Gå til innhold

Fremgangen fortsetter

Glamann

Anbefalte innlegg

Det jeg sleit med har blitt diskutert tidligere her, men føler alt går mye bedre nå enn tidligere, er mye mer sosial og de negative tankemønstrene og holdningene jeg hadde til meg selv er nesten borte. Spenningene jeg hadde i hodet er også borte.

Har gått ut på byen mye siden jeg flyttet til Oslo og merker en hvis fremgang.

Bør jeg si til ei dame/ jente jeg treffer at jeg aldri har hatt noe forhold eller sex med ei tidligere? Eller vil det føre til at jeg blir uaktuell for vedkommende?

Er i 30 årene og har enda ikke møtt noen pga at alt av selvtillit og selvfølelse ble fjernet i barne og ungdomsårene. Brukt de siste årene på å komme meg ovenpå igjen.

Sikkert dumt spørsmål, men har enda ikke fått helt teken på å flørte hvordan gjøres det?

Sliter med å skape og holde på interessen lengre enn noen minutter skyldes at jeg er uerfaren med å prøve å sjekke jenter, eller lyser det uerfaren fjott av meg?

Har hatt noen dater/møter og fått noen kyss bare det er mer enn jeg har fått resten av livet tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jente36

Jeg synes ikke du trenger å si at du ikke har hatt sex før. Det kommer hun vel neppe til å spørre om heller. Men hvis hun spør om tidligere forhold, kan du jo godt svare at du aldri har hatt et langvarig forhold til en kvinne før.

Det er fint at det går bedre med deg. Flørtingen er nok en treningssak. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du trenger å si at du ikke har hatt sex før. Det kommer hun vel neppe til å spørre om heller. Men hvis hun spør om tidligere forhold, kan du jo godt svare at du aldri har hatt et langvarig forhold til en kvinne før.

Det er fint at det går bedre med deg. Flørtingen er nok en treningssak. :)

Helt enig! Du kommer ofte lenger med diplomati enn å buse ut med "sannheten"!

Klem til deg :klem:

Endret av Queen B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at det går bedre og at du er på byen og har det gøy.

Er enig i at du ikke trenger si at du ikke har hatt mye kontakt med jenter. Når det gjelder flørting er det umulig å gi et svar på hvordan det skal gjøres. Vi liker jo alle forskjellige fremgangsmåter.

Selv har jeg ikke sansen for dem som flørter meget aktivt, de som gir for mange komplimenter og "tilfeldigvis" kommer borti lår og armer litt for ofte. Ei heller liker jeg dem som snakker negativt om sitt eget liv og utseende eller andre mennesker.

De jeg liker er vanskeligere å beskrive måten de flørter på fordi de er så forskjellige, og det er ikke så tydelig at de er på flørtern.

Så det eneste rådet jeg kan gi er å ha det artig på byen. Ta ting som de kommer, når du møter ei du liker å prate med går det nok av seg selv.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg sleit med har blitt diskutert tidligere her, men føler alt går mye bedre nå enn tidligere, er mye mer sosial og de negative tankemønstrene og holdningene jeg hadde til meg selv er nesten borte. Spenningene jeg hadde i hodet er også borte.

Har gått ut på byen mye siden jeg flyttet til Oslo og merker en hvis fremgang.

Bør jeg si til ei dame/ jente jeg treffer at jeg aldri har hatt noe forhold eller sex med ei tidligere? Eller vil det føre til at jeg blir uaktuell for vedkommende?

Er i 30 årene og har enda ikke møtt noen pga at alt av selvtillit og selvfølelse ble fjernet i barne og ungdomsårene. Brukt de siste årene på å komme meg ovenpå igjen.

Sikkert dumt spørsmål, men har enda ikke fått helt teken på å flørte hvordan gjøres det?

Sliter med å skape og holde på interessen lengre enn noen minutter skyldes at jeg er uerfaren med å prøve å sjekke jenter, eller lyser det uerfaren fjott av meg?

Har hatt noen dater/møter og fått noen kyss bare det er mer enn jeg har fått resten av livet tidligere.

Du kan flørte med kroppspråk, kroppskontakt og ord =). Kan si en tidig en som er tiltrekkende for damer ;) (ord) . Eksempel; Hvordan det skal gjøres: Skal du synge flere sanger av coldplay?, jeg håper du lar hver fordi det er sanger eg i utganspunktet liker. Hvordan du ikke skal gjøre det: Du er flink til å synge! Du kunne meldt deg på idol!!. Hvis du kommer med kommentarer som er litt arrogant/småfrekk og i tilegg har humor bak ;) så er det ganske så tiltrekkende :P skal eg si deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke langvarig forhold = player, hehe :gjeiper: joa kan prøve den.

Har sett litt på de som er flinke med damer og de bruker mye kroppskontakt. Har du flere ekempler på arrogant og småfrekk. Kan bli flinkere til å "slå meg løs" når jeg er ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei bra jobba mannen! Når du klarer å få litt framgang så klarer du sikkert å få mer framgang videre så det er bare å kjøre på!

Hold kjeft! Du friker dama ut, det blir for mye for henne å forholde seg til. Flyt med og fortell dette etterhvert når dere er blitt godt kjent og har fått god kontakt.

Ja og - ja :-P

Løsninga er å dure på.

Her skal jeg gi deg to veldig interessante linker. Begge fant jeg her: http://stronglifts.com/forum/recommended-b...ips-t13705.html

Link 1: http://crazydatingstories.blogspot.com/ En kar som blei god til å sjekke damer forteller om hvordan det gikk til og om hvordan han heller burde gjordt ting.

Link 2: http://www.attracthotterwomen.com/ Høres veldig teit ut men er visstnok det beste og mest fornuftige av slike produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Bra det er håp, siden løsninga er å bare dure på. :gjeiper:

Approach Anxiety som han ene prater om har jeg ikke. Problemet er å øke interessen, holde den og dra dama hjem. Trenger x antall forsøk før jeg lykkes vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Bra det er håp, siden løsninga er å bare dure på. :gjeiper:

Approach Anxiety som han ene prater om har jeg ikke. Problemet er å øke interessen, holde den og dra dama hjem. Trenger x antall forsøk før jeg lykkes vil jeg tro.

Synes ikke det er riktig måte å gjøre det på, blir unaturlig.

Ingen skikkelige damer en bare kan dra hjem uten videre, skal nok mer til enn det ser du.

når det er riktig faller det naturlig, blir ikke noe stress..det bare blir slik. slapp heller av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan flørte med kroppspråk, kroppskontakt og ord =). Kan si en tidig en som er tiltrekkende for damer ;) (ord) . Eksempel; Hvordan det skal gjøres: Skal du synge flere sanger av coldplay?, jeg håper du lar hver fordi det er sanger eg i utganspunktet liker. Hvordan du ikke skal gjøre det: Du er flink til å synge! Du kunne meldt deg på idol!!. Hvis du kommer med kommentarer som er litt arrogant/småfrekk og i tilegg har humor bak ;) så er det ganske så tiltrekkende :P skal eg si deg...

Eh...nei? Jeg tror de fleste ville synes du var frekk og arrogant på en heller usjarmerende måte. Nedlatende, attpåtil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivertfall IKKE si at du er jomfru (hvis du er). Da tror hun du er psyko. Og husk at første dama du knuller får seg nok en såpass dårlig erfaring at hun mest sannsynlig ikke vil treffe deg igjen, noe som forsåvidt er like greit.

Endret av mrnice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Eh...nei? Jeg tror de fleste ville synes du var frekk og arrogant på en heller usjarmerende måte. Nedlatende, attpåtil.

Vel no har eg faktisk prøvd begge deler, og eg vet ka som funker. Regner med at eg har mer erfaringen når det kommer til å sjekke damer enn deg siden eg e mann =), med mindre du har sjekket opp damer da :). Når du sier at den ikkje funker så tenker eg to ting. Du er en del eldre enn meg, og du liker den rett og slett ikkje fordi den er litt for arogant. I flere diskusjoner om dette på kg vil du se at ettervært som damene blir eldre blir de mer tiltrukket av snille menn =). Alle e forskjellig og like forskjellige ting, men generelt funker denne framgansmåten bedre.. . Jeg sa også at den funker om du formidler det på en morsom måte ;) da fremstår du ikkje så frekk og arogant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel no har eg faktisk prøvd begge deler, og eg vet ka som funker. Regner med at eg har mer erfaringen når det kommer til å sjekke damer enn deg siden eg e mann =), med mindre du har sjekket opp damer da :). Når du sier at den ikkje funker så tenker eg to ting. Du er en del eldre enn meg, og du liker den rett og slett ikkje fordi den er litt for arogant. I flere diskusjoner om dette på kg vil du se at ettervært som damene blir eldre blir de mer tiltrukket av snille menn =). Alle e forskjellig og like forskjellige ting, men generelt funker denne framgansmåten bedre.. . Jeg sa også at den funker om du formidler det på en morsom måte ;) da fremstår du ikkje så frekk og arogant.

Ok, så denne måten fungerer bedre på yngre jenter enn de over 30?

Arrogant humor kan man vel kalle cocky-funny, ja det er morsomt. lignende humoren til James Bond. Må nok lære meg noen sånne linjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jente_*
Ivertfall IKKE si at du er jomfru (hvis du er). Da tror hun du er psyko. Og husk at første dama du knuller får seg nok en såpass dårlig erfaring at hun mest sannsynlig ikke vil treffe deg igjen, noe som forsåvidt er like greit.

Hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ok, så denne måten fungerer bedre på yngre jenter enn de over 30?

Arrogant humor kan man vel kalle cocky-funny, ja det er morsomt. lignende humoren til James Bond. Må nok lære meg noen sånne linjer.

Dette kalles faktisk C&F du har helt rett, og handler om å små plage/tease damene =) noe de liker veldig godt :P. Grunnen til at jeg sier at den funker bedre på yngre damer, eg vet jo ikkje dette 100%, er fordi mange damer på Kg har uttrykt at dette ikkje er så alt for atraktivt opp i årene, Raven Emerald er jo en som ikkje syntes det (Lurer fremdeles på om hun er 30+?). Eg tror den hadde funket ;), men no er ikkje eg 30+ så jeg kan ikkje bekrefte det før eg blir det i såfall xD. Eg kan bekrefte at jentar på min alder liker dette. Jeg husker ikkje kas tråd det var, men i den vil du se at når mange av KG damene var unge fallt de for badboy typen :P, og C&F er på en måte litt badboy.. Når de ble eldre angret de på at de ikkje gikk ut med han snille som bare var søt og grei =), men som der og da ikkje var tiltrekkende. Dette handler ikkje om at man skal oppføre seg som en drittsekk, men at man småplager og teaser. Eg kaller det for flørting =). Mange her sier de vil ha en snill man og ikkje en arrogant og frekk en, men tingen er at det å være snill aleine ikkje skaper noe tiltrekkenhets kraft med mindre du har andre tiltrekkende egenskaper å spille på som feks: Status, makt, selvsikkerhet pga av selvinnsikt og utseende. Da kan du bli mer tiltrekkende med å være litt arogant og morsom samtidig som du utrykker en del selvsikkerhet når du gjør det =).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Dette kalles faktisk C&F du har helt rett, og handler om å små plage/tease damene =) noe de liker veldig godt :P. Grunnen til at jeg sier at den funker bedre på yngre damer, eg vet jo ikkje dette 100%, er fordi mange damer på Kg har uttrykt at dette ikkje er så alt for atraktivt opp i årene, Raven Emerald er jo en som ikkje syntes det (Lurer fremdeles på om hun er 30+?). Eg tror den hadde funket ;), men no er ikkje eg 30+ så jeg kan ikkje bekrefte det før eg blir det i såfall xD. Eg kan bekrefte at jentar på min alder liker dette. Jeg husker ikkje kas tråd det var, men i den vil du se at når mange av KG damene var unge fallt de for badboy typen :P, og C&F er på en måte litt badboy.. Når de ble eldre angret de på at de ikkje gikk ut med han snille som bare var søt og grei =), men som der og da ikkje var tiltrekkende. Dette handler ikkje om at man skal oppføre seg som en drittsekk, men at man småplager og teaser. Eg kaller det for flørting =). Mange her sier de vil ha en snill man og ikkje en arrogant og frekk en, men tingen er at det å være snill aleine ikkje skaper noe tiltrekkenhets kraft med mindre du har andre tiltrekkende egenskaper å spille på som feks: Status, makt, selvsikkerhet pga av selvinnsikt og utseende. Da kan du bli mer tiltrekkende med å være litt arogant og morsom samtidig som du utrykker en del selvsikkerhet når du gjør det =).

Må vel klare å lære meg å bli mer C&F sliter litt med at jeg fortsatt er litt for reservert og ikke tør slippe meg helt løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vel, overgangen for meg var ikkje egentlig ikkje så vanskelig. I min vennegjeng diskuterer vi veldig mye og gjør mye narr av hverandre xD burns og sånt. Hvis du har noen gode kamerater som du tuller med og plager, så er det basicly bare å gjøre akuratt det samme, bare at det er med en dame =). Jeg hadde egentlig C&F i meg hele tiden, jeg viste bare ikkje at jeg kunne bruke det til å tiltrekke meg damer fordi jeg trodde det å være snill og gjøre snille ting var tiltrekkende. Jeg var 18 år første gang eg fikk et telefon nr fra en jente eg sjekket opp, etter eg hadde vært C&F. Årene før hadde eg vært snill.. Det å komme med "snille" komplimenter feks blir egentlig sett på som kiss up/kiss ass hos de fleste damer og det er ikkje spesielt tiltrekkende, med mindre man er/ser ut som Brad Pitt/Tom Cruise, de vil ha litt challenge ;) (Dette er vel og merke i begynnelses fasen når du møter en dame, når du har kjæreste må du gi komplimenter etc xD). Du må tenke på at de fleste damer blir sjekket opp spesielt på byn, hele tiden. Da kjenner de fort igjen hvem som kisser ass og hvem som ikkje gjør ;). Når du kisser ass med en dame som feks å kjøpe en drink sier du egentlig dette: Jeg er ikkje go nokk grunn aleine til at du vil være med meg, så for at du skal være med meg må det komme noe ekstra med (i dette tilfellet en drink). Et annet eksempel kan være: Du ligner på hun dama i sports illustrated magasinet, elsn. Mitt råd for at C&F skal komme naturlig med en jente er at du tenker på situasjonen som om du er med kameratene dine du lett kan tulle og kødde med. Det hjalp iallefall her =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Hvorfor det?

Hvorfor det er dårlig eller hvorfor hun ikke vil se han igjen?

Dårlig blir det jo uten erfaring, og om enikke kjenenr hverandre i tillegg til så blir det i alle fall ikke spesielt bra. Øvelse gjør mester!

HUn stikker jo fordi kvinner av i dag faktisk setter krav til at sex skal være bra.

Men hva så? En plass må man(n) jo begynne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amanda, 37
Når de ble eldre angret de på at de ikkje gikk ut med han snille som bare var søt og grei =), men som der og da ikkje var tiltrekkende.

Eh, nei, vil ikke akkurat si det! Dette blir nok veldig individuelt. Går ikke ned attraktivitetskrav selv om alderen øker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...