Gjest Grønnjakke Skrevet 18. april 2009 #1 Del Skrevet 18. april 2009 Hei, Jeg fant forrige uke en utrolig fin grønn vårjakke på HM (oslo city), men de var i størrelse 34. Har vært og lett etter denne i flere butikker i byen. Men er mest sannsynlig utsolgt. Butikk damene sa de ikke kunne se hvilke flere butikker som selger denne jakken. Jeg måtte lete selv. Er det noen av dere som har kommet over slike jakker. Har dere kjøpt noen andre fine vårjakker? Tar imot tips:) Var på Zara, de hadde bare blazere, ingen jakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mea Culpa Skrevet 18. april 2009 #2 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Hei, Jeg fant forrige uke en utrolig fin grønn vårjakke på HM (oslo city), men de var i størrelse 34. Har vært og lett etter denne i flere butikker i byen. Men er mest sannsynlig utsolgt. Butikk damene sa de ikke kunne se hvilke flere butikker som selger denne jakken. Jeg måtte lete selv. Er det noen av dere som har kommet over slike jakker. Har dere kjøpt noen andre fine vårjakker? Tar imot tips:) Var på Zara, de hadde bare blazere, ingen jakker. Det hoeres ut som den samme som jeg har lagt min elsk paa! Men HM her hvor jeg bor har kun en og den er ogsaa str. 34. Snodig i grunnen. Er det kanskje nr. 3 fra venstre? Den finnes i groent, men jeg er jammen ikke sikker selv. Endret 18. april 2009 av Mea Culpa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grønnjakke Skrevet 18. april 2009 #3 Del Skrevet 18. april 2009 Det er det første bildet (på den lenken), prisen er satt ned til 249. Jeg bare elsker det snittet. Den finnes heller ikke i grønn på nettbutikken:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mea Culpa Skrevet 18. april 2009 #4 Del Skrevet 18. april 2009 Det er det første bildet (på den lenken), prisen er satt ned til 249. Jeg bare elsker det snittet. Den finnes heller ikke i grønn på nettbutikken:( Aha, da var det ikke den samme nei. Kjoep den beige og farg den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå