Madison Skrevet 15. juli 2003 #21 Del Skrevet 15. juli 2003 Madison liker å sole seg :D Kan bli kjedelig i lengden da såklart. Men liker å være brun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 15. juli 2003 #22 Del Skrevet 15. juli 2003 Gidder ikke å sole meg, altfor kjedelig.... ...ikke så viktig for meg å være brun, så lenge jeg ser sunn og frisk ut så er jeg fornøyd.... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 15. juli 2003 #23 Del Skrevet 15. juli 2003 Varierer. På stranda synes jeg det er deilig å sole seg for da kan jeg bade titt og ofte og ellers bare ligge å nyte livet, kikke på alle de rare menneskene som er der også sånn. Soler meg litt hjemme også, men det blir som oftest ikke så lenge av gangen når det er så varmt som det er nå. Men jeg vil jo gjerne ha litt farge, så da er det jo bare å svette i vei da... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 16. juli 2003 #24 Del Skrevet 16. juli 2003 Nei! Jeg liker meg best i skyggen, jeg... Dessuten får jeg veldig lett farge så brun blir jeg uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 16. juli 2003 #25 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg har ekstremt lys hud og tåler ikke sol. Jeg må smøre meg med faktor 20+ bare jeg skal en tur i byen. Liker heller ikke å ligge passiv i solen- det er kjedelig og jeg får hodepine, så det at huden min ikke tåler sol gjør meg ingenting. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 16. juli 2003 #26 Del Skrevet 16. juli 2003 Da er vi to, Minnie! Jeg tåler overhodet ikke sol, og må smøre meg bare for å kjøre en tur til butikken, ellers får jeg eksem og det som verre er. Har innsett at jeg aldri kommer til å bli knallbrun, men Madonna er jo også blek... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2003 #27 Del Skrevet 16. juli 2003 Har innsett at jeg aldri kommer til å bli knallbrun, men Madonna er jo også blek... Michael Jackson, også. Særlig på restene av nesen... AU!! Ikke slå, vær så snill... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå