Gjest moiluren Skrevet 14. april 2009 #1 Del Skrevet 14. april 2009 1. Hvor lang tid tok det før du falte for han/henne etter x-antall dater? 2. Hvorfor falte du for h*n ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #2 Del Skrevet 14. april 2009 Bra tråd! Dette lurer jeg også på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 14. april 2009 #3 Del Skrevet 14. april 2009 1. Hvor lang tid tok det før du falte for han/henne etter x-antall dater? Jeg falt for min ved første møte Det skal sies at vi hadde kommunisert pr nett, msn og telefon i 2-3 mnd før vi møttes, og at jeg allerede hadde følelser for han. 2. Hvorfor falte du for h*n ? Fordi han rørte ved noe i meg, forsto meg på alle plan, vi bare klikket sammen på alle måter. Og fordi det er helt elektrisk mellom oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2009 #4 Del Skrevet 15. april 2009 1. Hvor lang tid tok det før du falte for henne etter x-antall dater? Etter første kveld sammen, og vi begynte å bli kjent, så hadde jeg allerede falt for henne. Var utrolig koselig/sjarmerende og jeg falt pladask. Vi hadde vel kun 1 "date" før vi bare begynte å besøke hverandre, og da gikk det raskt over i overnatting. Kjent hverandre i litt over 1 uke. Men kommer fra samme kommune da, så har jo visst om hverandre i mange år, men aldri blitt kjent... 2. Hvorfor falte du for hun? Magisk kjemi rett og slett. Forstår hverandre utrolig godt, trives utrolig godt i hverandres selskap. Veldig like på mange måter. Og jeg blir alltid sjarmert i senk av dama mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #5 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg var overhodet ikke interessert i ham den første gangen jeg møtte ham, på en privatfest. Jeg likte å prate med ham, men det var det. Han var ikke "min type"... Litt for kraftig og stille av seg for min smak. Møttes flere ganger gjennom felles kjente, på café, nattklubb o.l. og hadde det alltid hyggelig. Falt for ham på en hyttetur da vi hadde kjent hverandre i to måneder... Først da ble jeg ordentlig kjent med ham, og så hvilken kjempegutt han er. Han er så snill og god tvers gjennom, og så høflig og sjarmerende. Det sa bare pang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå