Voyage Skrevet 17. april 2009 #1 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg har lett lenge, men kan ikke finne noe. Jeg har en i c 75, men den er for liten og trykker brystene flate.. Jeg skulle gjerne hatt en med litt push up effekt i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 17. april 2009 #2 Del Skrevet 17. april 2009 Så i dag at de hadde halterneck-BH på KappAhl. Ikke umulig at de har den størrelsen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #3 Del Skrevet 18. april 2009 på hm.com har de halterneck-BH i str. 75d. Har den selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 19. april 2009 #4 Del Skrevet 19. april 2009 Min har jeg kjøpt på Lindex:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilm@ Skrevet 19. april 2009 #5 Del Skrevet 19. april 2009 Du kan jo ta en tur på en undertøysbutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ydmyk Skrevet 20. april 2009 #6 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg kjøpte en stroppeløs Triump-bd med tilhørende løse stropper. Det er feste for disse. Min bh har bøyler, og er litt push-effekt i. Hvis det ikke hører med en lang nok stropp, kan du kjøpe det løst, eks. på Lindex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanel.No5 Skrevet 20. april 2009 #7 Del Skrevet 20. april 2009 på hm.com har de halterneck-BH i str. 75d. Har den selv:) Kjøpte også min her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå