waco Skrevet 14. april 2009 #1 Del Skrevet 14. april 2009 Vi ser oss rundt Når vi ikke er interessert, bruker vi blikket vårt og kikker oss rundt for å slippe øyekontakt. Vi forsøker å avslutte samtalen og ser oss om etter noen andre å prate med. Ja hver eneste gang en kvinne er hyggelig mot meg, - eller viser interesse, - eller virker interessant, - ja hvis hun er velkommen i fjeset så prøver jeg å avvvise. En hyggelig gjest blir gjenspeilt med forakt. Blir en kvinne for blid så prøver jeg å sende blikket et annet sted. Det vil si at jegt later som hun er uinteressant og prøver å ødelegge selvtillitten så godt jeg kan!! Jeg er glad jeg kan lære alminnelig takt og tone fra kvinneguiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Methuselah Skrevet 14. april 2009 #2 Del Skrevet 14. april 2009 Nåja det er da ofte kvinner ikke forstår at vi menn ikke er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #3 Del Skrevet 14. april 2009 Nåja det er da ofte kvinner ikke forstår at vi menn ikke er interessert Ja, dere er velkommer til å fortelle om deres erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Latter Skrevet 15. april 2009 #4 Del Skrevet 15. april 2009 I følge denne artikkelen ga samboenen min meg fire klare hint om at hun IKKE var interessert i meg. Det gjelder hint 1, 6, 7 & 8. (tror det var de fire) Et enkelt, praktisk og effektivt råd til damene. Dersom du ikke er interessert så prøv med disse ordene "Beklager, men jeg er ikke interessert i deg." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #5 Del Skrevet 16. april 2009 I følge denne artikkelen ga samboenen min meg fire klare hint om at hun IKKE var interessert i meg. Det gjelder hint 1, 6, 7 & 8. (tror det var de fire) Et enkelt, praktisk og effektivt råd til damene. Dersom du ikke er interessert så prøv med disse ordene "Beklager, men jeg er ikke interessert i deg." Støttes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 16. april 2009 #6 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg har et ganske intenst blikk, og driver derfor ikke alltid med direkte stirring inn i øynene på folk. I tillegg er jeg interessert i det som foregår rundt meg, så jeg kan godt titte på andre folk mens jeg allikevel er i en dyp samtale. KG har nå lært meg hvorfor jeg er singel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå