Gå til innhold

Paraplytriller


Silfen

Anbefalte innlegg

Jeg leiter og leiter etter ulike på nett, men har virkelig ikke hellet med meg. Alle linker mottas med takk.

Dessuten, der jeg har funnet vogner, sier det maks 15 kilo.

Er ikke det innmari lite?

Tenkte jeg skulle kjøpe paraplytrille til småen før vi drar ut i den store verden. Han er 20 mnd og nærmere 15 kilo. (14 et eller annet)

Litt rart at vognene liksom ikke skal "tåle" så små barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg har en Carena paraplytrille som jeg er kjempe fornøyd med.

Jeg kjøpte den i en Brio-butikk for ca 500,-

Har også sett den hos Simo.

Den er større enn mange andre paraplytriller, som jeg syns ser nesten ut som dukkevogner :D

Trillen har 5 punkts-sele og kan ryggen kan legges helt ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha.

Bør gjerne legge til at jeg er på utkikk etter en med tak og helst litt plass til ting under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tak og handlekorg kan kjøpes seperat, det var i allefall den beskjeden jeg fikk da jeg kjøpte min!

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den har handlekorg er det vel ikke en paraplytrille? For da kan den vel ikke slås sammen som en paraply? Disse trillene slås vel sammen på "vanlig" måte, altså som en vanlig sportsvogn?

Jeg har i alle fall en paraplytrille som slås sammen framover (hvis dere skjønner). Ei venninne har ei anna trille. Den har korg under, men er ellers like lita og nett som paraplytrilla. Men den slås sammen nedover, sånn som sportsvogna. Men mulig jeg tar feil her altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, du tar nok feil. ;)

Paraplytriller kommer med lite nett under også, sånne som slås sammen fremover og blir smale og lange når de er sammenslått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha, jeg så bare for meg sånne korger. Og de kan vel ikke foldes sammen framover. Ja ja, så lærte jeg noe nytt i dag også :) Selv har jeg handlenett til trilla mi. Men, jeg bruker omtrent ikke trilla da. Har vel bare brukt den tre-fire ganger. Liker kombivogna bedre. Snakk om bomkjøp :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en paraplytrille fra Falck, kjøpt på Barnevognhuset i Ullev.vn (Oslo), og kostet ca 1200 NOK. Den har vi reist mye 'rundt i verden' med; "til vanns, til lands og i luften med". Vi er veldig fornøyd med vogna. Ryggen kan legges langt ned og det er greitt når barne vil sove, og det er nett under vogna. Jenta mi veier nå ca 12 kg, men jeg tror vogna vil være OK til hun veier nærmere 20 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg trille i dag!

Det ble denne: http://www.zeg.it/UK/benven_frame.htm Det er den som heter Tommy. (siden kom visst ikke frem i linken, kun forside, men om dere vil se, trykk products og så stroller) Min er mørkeblå og lyseblå.

Koster 1498 men jeg fikk den til 1190. Lønner seg jammen å gjøre de fleste babyrelaterte innkjøp hos en og samme forretning. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig praktisk trille.

Men jeg har et yderst problem med paraplytriller, jeg. Hjulene bare spinner inne på kjøpesenter. Blir så arg :evil:

*ønsker meg ny og mindre sportsvogn istedetfor*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier låse hjulene når jeg triller på glatte gulv, har hvertfall ikke hatt problemet med det tidligere. Dessuten syns jeg det kommer litt an på hva slags type hjul man har. Er de helt glatte, spinner de virker det som.

Jeg har kun hatt grove hjul på paraplytrille, det er det på denne også. Håper den er bra å kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vogner gir deg garanti for barn over femten kilo. Husk på det dersom du har behov for å reklamere når den knekker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...