missLynch Skrevet 19. april 2009 #22 Skrevet 19. april 2009 Nummer èn: Trondheim. Nummer to: Lillehammer. Nummer tre: Kristiansand. Nummer fire: Stavanger
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #23 Skrevet 19. april 2009 Nummer èn: Trondheim. Nummer to: Lillehammer. Nummer tre: Kristiansand. Nummer fire: Stavanger du glemmete Bergen
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #24 Skrevet 19. april 2009 B E R G E N BERGEN virker som de som liker bergen virkelig elsker byen!
Picatchu Skrevet 19. april 2009 #25 Skrevet 19. april 2009 virker som de som liker bergen virkelig elsker byen! Det er verdens beste by når været er som nå! Men spør igjen når regnet kommer, så kanskje du får et annet svar..
Gjest Heia TIL Skrevet 19. april 2009 #26 Skrevet 19. april 2009 TROMSØ, selvfølgelig. Arktisk natur, flotte turområder på alle kanter 10 min fra byen. Liten/ stor nok til å ha en viss oversikt. Universitet, forskningsmiljø, vakker by om enn ikke så arkitektonisk i sin fremtoning, menneskene (føles som kjentfolk overalt). Dessverre kan nok byen sitt gode og spesielle renomee bli utsatt hvis kriminaliteten skulle vokse og innvandrene gjøre et altfor stort inntog i byen. Men enn så lenge kan man fortsatt føle seg brukbar trygg i Nordens Paris. Har bodd i Stavanger noen år, flott by men KALDE mennesker.
Anglofil Skrevet 19. april 2009 #27 Skrevet 19. april 2009 Jeg liker flere steder veldig godt, personlig synes jeg Oslo og Kristiansand er nydelige byer, på hver sin måte. Mvh Yvonne
Gjest Gjest_Ylva Virvla_* Skrevet 22. april 2009 #28 Skrevet 22. april 2009 Stavanger. Den ligger ved sjøen, jeg er veldig glad i havet og frisk sjølukt. Fin natur. En del utesteder og kulturtilbud. Er glad i vestlandet, men trivdes ikke med alt regnet i Bergen. Liker meg bedre i Stavanger.
Gjest oh yeah Skrevet 22. april 2009 #29 Skrevet 22. april 2009 Kristiansand er en kjempefin og koselig by! Jeg kommer fra en helt annen kant av landet, men etter å ha vært på ferie der noen ganger, så bestemte jeg meg for at når jeg blir "stor" så vil jeg flyttet dit
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå