ikke sove. Men jeg har ikke jordbær da I stedet har jeg spist Lollipop så jeg har sår i munnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 15. juli 2003 #4 Del Skrevet 15. juli 2003 Jeg vet at hvis jeg legger meg nå, så sovner jeg som en stein - jeg er flink til å sove men så er det bare det da - at jeg vil ikke, jeg vil ikke, jeg vil ikke. Ok, kanskje snart ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 15. juli 2003 #5 Del Skrevet 15. juli 2003 Får ikke sove jeg, så da er vi fler...Skal prøve om en stund likevell, skal jo opp tidlig i morra.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. juli 2003 #6 Del Skrevet 15. juli 2003 Jordbær eller sove...? Tror vi lander på jordbæra, jeg. Jeg har også mange igjen. *deler villig med andre natteranglere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. juli 2003 #7 Del Skrevet 16. juli 2003 Dessuten er det en Ape-film på TvNorge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 16. juli 2003 #8 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg fikk heller ikke sove og stod opp igjen. Tror jeg kanskje skal prøve igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. juli 2003 #9 Del Skrevet 16. juli 2003 Ellers takk.. klarer meg med de lollipopene jeg har tror jeg. Og den med pære og sitron var ikke noe god, så jeg passet på å spise opp alle på EN dag, slik at jeg skulle slippe dem dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 16. juli 2003 #10 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg tar gjerne ett par jorbær Selv kan jeg by på iskaffe, cola eller rå pølser. Hvem vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 16. juli 2003 #11 Del Skrevet 16. juli 2003 Jada, det er vel greit med en liten mann her inne.... Har hverken jordbær, cola eller noe annet. Men After Eight, det fant jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 16. juli 2003 #12 Del Skrevet 16. juli 2003 Takk Ca. men jeg kan ikke spise - jeg er for opptatt med å synes synd på meg selv :varm: Jordbær ja Vært på selvplukk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 16. juli 2003 #13 Del Skrevet 16. juli 2003 Så flink minimannen var til å skrive da? Hvor stor er minimannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 16. juli 2003 #14 Del Skrevet 16. juli 2003 Neitakk Ca., jeg tar den bar :D Iskaffe er på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 16. juli 2003 #15 Del Skrevet 16. juli 2003 Åååå, jeg vil ha rå pølser!!! nsfhhgehnvv tyguhhgmvvm til deg også mini-mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 16. juli 2003 #16 Del Skrevet 16. juli 2003 Takker og bukker for jordbær og cola.... Det smakte fortreffelig. Kan jeg by på en After Eight? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 16. juli 2003 #17 Del Skrevet 16. juli 2003 Vil ha After Eight også!!! *matvrak i kveld...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 16. juli 2003 #18 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg har faktisk hele to rå pølser! Du kan få begge to @lfa :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 16. juli 2003 #19 Del Skrevet 16. juli 2003 Jippiii! To rå pølser! Er det grill, wiener eller middags? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. juli 2003 #20 Del Skrevet 16. juli 2003 Tja.. jeg vet ikke helt. Er jo fryktelig opptatt med å skrive innlegg her og spise Lollipop. :oops: Men det er visst en eller annen komedie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå