Gjest Gjest*M Skrevet 15. april 2009 #1 Del Skrevet 15. april 2009 Hei! Jeg ønsker meg en ny klokke, har funnet en jeg vil ha på en nettbutikk. Men den er utsolgt. Så jeg lurte på om det kanskje var noen som visste hvor jeg kunne få tak i noe liknende? Det er et armbånd med charms på en måte, og det ene anhenget er da klokken http://www.nettsalongen.no/productdetails....&kategori=6 Den er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanel.No5 Skrevet 15. april 2009 #2 Del Skrevet 15. april 2009 Nydelig var den, har du forsøkt tilskrive de en mail om de vet om noen utsalgssteder i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #3 Del Skrevet 15. april 2009 Nydelig var den, har du forsøkt tilskrive de en mail om de vet om noen utsalgssteder i Norge? 'Vi importerer de fleste varene selv, mest fra Kina og USA. Her er det ingen mellomledd, derfor kan vi ha så lave priser på varene våre.' --> det virker vel som om dette ikke er en merkevare man finner i andre butikker, men som de har importert direkte fra Kina og kun selges hos dem. Men det finnes sikkert noe liknende et sted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå