Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #1 Del Skrevet 15. juli 2003 Lillejenta mi pakket en liten brikke i nesen rett før jeg dro på jobb, nå er pappaen med henne til legen men de fikk den ikke ut....måtte på sykehuset, hvis de ikke får den ut der må vi reise til et større sykehus. Ikke så veldig koselig å være på jobb nå da....... Har derers barn pakket noe i nesen før? Tidligere pakket hun et maiskorn i nesen, det fikk vi ut selv, hun er 1 12 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 15. juli 2003 #2 Del Skrevet 15. juli 2003 Jada, min eldste var vel ca 3 år da hun puttet en perle i nesen, det gjorde hun ALDRI igjen, fikk helt panikk. Vi fikk den ut tilslutt ved hjelp av en lang pinsett og mengder med tålmodighet.....Hun var så stor da at hun husker det enda (nå 7 år). Hun er hysterisk redd for at noen av småsøsknene sine skal putte noe i nese/munn.... Det går nok sikkert bra, har noen i familien som opplevde det samme. Minsten puttet et upoppet popkorn i nesen, resultat: sykehus og narkose. Det gikk bare fint. Lykke til og håper det går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anett2 Skrevet 15. juli 2003 #3 Del Skrevet 15. juli 2003 Barn gjør mye rart! Ikke uvanlig at barn putter ting i nesen, og de får dyttet det langt inn så man ikke får det ut. Et vennepar har en som ofte gjør det, en gang ble det faktisk en slik liten klinkekulesak (men i mindre str) og det endte opp på sykehuset, i narkose og fjerne det. Det er ubehagelig og skummelt når barn gjør slikt,men som regel ufarlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. juli 2003 #4 Del Skrevet 15. juli 2003 En av ungene mine puttet en mentoldrops i nesa. Rådet jeg fikk fra legevakta var å la henne snuse inn pepper. Teorien var da at hun skulle nyse og dropsen komme ut. I stedet satt jeg med et barn som hylte ti ganger verre. Da var det ikke annet å vente til snørr og tårer gjorde dropsen mindre og den kom ut av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå