Gå til innhold

Hvor er det best å bo?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvem er Norges fineste, kosligste, hyggligste, vakreste by, sted etc? Og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Gjest Langsyne
Skrevet (endret)

...

Endret av Langsyne
Skrevet

Fredrikstad!!!! nærmere sagt på den rektige siden- vestsiden :)

Skrevet

Oslo, såklart. Og da helst innenfor Ring 2. ;)

Skrevet

Oslo og Trondheim så lenge jeg ikke har barn og skal være i Norge!

Men en eller annen gang skal jeg finne stedet og huset, da vil jeg ha: skog, fjell, sjø, åpen mark, kort vei til byen og gangavstand til et sentrum! Og sånne steder er det vel mange av her i landet!

Skrevet

Jeg har ikke vært i alle byene i Norge, men kan ikke si at jeg syns Oslo er direkte vakker eller koselig... Ellers trives jeg best på vestlandet, så da blir bergen et naturlig valg.

Skrevet

Kristiansand :hoppe:

Skrevet
Oslo! :strix:

mener dere virkelig at oslo er best? :) har bodd her hele livet, men trives ikke, kanskje dere kan hjelpe meg å se hva som er bra, fint etc her?:)

Skrevet
Jeg har ikke vært i alle byene i Norge, men kan ikke si at jeg syns Oslo er direkte vakker eller koselig... Ellers trives jeg best på vestlandet, så da blir bergen et naturlig valg.

åååå det hørtes fint ut:) kan du nevne en slik by ikke så langt fra oslo?:)

Gjest Wolfmoon
Skrevet

mener dere virkelig at oslo er best? :) har bodd her hele livet, men trives ikke, kanskje dere kan hjelpe meg å se hva som er bra, fint etc her?:)

Home is where the heart is ;)

Men sånn helst seriøst tror jeg Oslo er en by du enten elsker eller hater, jeg stortrives i Oslo med menneskene, bygningene og egentlig bare hele pakka av en by. Men å forklare hvorfor jeg trives så godt her, det blir som å forklare hvorfor jeg ikke trives på det stedet jeg kommer fra. Det er for all del et flott sted, men jeg liker det ikke. Det å like eller mislike et sted er vel strengt tatt like subjektivt som om man liker eller misliker et menneske. Noen ganger kan man rett og slett ikke noe for det.

Og hvis noen lurte så sier jeg Oslo til TS sitt spørsmål :)

Skrevet

Drammen

Kort vei til Oslo, marka, fjord og vann.

Skrevet

Bardufoss i Indre Troms :D fantastisk plass med alt av muligheta til friluftsliv!

Elsker at jeg kan ta på meg skiene i hagen og så gå rett på fjellet :)

Ellers har jeg bodd i Trondheim i flere år og det er min favorittby i Norge :)

Skrevet

:hjerte: Bærgen Bærgen Bærgen. :hjerte:

:strix::hjerter_rundt:

Skrevet
:hjerte: Bærgen Bærgen Bærgen. :hjerte:

:strix::hjerter_rundt:

:danser::hoppe::duskedame::hjerter_rundt::skya::strix:

(Enig altså!)

Skrevet

Jeg er veeeeeldig glad i Sandnes som ligger 10 minutter fra Stavanger.. Er nok der jeg kommer til å ende opp når jeg blir gammel og grå :)

Skrevet

Oslo utvikler seg til å bli en stadig større innvandrerghetto. Om ikke altfor mange årene er hele byen en eneste stor innvandrerghetto. Jeg trives ikke lenger i Oslo. Jeg vil heller bo et sted der jeg ikke føler seg meg så fremmedgjort. Så det beste stedet å bo er i en småby eller liten kommune som har sagt nei til asylmottak. Trondheim er heller ikke så verst har jeg hørt.

Skrevet

Tromsø...:)

Byen er stor, trygg, lite innvandrere, mange kjøpesentre( bra for meg i hvertfall:) Ca 10 mil utafor byen er du på landet og alt som hører med det.

Eneste negative med Tromsø er vår været. Irritert her eg sitter og det snør og det er 18 april.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...