Gå til innhold

RUMPA viktigere enn PUPPENE!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart rumper som er tingen.

Husk at gutter tenner på jenterumper, det vil si rumper med kurvatur.

Det virker som jenter blir opphengt i at rumpa skal være så liten som mulig, men det er ofte det helt motsatte av det gutter tenner på.

Gjest Bigg ass . me
Skrevet

Som ei jente med stor rumpe og store pupper er det rumpa mi de liker .. de 3 siste typene mine har tent mere på rumpa enn puppene.. Men ....

jeg har også sett at gutter mellom 16-20 tenker puppe og gutter/menn fra 20+++ tenker rumpe.. ( men skal ikek skjære alle under samme ka)

Skrevet

Kjæresten min sier han syns rumpe er MASSE bedre enn pupper, noe som jeg er glad for :)

Gjest emmeline
Skrevet

Min er mest puppegutt, men rumpa er jo viktig den også. De fleste ligger vel et sted midt imellom? Jeg synes ihvertfall det er penest om det står litt i forhold til hverandre.

Skrevet

Jeg synes vel også at dama med den kraftige rumpa hadde den beste fysikken av disse, men hu hadde da voldsomt med cellulitter :-/

Skrevet
Jeg synes vel også at dama med den kraftige rumpa hadde den beste fysikken av disse, men hu hadde da voldsomt med cellulitter :-/

Helt klart er jeg en ass mann :)

Det må være former på den da,nytter ikke komme med en som ser ut som en stor BALL.

Gjest Sandbekken
Skrevet

Vet du hva MASSE cellulitter er??

For sikkerhetsskyld, dette er MASSE celulitter: link

Skrevet

Nå tror jeg du ser på et annet bilde enn det vi andre gjør.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg har ennå ikke opplevd at noen snur seg vekk fra meg i vemmelse når de ser meg naken, selv om rumpa ikke er så spretten som da jeg var i min ungdoms blomst. Kanskje jeg skulle legge inn silikon for å være på den sikre siden? Jeg er ellers fin i fasongen, lekre pupper (ikke mine ord!), flat mage, sterke lår.

Skrevet

Haha..cellulitter, hvor ser du det hen? Jeg ser ingen.. Og er ellers enig i at hun hadde bedre kropp enn de to andre.

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Det første bildet der er virkelig ikke hva jeg anser som stor rumpe, var vel heller de andre der som var veldig små.

Gjest Puppen
Skrevet

Har opplevd at øynene og puppene mine er det guttene ser på -men selv om jeg er stor og litt utrent så har jeg av en merkelig grunn fortsatt litt sprettrumpe, så kanskje jeg bare er heldig?

Uansett -pupper er deilige, er jo også der jeg har erogene soner, ikke i rompa?

Men jeg også er mest opptatt av brystkassa til menn, så ser ikke det som noe merkelig!

Skrevet
Uansett -pupper er deilige, er jo også der jeg har erogene soner, ikke i rompa?

Man har da erogen sone PÅ rumpa. Trodde alle kjente det...

Gjest Puppen
Skrevet

Inni rompa er en annen sak (fitte,anus -jeg håper du veit hva jeg snakker om kjære gjest), men jeg får nok ingen orgasme kun av at kjæresten stryker meg på UTSIDEN av rompa nei! Men puppene derimot! ;)

Vi er nok forskjellige alle sammen!

Skrevet

Jeg liker små jenter (evt småjenter^^), da er det viktigste sprettrumpe og bryster som passer til. Stor rumpe er ikke interessant for min del, da de sjeldent er like stramme.

Skrevet

Rumpe blir mer som en trendsak syns jeg... Fra 90-tallet til nå så har idealet vært alt fra små faste til digre dissende.

Men store pupper har vært deilig så lenge jeg kan huske ;)

Men smaken er som baken! Og hvis man tenker etter, er det egentlig såå viktig?

Gjest kristian82
Skrevet
stor rund rumpe, men flate bryster:

http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2008/04_0...ENA_468x658.jpg

flat rumpe og store/normale pupper:

http://cm1.theinsider.com/media/0/26/5/tar...x0.432x619.jpeg

http://www.media.allerinternett.no/php/obj...58653&w=216

jeg syns hvertfalll rumpa er myyyyyye viktigere, skjønner ikke hvorfor gutter er så oppsatte av pupper, når det er rumpa som tells, det er min mening

Er jo gutter som er "puppegutter" og gutter som er "rompegutter" hehe, men tror nå alle gutter syns det er bra med fine pupper OG fin rompe...Men for min del er rompa til dama viktigst, helt klart.

Skrevet

Jeg syns det er skikkelig merkelig at flere betegner Mena Suvaris rumpe som stor eller kraftig. Hun er tynn som en strek, og har sånn sett kanskje mer damete rumpe enn man skulle tro, men jeg vil heller si at de andre har spesielt flate rumper enn at hun har stor.

Og ja, jeg syns det er finere med mer moderate pupper og spretten rumpe enn store pupper og flat rumpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...