Gå til innhold

RUMPA viktigere enn PUPPENE!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Inni rompa er en annen sak (fitte,anus -jeg håper du veit hva jeg snakker om kjære gjest), men jeg får nok ingen orgasme kun av at kjæresten stryker meg på UTSIDEN av rompa nei! Men puppene derimot! ;)

Vi er nok forskjellige alle sammen!

For min del blir jeg mer tent av å bli befølt på rumpa enn på puppene. Virker som om puppene mine absolutt ikke er en erogen sone :fnise:

Man får vel nesten være fornøyd med det man har

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Store pupper og stor rumpe her.

Men har komplekser for rumpa. Den er stor (ikke Jennifer Lopez "stor", som jo ikke er stor i det hele tatt), og jeg lurer av og til på hvor grensen går ved "feminin og deilig rund rumpe", til "stygg& stor" rumpe.

Her er sikkert meningene delte, som når det gjelder alt annet - men jeg kjenner jeg blir glad når gutter/menn sier at de liker store rumper også - ikke bare små, superfaste sprettrumper.

Ellers så er rumpa absolutt en erogen sone - nesten mer enn puppene, selv om jeg elsker å bli tatt på puppene også.

Men når mannen min stryker meg nedover rumpa blir jeg øyeblikkelig kåt - alltid!

Skrevet

Rumpa er damernes hoved-sexorgan!!

Viktigere enn pupper og vagina.

Mine kjærester får samleie i rumpa mer enn i vagina.

Skrevet

Rumpe er det deiligste på en kvinne! uten tvil. heller sprettrumpe og flate bryster enn flat rumpe og store pupper!:)

Skrevet

For meg er rumpa langt viktigere enn puppene. Synet av ei deilig jenterumpe sitter på netthinnen resten av dagen og kanskje et par dager til..

Skrevet

Jeg som ikke har så deilig rumpe (for stor), hadde blitt glad om noen kunne storme inn i denne tråden og erklære at de synes pupper er viktigst!

Gjest Gjest_sander_*
Skrevet

en rumpe kan aldri bli for stor

med det mener jeg at så lenge midja er tynn, kan rumpa være så brei den bare kan. Når midja går over under brustmål, da er det ekkelt.

rompa blir aldri for stor, men midja blir alltid for stor feit og kvapsete, ref timeglass fasongen.

Man kjertegner brystene endel mer enn rumpa, så jeg mener brystene er viktigst. Deretter midja, så rompa.

Skrevet

Rumpa er absolutt det som tenner mest ;)

Føler til og med at i vennekretsen så er det kun en gutt som har en åpenbar fascinasjon for pupper, og han blir liksom "the odd man out" som støre så fint sa det :)

hilsen gutt 21

Skrevet

Min liker puppene best. Kjempegodt. Derfor han la merke til meg på byen i første omgang. Men rompa er god å ha den også. ;) Å bli tatt på rompa gir meg ikke orgasme, men det gjør beføing av brystene. :jepp:

Gjest Gjest_Ylva_*
Skrevet

Jeg har små pupper og "bra rumpe". Samboeren min er mest oppsatt på puppene egentlig. Pupper trenger ikke være store for å være fine (Selv synes jeg ikke de er spesielt fine da).

Skrevet

Så lenge man stiller med enten eller så går det greit. Litt kjedelig hvis man har ingen av delene.

Skrevet
Så lenge man stiller med enten eller så går det greit. Litt kjedelig hvis man har ingen av delene.

Ja det er sant :tristbla: Jeg har fin form på begge delene, men dessverre er puppene for små, og rumpa for stor. Så uansett hva man enes om utifra spørsmålet i denne tråden, så er jeg likelangt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...