Nikki Skrevet 15. juli 2003 #1 Del Skrevet 15. juli 2003 Hei alle sammen. I kveld setter jeg meg på toget for å reise nordover til mitt barndomshjem. Her skal jeg og min kjære gjøre ferdig resten av forberedelsen til dagen vår den 2 august. Jeg vil bare takke alle sammen som har kommet med gode tips og råd under planleggingen av vårt bryllup... :D Og jeg sitter her og funderer på hva skulle jeg gjort uten dere på KG... :-? Dere har vært fantastiske. :D Vil også ønske alle kommende bruder LYKKE TIL på deres store dag og jeg håper dere får en fantastisk og minnerik dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 15. juli 2003 #2 Del Skrevet 15. juli 2003 Lykke til med bryllupet, Nikki! God reise nordover - håper du får en minnerik bryllupsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Augustbrud02_ Skrevet 15. juli 2003 #3 Del Skrevet 15. juli 2003 Lykke til med den store dagen! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #4 Del Skrevet 15. juli 2003 Lykke til med videre planlegging, og din store dag!! Lykkeønskninger fra Merete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 15. juli 2003 #5 Del Skrevet 15. juli 2003 Lykke til med det siste som er igjen av planlegging og ikke minst - LYKKE TIL PÅ DEN STORE DAGEN!!! Vi hører vel mer til deg når du er tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 15. juli 2003 #6 Del Skrevet 15. juli 2003 God tur nordover, Nikki - og LYKKE TIL, både med de siste forberedelsene og ikke minst med den store dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 15. juli 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 15. juli 2003 Takk for lykkeønskningene. Det var koselig. Og Tyren.... Dere skal få full referat når jeg er tilbake. Jeg må sikkert på et lite avvenningskurs for KG etter bryllupet også... Har jo blitt litt hekta kan man si.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 15. juli 2003 #8 Del Skrevet 15. juli 2003 God tur nordover; nikki. Og til lykke med bryllupet! Referat ventes.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 15. juli 2003 #9 Del Skrevet 15. juli 2003 God tur og lykke til med de siste forberedelsene og ikke minst med den store dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå