Gå til innhold

Body Butter

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Body shop til 116 kroner har helt lik effekt som alle andre kremer, så hvorfor betaler dere mer enn 116 kroner da?

Det stemmer helt enkelt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Hvem har sagt at vi ikke bruker det??? Jeg synes for eksempel at body butter med druekjerne er helt nydelig...

Det er umulig å terge ei jente som har jobbet tre år på ungdomsskole ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke være noe galt i å stille slike spørsmål?

Neida Waco, ingen spørsmål er gale eller dumme her på KG. Jeg har ikke greie på dette Body Butter produktet, og kan dermed ikke svare deg på det. Men, jeg har et annet spørsmål til deg:

Waco, er du så lite intelligent som du gir uttrykk for, eller bare later du som? Og i tilfelle du virkelig HAR et intelligensstadie under pari, så lurer jeg på om det er medfødt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen Tina... om jeg er uintelligent eller ikke, - har vel lite med sakens kjerne?

Forresten er jeg nok ikke av de smarteste, - når jeg tenker meg om en gang til eller fem...

Waco

Dum og deilig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lekebøll

Waco må gjerne overta her, det bryr meg ikke så mye, jeg har fått mange gode svar, og hopper innom BodyShop en av de nærmeste dagene.

Takk takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen Tina... om jeg er uintelligent eller ikke, - har vel lite med sakens kjerne?Forresten er jeg nok ikke av de smarteste, - når jeg tenker meg om en gang til eller fem...

Waco

Dum og deilig

:Gjesp::Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...