Envy Skrevet 16. april 2009 #21 Del Skrevet 16. april 2009 Gutter som deg er uansett utrolig trangsynte, og ikke minst lite opplyste. For alt du vet ender du kanskje opp med en jente som har hatt sex med 50 stk, men ventet kanskje akkuratt da hun møtte deg. Jeg har hatt sex med fler enn jeg ønsker å tenke på. Men akkurat nå har faktisk jeg akkurat den, jeg venter fordi jeg syns han er intressant og vil virkelig bli kjent med han uten å ødelegge det hele med sex. Til TS: Jeg kjenner meg så sinnsykt igjen i det du skriver at det er skummelt, har mistet et par skikkelig bra gutter på de siste par årene, og det er så kjedelig å tenke på. Har oxo veldig lyst på kjærste nå merker jeg, men føler at gutter er helt umulige, aner virkelig ikke hvordan folk ender opp i et forhold jeg? virker ikke som noen vil ha et med meg hvertfall men det som er, jeg ser du nevner "etter byen" en del, tror det er veldig viktig å få møtt han du er intressert i i edru tilstand, ellers blir du fort oppfattet som en "fylleting". en annen greia er at du sier jo selv at du lesser dem ned med sms'er og gudene vet. Jeg vet det er kjedelig å spille katt og mus, men man må nesten det fra tid til annen. Bare tenk deg selv, om en kar du har møtt et par ganger lesser ned deg med sms stikker du sikkert ganske fort selv oxo, merker hvertfall at jeg gjør det. Og sist men ikke minst, ikke vær desp. Man kan lukte på lang avstand om folk er desp etter et forhold. Bare ta en chill pill, nyt livet og glem gutter et par ukers tid, heng med venner og have fun, så kommer du nok sterkere tilbake etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 16. april 2009 #22 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg er glad i jenter som er glad i sex. Tror de fleste gutter tenker sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 16. april 2009 #23 Del Skrevet 16. april 2009 Envy, dere behøver da vel ikke leite etter partnere når dere er alkoholrusa? Hva er vitsen med det liksom, - da ber man om illusjoner og fantasier da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 16. april 2009 #24 Del Skrevet 16. april 2009 Envy, dere behøver da vel ikke leite etter partnere når dere er alkoholrusa? Hva er vitsen med det liksom, - da ber man om illusjoner og fantasier da. For det første er det forskjell på hvor mye folk drikker, forskjell på å ta 3 drinker og å drikke seg dritings liksom. Jeg vil si jeg har så godt som like god bedømningsevne på det området etter 3 drinker som jeg har når jeg er klin edru. Det positive med å ha drukket litt er at man mister litt hemninger og blir litt tøffere på å ta kontakt og snakke åpent med fremmede gutter. Personlig syns jeg ikke det er noe galt med å sjekke på byen i det hele tatt. Det jeg sa til TS var at det er lurt å møte fyren edru ETTER at du har sjekket han opp på fylla. altså ikke bli med han hjem, men få nr hans og møtes for en kaffe uken etter eller noe.. en annen ting "leite etter partnere"? hva skal det liksom bety? Jeg tror de fleste som sjekker på byen gjør det mest for morro der og da, og er det kjemi der så møtes man senere og ser om det funker. det er jo liksom ikke snakk om at "å+h, i dag skal jeg på byen å finne mannen med stor M" .. det er mer sånn, "i dag skal jeg finne mannen med stor M, for i kveld" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 16. april 2009 #25 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg skjønner det at det er litt vågalt og tøft å møte mennesker når man er litt småbrisen og eventyrlysten. Men saken er da at da er det spenningen og sjekkinga som er tiltrekkende og ikke hvordan personen man forelsker seg i er i hverdagslivet. Men dette er jo sånt man skjønner etterhvert som man blir eldre så dere behøver ikke forstå det nå! =) Kan også være enig at det er viktig å ha ha god kjemi når man har drukket. Aller helst skal man kunnne være pærlevenner og le seg i hjel sammen på ranglefylla,- men er ikke det best med en man deler hverdagslivet med? Lønner det seg ikke først og fremst og forelske seg edru, - og deretter ta med forelskelen inn i alkoholrusen senere for å sjekke om man også passer sammen da? Eller mener du i din unge verden at det beste er å drikke tequilashot og på slutten av natta så finner man en og håper på at man trives sammen neste morgen? Rar tankegang fra dagens unge jenter må jeg si. Menmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 16. april 2009 #26 Del Skrevet 16. april 2009 Du vrir jo på alt jeg sier! Du klarer å få 3 drinker til å bli "ranglefylla" og tequilashots.. Du klarer oxo å vri det jeg sa om at det går an å ta kontakt når man er på byen og ha det hyggelig ute, så skilles, og få nr til hverandre og møtes noen dager etterpå til en kaffe, til å bli at man skal ha god kjemi morgenen etter? Du kverulerer jo bare for å provosere, så fakk deg og god natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 16. april 2009 #27 Del Skrevet 16. april 2009 Neineinei, nå har du misforstått alt jeg har skrevet. Jeg bare sa det at når man skal bli betatt av en fyr eller interessere seg for en så er det vel bedre å gjøre det mens man er edru? Så kan man heller ta med personen man liker ut å drikke senere på kvelden og flørte og tøyse og kanskje noe mer om natta? Du veit, jeg bare snudde på rekkefølgen på hvordan man møter hverandre, - jeg synes det er best å bli kjent edru og deretter drikke og kose seg,- mens du følte at det kanskje var bedre å drikke først og blir kjent etterpå? Ikkenoe galt i det egentlig, så det er ikkenoe å bli murr og irritabel for... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #28 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg skjønner det at det er litt vågalt og tøft å møte mennesker når man er litt småbrisen og eventyrlysten. Men saken er da at da er det spenningen og sjekkinga som er tiltrekkende og ikke hvordan personen man forelsker seg i er i hverdagslivet. Men dette er jo sånt man skjønner etterhvert som man blir eldre så dere behøver ikke forstå det nå! =) Kan også være enig at det er viktig å ha ha god kjemi når man har drukket. Aller helst skal man kunnne være pærlevenner og le seg i hjel sammen på ranglefylla,- men er ikke det best med en man deler hverdagslivet med? Lønner det seg ikke først og fremst og forelske seg edru, - og deretter ta med forelskelen inn i alkoholrusen senere for å sjekke om man også passer sammen da? Eller mener du i din unge verden at det beste er å drikke tequilashot og på slutten av natta så finner man en og håper på at man trives sammen neste morgen? Rar tankegang fra dagens unge jenter må jeg si. Menmen. Forelske seg edru, ja takk! Og når jeg tenker etter så er det vel når jeg har blitt edru at jeg har kjent at jeg har blitt forelska. Men jo, jeg skjønner poenget ditt. Vil tilføye at dette ikke er snakk om skitfylla. Møttes ute på byen ja, utvekslet nr, og møttes igjen edru, vel, nesten da og fortsatte ut i natten. Flere kvelder på rad. Og gradvis fikk han meg på gli.. Hvor møter du damer da, waco? På jobben min er det bare gubber. Eller vent, kanskje jeg må slutte å tenke sånn, og heller se de med nye øyne. Hmm. Har i alle fall EN i kikkerten der, men er redd for å ødelegge det fine vi har nå. Og da gjenstår gata, verden...og folk i Norge sier jo ikke hei og smiler en torsdags ettermiddag, det er jo fredag og lørdag etter kl 23 at man åpner seg mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #29 Del Skrevet 17. april 2009 Til TS: Jeg kjenner meg så sinnsykt igjen i det du skriver at det er skummelt, har mistet et par skikkelig bra gutter på de siste par årene, og det er så kjedelig å tenke på. Har oxo veldig lyst på kjærste nå merker jeg, men føler at gutter er helt umulige, aner virkelig ikke hvordan folk ender opp i et forhold jeg? virker ikke som noen vil ha et med meg hvertfall men det som er, jeg ser du nevner "etter byen" en del, tror det er veldig viktig å få møtt han du er intressert i i edru tilstand, ellers blir du fort oppfattet som en "fylleting". en annen greia er at du sier jo selv at du lesser dem ned med sms'er og gudene vet. Jeg vet det er kjedelig å spille katt og mus, men man må nesten det fra tid til annen. Bare tenk deg selv, om en kar du har møtt et par ganger lesser ned deg med sms stikker du sikkert ganske fort selv oxo, merker hvertfall at jeg gjør det. Og sist men ikke minst, ikke vær desp. Man kan lukte på lang avstand om folk er desp etter et forhold. Bare ta en chill pill, nyt livet og glem gutter et par ukers tid, heng med venner og have fun, så kommer du nok sterkere tilbake etterpå Litt godt at vi er flere som sliter med det samme. Tror du er en del år yngre enn meg, så trøst deg med at du kjenner på dette nå, og kanskje får endret på det nå. Og ikke er en slow learner som jeg tydeligvis er Den følelsen er så ekkel, det at det virker som om ingen vil ha deg. Men samtidig har jeg god selvtillit og fikser livet generelt bra, men på kjærlighetsfronten sliter jeg altså. Egentlig VET jeg at jeg er bra nok, men når det går i dass gang på gang, så begynner man å tvile på seg selv. Som sagt, vi snakker ikke skitfylla her, men litt pilsing, flørting, dansing. Ja, you know. Denne gangen har jeg holdt meg knallhard, og har ikke sendt melding. Tror virkelig ikke at jeg hører fra han igjen, men sjansen er stor for at jeg møter på han ute igjen. Men det fikser jeg. Klumpen i magen blir mindre og mindre, heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 17. april 2009 #30 Del Skrevet 17. april 2009 Han jeg dater nå har jeg forresten sendt melding hver dag fra dag én. Hvis jeg dropper å sende melding en dag, så sender han. Synes det er greit å ha det sånn jeg. Ser ingen grunn til å drive med selvpining når man kan gjøre det mye enklere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 17. april 2009 #31 Del Skrevet 17. april 2009 Har han flere han sender melding med hver dag da stjernedryss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 17. april 2009 #32 Del Skrevet 17. april 2009 Det lønner seg ofte å ha is i magen når man dater eller vil bli kjent med en annen person. Uansett hvordan man møtes, kan det bli litt mye om man maser og krever for mye, for tidlig. Skjønner at det er lett å bli desperat, TS. Men spør deg selv: Er dette en jeg vil ha? har han de kvalitetene jeg ser etter? Still krav til deg selv og ikke bare prøv deg på en tilfeldig på byen.. Du er verdt så mye mer enn det, selv om du kanskje føler at det er på tide å finne en kjæreste. Vet akkurat hvordan du føler det. Har selv vært rimelig desperat det siste året (og skremt bort menn) med meldinger og mas. I ettertid har jeg skjønt at det bare er et fåtall av de jeg har datet og rotet meg borti, som jeg føler har vært noe å satse på, og da har jeg blitt oppgitt over meg selv for at jeg har stresset så mye over en mann! Nå har jeg lært en gang for alle at tålmodighet lønner seg: Skremte bort verdens beste mann med for mange meldinger og desperat oppførsel. Han forsvant selvsagt fra jordens overflate, og jeg lovte meg selv å aldri være desperat igjen! Møtte en herlig fyr på et vors for 3 uker siden ca. Vi pratet politikk, kunst, litteratur og om musikk og hadde god kjemi fra første stund. Siden har vi sett hverandre tilfeldig ved flere anledninger, og pratet godt alle gangene. Jeg har alltid passet på å være søt og smilt mye, uten å flørte for mye eller klenge. Han er smart og reflektert, morsom, har glimt i øyet og veldig herlig, og jeg har bestemt meg for at han vil jeg bli bedre kjent med:) Selv om alt jeg ville etter første kvelden jeg så han var å bombe han med meldinger og be han ut, hadde jeg jo lovet meg selv å chille! Nå har jeg klart å holde meg i skinnet noen uker, og ikke sendt meldinger eller mase om date eller noe, og da har han faktisk tatt endel kontakt. Vi har bare pratet på msn noen ganger, og sendt noen meldinger nå og da, men for to dager siden bad han meg ut på date:D (Han hadde allerede spurt en gang om vi skulle ses en kveld, men da hadde jeg planer, så det gikk ikke. Er greit å vise at man har et eget liv) Har fortsatt ikke mast på han, eller sendt meldinger etter dette, for jeg vet jo at jeg ser han snart likevel. Er helt rolig, og har aldri tenkt: Ånei, hva vil han, tenker han, gjør han?? Men snarere: Ok, han var kul, han vil jeg bli kjent med og er det meningen, så skjer det;) Veldig deilig følelse å ha makten.. At han må svette litt istedetfor at jeg blir gal:P Beklager at dette ble langt, men bare chill, pust med magen, stress ned og la de komme til deg. Tenk om det er en mann DU vil ha, og ikke så mye om de vil ha deg. Vær hyggelig, høflig, søt og sjarmerende, så skal jeg love deg at mannfolka kommer! De kan som andre sier lukte desperasjon, så finn deg en hobby og ha et liv ved siden av:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 17. april 2009 #33 Del Skrevet 17. april 2009 Du har enda ikke pult ham altså rexina? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #34 Del Skrevet 17. april 2009 Det lønner seg ofte å ha is i magen når man dater eller vil bli kjent med en annen person. Uansett hvordan man møtes, kan det bli litt mye om man maser og krever for mye, for tidlig. Skjønner at det er lett å bli desperat, TS. Men spør deg selv: Er dette en jeg vil ha? har han de kvalitetene jeg ser etter? Still krav til deg selv og ikke bare prøv deg på en tilfeldig på byen.. Du er verdt så mye mer enn det, selv om du kanskje føler at det er på tide å finne en kjæreste. Vet akkurat hvordan du føler det. Har selv vært rimelig desperat det siste året (og skremt bort menn) med meldinger og mas. I ettertid har jeg skjønt at det bare er et fåtall av de jeg har datet og rotet meg borti, som jeg føler har vært noe å satse på, og da har jeg blitt oppgitt over meg selv for at jeg har stresset så mye over en mann! Nå har jeg lært en gang for alle at tålmodighet lønner seg: Skremte bort verdens beste mann med for mange meldinger og desperat oppførsel. Han forsvant selvsagt fra jordens overflate, og jeg lovte meg selv å aldri være desperat igjen! Møtte en herlig fyr på et vors for 3 uker siden ca. Vi pratet politikk, kunst, litteratur og om musikk og hadde god kjemi fra første stund. Siden har vi sett hverandre tilfeldig ved flere anledninger, og pratet godt alle gangene. Jeg har alltid passet på å være søt og smilt mye, uten å flørte for mye eller klenge. Han er smart og reflektert, morsom, har glimt i øyet og veldig herlig, og jeg har bestemt meg for at han vil jeg bli bedre kjent med:) Selv om alt jeg ville etter første kvelden jeg så han var å bombe han med meldinger og be han ut, hadde jeg jo lovet meg selv å chille! Nå har jeg klart å holde meg i skinnet noen uker, og ikke sendt meldinger eller mase om date eller noe, og da har han faktisk tatt endel kontakt. Vi har bare pratet på msn noen ganger, og sendt noen meldinger nå og da, men for to dager siden bad han meg ut på date:D (Han hadde allerede spurt en gang om vi skulle ses en kveld, men da hadde jeg planer, så det gikk ikke. Er greit å vise at man har et eget liv) Har fortsatt ikke mast på han, eller sendt meldinger etter dette, for jeg vet jo at jeg ser han snart likevel. Er helt rolig, og har aldri tenkt: Ånei, hva vil han, tenker han, gjør han?? Men snarere: Ok, han var kul, han vil jeg bli kjent med og er det meningen, så skjer det;) Veldig deilig følelse å ha makten.. At han må svette litt istedetfor at jeg blir gal:P Beklager at dette ble langt, men bare chill, pust med magen, stress ned og la de komme til deg. Tenk om det er en mann DU vil ha, og ikke så mye om de vil ha deg. Vær hyggelig, høflig, søt og sjarmerende, så skal jeg love deg at mannfolka kommer! De kan som andre sier lukte desperasjon, så finn deg en hobby og ha et liv ved siden av:) Ikke noe problem med et langt svar, bare morsomt å lese andres tanker om dette. Menneh...desperat? Det er jo nettopp det jeg ikke er! Når en fyr tar kontakt med meg er jeg høflig, men ganske avvisende og skeptisk. Det er nettopp det jeg får høre, "hvorfor er du så skeptisk?". Og så jobber de ræva av seg sånn at jeg får et annet, eller bedre syn på vedkommende, og vips! forelska. Jeg er utrolig beskjeden når det gjelder menn. Det er flere kjekke fyrer der jeg trener som jeg prøver å titte på i skjul. Blant annet en...i dag så vi på hverandre flere ganger, og han holdt blikket lenge da jeg gikk ut. Hadde så lyst å smile til han, men turte ikke. Han ser så sabla tøff ut, at jeg nesten ikke ser for meg at han kan smile. Redd for avvisning denne jenta ja. Et annet moment er at jeg gjerne liker de som ser litt bad boys ut, som sånn han på trening. Det er jo noen karer på jobb også, men de ser så streit og kjedelig ut at de i hverrt fall kjapt blir kategorisert som uaktuell...huff, jeg er så overfladisk og fæl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #35 Del Skrevet 17. april 2009 Når mannfolka har fått meg på kroken ja, da virker jeg kanskje desperat! Da er jeg med hvis det var det du mente, Rexina. Nettopp. Men det er det blitt en slutt på fra nå av! Har jo vært superflink denne uka. Kommer til å kjenne på skuffelsen når helga er omme, og jeg enda ikke har hørt noe, men that's life, jeg kommer sterkere tilbake. Dessuten går jeg nå å fantaserer om han på trening. Sånn er det å være fjortis, trapped in a womans body! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 17. april 2009 #36 Del Skrevet 17. april 2009 Ja, var det jeg mente, TS! Er så lett å bli revet med og "desperat" og masete når følelsene kommer, men det er da det er ekstra viktig å ikke være for ivrig. Menn synes jo det er koselig med jenter som viser de interesse og og oppmerksomhet, men sender man 4 meldinger på 2 timer bare for å spørre hva han gjør osv, kan dette bli litt mye (selv for en for en interessert mann;) Nå tror jeg ikke du er sånn da, og sier ikke at du gjør noe "feil", men det å virke litt mystisk og å ikke gi ALT med en gang, er nok en god idé. Å snakke om fremtid med en man har møtt 4 ganger er også voldsomt (ja, jeg har da klart det også jeg:P uff og uff) eller det å prøve å bli med en mann hjem for fort. Selv om begge er interessert, kan jo det gi feil inntrykk. Det tar jo litt tid å bli kjent med en ny person og til å bli trygg på den andre, så å vente med sex er nok smart, selv om hormonene kan løpe løpsk når hjertet banker litt ekstra;) Er ikke bare lett å være på dealer'n nei! Holdt på å gå på en smell med han karen "min" også.. Vi var på byen sammen for litt siden med noen andre og følte det var veldig intimt og nesten litt date-stemning (det kan ha vært min overtolkning av situasjonen da..), men da inviterte jeg meg selv hjem til han omtrent, men han sa: nei, jeg vil ikke at det skal starte sånn. Selv om du er både tiltrekkende og nydelig, så ønsker jeg heller å ta deg med ut en dag i stedet:) Dette er jeg veldig glad for nå i ettertid. Kunne fort ha blitt en ONS:S Men etter den kvelden, skjønte jeg at det å holde litt tilbake aldri har vært noe negativt, og da gjorde jeg meg litt "hard to get" så han skulle svette litt og ikke tro jeg var så lett på tråden, som jeg kanskje virket etter noen drinker, og det gjorde susen det! Nå vet jeg jo virkelig hvor han står da, for siste gangen han spurte om vi snart kunne sees, sa jeg: "kan vel hende det", og da sa han: "uff da, det hørtes ikke bra ut" og da tenkte jeg: Oi, han fyren her mener jo virkelig alvor!:D Så nå skal i hvert fall bare kose meg og nyte hvert sekund av å bli kjent med han, og ta ting rolig, ikke stresse og bli trygg nok på han, så kommer sex og sånn etterhvert. Han prøvde forresten å kysse meg på byen da vi skiltes, men ville at det skulle gjøres edru! For da har jeg noe å glede meg til:D Å kjenner jeg er litt betatt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #37 Del Skrevet 17. april 2009 Så fint at det går bra med dine greier, Rexina. Ikke misunnelig i det hele tatt. Neida.. Å ta det med ro er nok lurt ja, håper det går din vei! Jeg oppfattes kanskje som mørk og mystisk, men er vel heller rar, kynisk, useriøs og seriøs. Vetta faen jeg. Samma det, jeg er den jeg er, og jeg tror jo faktisk at den jeg en dag møter tar meg som den jeg er. Naivt kanskje, men.. Jeg er nok heller ikke den som prater fremtidsplaner osv, men kanskje jeg inndirekte sier ting som kan oppfattes som ett eller annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #38 Del Skrevet 17. april 2009 Og der fikk jeg en melding! *lett å glede* "Hei på deg Hva skjer?" Nok til å gjøre meg happy for et øyeblikk eller så. Men hva sier jeg...? Kunne jo tenkt meg å møte han sporenstreks jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 17. april 2009 #39 Del Skrevet 17. april 2009 Takk, får se hva som skjer videre;) Selvfølgelig vil du finne en som liker deg som du er! Du duger som du er. Kan hende du sender ut tvetydige signaler eller mister hodet i blant, men det er jo menneskelig! Uansett kan du tenke at det som skjer, det skjer og renner det ut i sanden eller skremmer du han bort (ved å være deg selv) så er han ikke din type uansett og da fortjener du bedre! Er jo greit å være fjortis også da. Alle blir vel litt "fjortis" når man liker noen. Det kribler litt ekstra og HAN okkuperer tankene hvert sekund av dagen:P Er jo bare å nyte det, og ikke overanalysere alt, men ta det som det kommer;) I hvert fall han på treningssenteret. Fortsett å og sende blikk, smil litt sjenert og si hei, og se hvor det fører hen. Skader jo ikke å prøve. Kanskje det også vil ta vekk litt press på han første, hvis du har en "backup"? Ok, det å date fler er jo i utgangspunktet ikke bra, men da kan du i hvert fall tenke: "Ok, funker det ikke med "Eivind" så har jeg "Sverre". Ikke noe stress.." Kan ta bort litt av presset.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 17. april 2009 #40 Del Skrevet 17. april 2009 Har han flere han sender melding med hver dag da stjernedryss? Nei, han har bare meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå