Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #41 Del Skrevet 17. april 2009 Æsj. Eller..jeg vetta søren. Den paranoide siden av meg føler at han bare sjekker ståa, hva jeg gjør, så han ikke skal være redd for at jeg kommer ut. Jeg sa at jeg fikk lyst å ta meg en tur ut(han spurte altså ikke!), og han sa "bare kom! koselig det!". Men han spurte altså ikke. Så nå er klumpen i magen tilbake og jeg virrer mellom badet og stua. What to do? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 17. april 2009 #42 Del Skrevet 17. april 2009 Ok, funker det ikke med "Eivind" så har jeg "Sverre". Ikke noe stress.. Skal si dere jenter har en litt merkelig måte å tilnærme dere partnerskap på. Vi gutter er litt annerledes innstilt, vi pleier å forelske oss først, og deretter forsøke å følge forelskelsen. Dere virker som dere har en litt lettere måte mennesker på, lettere å veksle, ombestemme seg, ta en annen, angre, og deretter bytte, - akkurat som når dere er på shopping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 17. april 2009 #43 Del Skrevet 17. april 2009 Ånei, IS I MAGEN;) Vent på han! La han svette litt. Test han litt. Vil han ha deg, vil han se deg. Gir du han tid til å savne deg, vil han gi lyd fra seg! Ja, det er så enkelt:) Fikk verdens beste råd fra en klok venninne som har hatt et forhold på 5 år og er like lykkelig den dag i dag. Hun sa: Menn er som sand. Holder du med for hardt grep om den, renner sanden ut. Det samme skjer om du holder hånden for utstrakt, men har du et passe stramt grep om sanden, holder den seg i hånden din! Ventet selv i 6 dager uten å sende melding (ja det var litt uutholdelig) men det lønte seg for min del i hvert fall:D Og gir han gjerne 6 dager til om det trengs. Har for sikkerhetsskyld slettet nummeret hans, så jeg unngår å sende melding på fylla/impuls, så har han nå bare på msn. Dukker han opp, slår vi av en prat. Sender han melding, svarer jeg:) Nå har vi noen felles venner da, og har hørt at han er interessert, men hater mas. Dette gjelder fra alle jenter uansett hvor mye han liker de, så jeg er ekstra varsom og lar han komme til meg. Skal la han få jakten sin, men legger inn nok interesse til at han ikke gir opp;) Han fyren her er visstnok både sjenert, ordentlig og har flere lange seriøse forhold bak seg. Så det lyder lovende:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #44 Del Skrevet 18. april 2009 Ok, funker det ikke med "Eivind" så har jeg "Sverre". Ikke noe stress.. Skal si dere jenter har en litt merkelig måte å tilnærme dere partnerskap på. Vi gutter er litt annerledes innstilt, vi pleier å forelske oss først, og deretter forsøke å følge forelskelsen. Dere virker som dere har en litt lettere måte mennesker på, lettere å veksle, ombestemme seg, ta en annen, angre, og deretter bytte, - akkurat som når dere er på shopping. Hehe, du altså! Ikke vær så streng nå da. Kanskje vi bare bruker flere mekanismer på å fikse hverdagen vår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #45 Del Skrevet 18. april 2009 Nånei, IS i magen funker ikke for meg. Jeg måtte jo ut å se han, og han ble med hjem, og vi hadde en knall natt. Hvis dett var dett så tror jeg at jeg takler det greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 18. april 2009 #46 Del Skrevet 18. april 2009 Så koselig da. Fikk i hvert fall noe ut av det Blir spennende å høre hva som skjer videre! Hold oss oppdatert:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 18. april 2009 #47 Del Skrevet 18. april 2009 Ser du rexina, du ventet seks dager og nye seks dager før du vet om det blei noe sex, og gjest har allerede prøvd ham ut. Kanskje det lønner seg å være litt effektiv hvis man skal være med på partnerjakten nå til dags? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #48 Del Skrevet 18. april 2009 Ok, funker det ikke med "Eivind" så har jeg "Sverre". Ikke noe stress.. Skal si dere jenter har en litt merkelig måte å tilnærme dere partnerskap på. Vi gutter er litt annerledes innstilt, vi pleier å forelske oss først, og deretter forsøke å følge forelskelsen. Dere virker som dere har en litt lettere måte mennesker på, lettere å veksle, ombestemme seg, ta en annen, angre, og deretter bytte, - akkurat som når dere er på shopping. Ja, faktisk shopper vi jobber, menn, klær, status, fritidsinteresser etc. Mange prøver han ut først, så ser man an om forelskelsen kommer etterhvert. Ofte forelsker også vi jenter oss først - også vurderer vi de andre faktorene etterpå. Og handler deretter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 18. april 2009 #49 Del Skrevet 18. april 2009 Etter å ha rushet med kanskje 20 menn, og funnet ut av meg selv at det ikke blir noe mer eller bli dumpa brutalt fordi det går for fort, så velger jeg nå å gå sakte frem:) Jeg hadde muligheten til å møte han for en uke siden, men hadde ikke tid. Før det har vi allerede sett hverandre og vært sammen 3 ganger (på vors og filmkvelder med venner) og har god kjemi. Vi har begge et liv, og selv om vi ser hverandre til uka, hopper vi nok ikke til køys med det første;) Vi har ikke kysset engang, selv om han har prøvd. Ok, nå høres det sikkert ut som om vi er 14 år, men jeg vil ikke ødelegge det med å være for intens i begynnelsen, da jeg bare har dårlig erfaring med det. Sist jeg hadde kjæreste (for endel år siden) begynte det også ganske rolig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 18. april 2009 #50 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg må vel si meg enig i tankegangen din rexina. Høres egentlig fornuftig ut å bli kjent med en kar før man blir forelsket, - og ikke sjekke etterpå om man passer sammen med den man har forelsket seg i fordi han var så flink til å massere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 18. april 2009 #51 Del Skrevet 18. april 2009 Oi, vi er enig *sjokkert* Men selv om forelskelse gjør at all fornuft går ut av vinduet, er det greit å prøve å tenke klart fordet;) Vil ha et forhold, ikke bare ha en ONS eller en lekekamerat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 18. april 2009 #52 Del Skrevet 18. april 2009 Helt sant det. Det er jo ikke noe mer sinnsvakt enn å for eksempel forelske seg i en som er destruktiv. Hva gjør man da lissom? Bedre å finne ut om personen er verdt å satse på før man satser. Skal man liksom bare legge hele sjelslivet sitt og alle følelsene sine på fanget til andre mennsker før man engang veit om de har de samme baktanker som deg? Lov å være naiv og dum en gang i ungdommen, men når voksne mennesker forelsker seg i ukjente så blir jeg alltid forundret over menneskenes lyst til å bedrive selvsuggesjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 18. april 2009 #53 Del Skrevet 18. april 2009 Mhm, men ofte gjør kjærlighet en blind, så det er lettere sagt enn gjort. Men man det er lett å bli "brukt" både følelsesmessig og kroppslig om man ikke blir kjent med og trygg på den andre. Er man desperat, så stråler man også desperasjon, og da er det lett at menn enten stikker av om de vil ha noe alvorlig og langvarig eller bruker deg om de kun vil ha sex. Enda en god grunn for å vise at man ikke tar hvem som helst og holde seg på matta til man finner en som er bra og som man vil ha:) Mener man alvor og liker en annen person, går det fint an å ikke stresse, men bruke tid på hverandre og se hva det kan bli. Er man redd for at den andre personen skal "glemme" deg eller gå videre fordi man ikke skriver meldinger til hverandre hver time, så var ikke den personen noe å satse på uansett:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #54 Del Skrevet 18. april 2009 Man trenger ikke være kjapp til å gå til sengs, for å like sex. Jeg er veldig glad i sex, men det må gå ganske lang tid før jeg gir meg hen til en mann..Jeg er glad i jenter som er glad i sex. Tror de fleste gutter tenker sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #55 Del Skrevet 18. april 2009 Synes det høres merkelig ut at du er så skeptisk når du møter noen. Slutt med det, så kanskje mønsteret endrer seg? Da vil du kanskje tiltrekke deg andre type menn også, som ikke bare er ute etter å nedlegge deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2009 #56 Del Skrevet 19. april 2009 Så koselig da. Fikk i hvert fall noe ut av det Blir spennende å høre hva som skjer videre! Hold oss oppdatert:) Og det ble enda en natt.. Ah, herlig fyr!! Prøver å roe egget, og bare slappe av. Det går rimelig greit. Det er han som styrer hele showet, iom at jeg forholder meg passiv helt til han tar kontakt. Som i går kveld, da satt jeg her og pilset med en venninne. Rundt midnatt tok han kontakt og fikk overtalt meg til å komme ut(han måtte ikke jobbe så hardt for det heller). Jeg liker ikke at jeg ikke kan sende meldinger når jeg føler for det, men ser jo at det er sånn det funker. (Joda, seff kan jeg, men dere skjønner.) Uansett, jeg digger hele fyren, og er helt klar for et opplegg med han. Inntil videre får jeg bare vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 19. april 2009 #57 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg skjønner ikke helt det med å gå sakte fram for å finne jt om man passer sammen. Min erfaring er at jo oftere man møtes, jo fortere finner man ut at man passer sammen. Jeg må i hvertfall være mye sammen med en fyr for å finne om han er den rette, så hvis jeg bare skal møte han en gang i uke vil det sikkert ta to år før jeg finner ut om han er den rette. Da synes jeg det er bedre å bli skikkelig kjent en periode for så å se om man blir mer eller mindre interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #58 Del Skrevet 22. april 2009 Det er så kjedelig å sitte og vente. Jeg var et sekund unna fra å sende en melding i går, men klarte å la være, heldigvis. Jeg kom frem til at jeg bare hadde lyst til å se han og være sammen med han, men vi er tross alt ikke der enda. Vi er jo i blikjentfasen, så... Men som kvinne må jeg si at jeg hadde blitt veldig glad om det var motsatt. Er vi så forskjellige fra menn? *treig i nøtta* Har jo skjønt at det er noenlunde sånn. Jeg føler på meg at vi vil møtes igjen, men er ikke sikker. Han sa "vi snakkes" da vi skiltes, og det trenger jo ikke bety en dritt. Og ja, jeg sendte ut signaler om at jeg liker han godt, så det trenger han ikke tvile på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 22. april 2009 #59 Del Skrevet 22. april 2009 Tror menn er mer laidback på det området enn oss kvinner ja. Det finnes unntak da. Har møtt noen desperate menn og det er ikke sexy! Jeg har blitt invitert ut av fyren "min" til fredag, da har jeg ikke sett han på to uker. Har egentlig ikke tatt mye på vei for det, da vi ikke har blitt så knyttet til hverandre ennå. Han er også ganske voksen i forhold til meg men ønsker hverken barn eller å gifte seg (i fremtiden) selv om han har flere lange forhold bak seg. Den siste opplysningen har jeg hørt av felles venner. Men jeg vil ha en fyr jeg kan ha en fremtid med, så får se hva som skjer.. Vet det er tidlig å tenke sånn, men er greit å være litt fornuftig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 22. april 2009 #60 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg ønsker også en fyr jeg kan ha en fremtid med, og det ser jeg ikke for meg med en som synes det er ok å møtes en gang hver 2. uke. Håper jeg snart finner en mann som er litt "desperat". Jeg har jo møtt gutter om tar en del initiativ tidligere og jeg har i hvertfall ikke blitt skremt bort da. Det ble riktig nok slutt fordi vi ikke passet sammen av andre grunne, men det er utrolig fint å møte en som liker deg så godt at han vil møte deg 2-3 ganger i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå