Gå til innhold

bytte klær

Madison

Anbefalte innlegg

Skulle ha bytta en bukse i en str større.. men finner jo ikke kvitteringen :-?

noen som vet om carlings, hvor jeg kjøpte buksa, e rveldig sære på det?

Litt kjdelig å ha kjøpt en bukse til 700 kr om man ikke får brukt den liksom :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du sier du har fått buksa i gave, så vil det jo være naturlig å ikke ha kvitteringen..?

Er ferievikar på butikk (ikke klesbutikk, men...), og der bytter vi uten kvittering så fremt vi har varen og den "er som den skal" :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får helt sikkert byttet i en annen størrelse. Jeg jobber i klesbutikk og der får kunden byttet uten kvittering, det er kun hvis kunden skal ha pengene igjen vi krever kvittering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

Så lenge lappen henger på plagget så skal ikke det være noe problem. da jeg jobbet i klesbutikk måtte man ha med kvittering for å få pengene tilbake, men å bytte til en annen str eller annet plagg gikk greit uten kvittering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel litt an på buksa også?

Dersom buksa kun fåes i Carling-butikker, så skal det vel ihvertfall ikke være noe problem, da "holder jo pengene seg innen kjeden" uansett.

Dersom buksa kan være kjøpt hvor-som-helst, så kan det hende de krever kvittering for å se at buksa faktisk er kjøpt hos dem.

Og selvsagt bør alt av lapper fremdeles sitte PÅ buksa.

Det skader jo ihvertfall ikke å høre med dem, forklare problemet og høre om de kan hjelpe deg. Det værste som kan skje er jo at de sier at det er litt vanskelig, da har du ihvertfall lært til neste gang du kjøper ei bukse som koster litt, at det lønner seg å beholde kvitteringen en stund etter å ha kjøpt buksa..... :blunke:

(jeg beholder ihvertfall kvitteringer til etter første vask, dersom noe skjer i vasken, så vil jeg kunne bytte dersom det koster litt. og dette er av ren skjær erfaring fordi det kan være vanskelig uten kvittering.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Cubus og Carlings skal man få byttet uten kviteringer så sant alle merkene sitter på klærne enda (det er jo samme kjede, så tror de har samme policy på det) Penger får man bare igjen med kvitering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...