Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #1 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg er småforelska i en gutt, har kjent hverandre i 4 mnd. (begge 24)Han liker meg også. (litt mer enn som venn hvertfall) Men de siste 2 ukene har han brukt mye tid på å feste og røyke.. uten meg fordi vi krangler når vi drikker. Før var vi med hverandre hele tiden, nå har det dabbet veldig av. Han har vært sur og rar nårvihar møttes. De to siste dagene har han ringt meg mange ganger uten at jeg har orket å ta den, fordi alt virker som det er opp til han.hele tiden. Det gidder jeg ikke. Han har skrevet noen søte og lange meldinger,men han viser ikke akkuratt det han skriver i mld. At han nekter å miste meg og bla bla. Jeg sa i tlf jeg syns han oppfører seg idiotisk og slutt å si ting til meg og gjør noe helt annet. Han mistenker jeg holder på med en annen fordi jeg ikke har tatt tlf når han har ringt. Noe som ikke er tilfelle. Jeg sier til han at jeg ikke gidder hvis han skal oppføre seg sånn framover. Da kna vi likegodt begynne å møte andre. Han sier; ok, så du vil møte andre?! Jeg; Ja hvis du skal være sånn du har vært de 2 siste ukene! Han: OK! greit!! Sier han surt og legger på røret. Nå er saken at vi begge har en stolthet som ikke ligner grisen, og ingen kommer til å ta kontakt. Jeg tror ikke at han vil møte andre jenter..men dette vet jeg jo ikke noe om. Jeg er bare redd vi liker hverandre begge to men begge nekter å ta kontakt. Jeg har jo sagt saken klart? Gidder ikke komme i andre rekke så fort han ikke har en fest å dra på. Hadde han vært interessert hadde han vel tatt kontakt, tror dere ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #2 Del Skrevet 19. april 2009 Det var vel du som endte det ved å foreslå å møte andre, så jeg støtter han i dette og sier "hvis du virkelig var interessert, så hadde du tatt kontakt". Det er en forskjell på stolthet og stahet. Det er ingenting å ha stolthet for her, det var bare en barnslig greie det her. Vær moden, kontakt han, snakk ut og diskuter som voksne mennesker hva fremtiden er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #3 Del Skrevet 19. april 2009 Støtter den over. Du liker jo han men tar ikkje kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå