Gå til innhold

En dagbok ja...:)


Lille Karine

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på snart 20 som bor i en liten leilighet i Haslum med min kjæreste Christer som er 23 år. Vi har vært sammen i snart 3 år og begynner å bli ganske seriøse:) Jeg har full vdr utdanning innen tegning form og farge og har snart fullført et år med foto på Norges Kreative Fagskole. Nå star jeg fast på hva jeg vil videre><

Jeg er en blid og utadvendt person. Jeg elsker foto og kunst men ejg elsker også å lage mat. Er litt "skap" kokk, for ingen i familien min trodde jeg noen gang ville kunne lage noe annet enn toro... Men egentlig så elsker jeg å lage både skikkelig god norsk mat og eksotisk mat. Nå om dagen er min aller største drøm å ha en jobb jeg ikke trenger å være mye borte fra hjemmet i og som mye av arbeidet foregår på hjemmebasis. Jeg har lyst til å være en arbeidende hjemmeværende mor for mine barn i fremtiden, ha hund og drive med søk og trening på den og ha en hage som har en liten flekk helt nederst som er bare min. En liten hemmelig hage om du vil.

Jeg har en stor lidenskap for dyr og har eid dyr hele mitt liv. For tiden har jeg ikke dyr og det er både uvant og trist... Gjennom tiden har jeg eid eks antall fisk og gnagere, fire hester og tre hester på fòr, to hunder og tre katter. Så ja, jeg elsker dyr!

Jeg vet egentlig ikke helt hva mer det er å fortelle men er det noe du vil vite så er det bare å spørre. Jeg bite ikke;) (ikke veldig hardt i vertfall;p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg er så heldig at jeg er eier av en liten valp.

Er veldig gla i dyr selv.

Hilsen meg og valpen :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...