MarianneE Skrevet 15. juli 2003 #1 Del Skrevet 15. juli 2003 Er så dritt lei dressing på flaske! Har noen en god oppskrift på salatdressing som de vil dele med seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. juli 2003 #2 Del Skrevet 15. juli 2003 Jeg synes at det er best med olje/eddik-dressing, Pleier å blande olivenolje og litt balsamicoeddikk i et syltetøyglass. Så rister jeg glasset godt rett før servering. Denne er kjempegod på ruccolasalat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 15. juli 2003 Jeg synes at det er best med olje/eddik-dressing, Pleier å blande olivenolje og litt balsamicoeddikk i et syltetøyglass. Så rister jeg glasset godt rett før servering. Denne er kjempegod på ruccolasalat. Jepp! Med litt sitronsaft, pepper og hakket timian! (og kanskje litt sukker ved behov....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 15. juli 2003 #4 Del Skrevet 15. juli 2003 ...og masse frisk basilikum... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2003 #5 Del Skrevet 15. juli 2003 Kjempegod hvitløksdressing: 1 beger rømme 2 ss majones dæsj sitronsaft 2-3 hvitløksfedd tørket persille litt salt litt pepper litt sukker dert sennep :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 15. juli 2003 #6 Del Skrevet 15. juli 2003 Kjempegod hvitløksdressing: 1 beger rømme 2 ss majones dæsj sitronsaft 2-3 hvitløksfedd tørket persille litt salt litt pepper litt sukker dert sennep :D Denne er bare knallgod, og vi bruker den på nesten alt fra salater, kylling og fisk til bakt potet.......ypperlig til skalldyr og reker! Jeg pleier å ha litt kulturmelk oppi, sennep har jeg bare av og til, men frisk dill og oppskåret purre passer også godt. Her må man bare prøve seg fram og lage sin egen vri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå