tuji Skrevet 15. juli 2003 #21 Del Skrevet 15. juli 2003 Body shop til 116 kroner har helt lik effekt som alle andre kremer, så hvorfor betaler dere mer enn 116 kroner da? Det stemmer helt enkelt ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 15. juli 2003 #22 Del Skrevet 15. juli 2003 Hvem har sagt at vi ikke bruker det??? Jeg synes for eksempel at body butter med druekjerne er helt nydelig... Det er umulig å terge ei jente som har jobbet tre år på ungdomsskole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 15. juli 2003 #23 Del Skrevet 15. juli 2003 Det kan ikke være noe galt i å stille slike spørsmål? Neida Waco, ingen spørsmål er gale eller dumme her på KG. Jeg har ikke greie på dette Body Butter produktet, og kan dermed ikke svare deg på det. Men, jeg har et annet spørsmål til deg: Waco, er du så lite intelligent som du gir uttrykk for, eller bare later du som? Og i tilfelle du virkelig HAR et intelligensstadie under pari, så lurer jeg på om det er medfødt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 15. juli 2003 #24 Del Skrevet 15. juli 2003 Jammen Tina... om jeg er uintelligent eller ikke, - har vel lite med sakens kjerne? Forresten er jeg nok ikke av de smarteste, - når jeg tenker meg om en gang til eller fem... Waco Dum og deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 15. juli 2003 #25 Del Skrevet 15. juli 2003 Helledussen, har du begynt å frekventere Velvære-forumet og, Waco.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 15. juli 2003 #26 Del Skrevet 15. juli 2003 Waco må gjerne overta her, det bryr meg ikke så mye, jeg har fått mange gode svar, og hopper innom BodyShop en av de nærmeste dagene. Takk takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 16. juli 2003 #27 Del Skrevet 16. juli 2003 Jammen Tina... om jeg er uintelligent eller ikke, - har vel lite med sakens kjerne?Forresten er jeg nok ikke av de smarteste, - når jeg tenker meg om en gang til eller fem... Waco Dum og deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 16. juli 2003 #28 Del Skrevet 16. juli 2003 ...og da holder vi oss til tema, som i denne tråden er Body Butter. Orakel - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå