Gå til innhold

6 august 2011


Varsio

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye med forlovelsen først og fremst, så vil jeg også gratulere for ny satt dato! Ønsker dere all lykke og godhet dere kan få:)

Gratulerer:)

Det var en hyggelig hilsning altså :jepp: :D

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratuerer så mye til dere også :)

Har dere kommet i gang med planlegginga? Junibryllup var egentlig vår plan også, men fant ut at det var greit å ha sommeren til siste finishen siden jeg er ferdig som student i juni ;)

Hei, igjen!

Vi har egentlig ikke kommet lenger enn til å reservere lokalet og bestemt oss for kirke. Kirken får vi riktignok ikke bestilt før på nyåret, fordi det er så stor pågang. Ellers kjøpte vi med to flasker rom i taxfreen da vi kom hjem fra utenlandsferie forrige uke. :gjeiper: Vi satser på å ha fri bar, så det er greit å begynne å kjøpe inn drikkevarer nå slik at vi får spredt utgiftene litt. ;D

Jeg er også ferdig med å studere i juni 2011, så jeg ser for meg at det vil bli en stressende vår! Det er helt sikkert lurt å vente til august, men da vi har jubileum 11.juni ønska vi å ha det da. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, igjen!

Vi har egentlig ikke kommet lenger enn til å reservere lokalet og bestemt oss for kirke. Kirken får vi riktignok ikke bestilt før på nyåret, fordi det er så stor pågang. Ellers kjøpte vi med to flasker rom i taxfreen da vi kom hjem fra utenlandsferie forrige uke. :gjeiper: Vi satser på å ha fri bar, så det er greit å begynne å kjøpe inn drikkevarer nå slik at vi får spredt utgiftene litt. ;D

Jeg er også ferdig med å studere i juni 2011, så jeg ser for meg at det vil bli en stressende vår! Det er helt sikkert lurt å vente til august, men da vi har jubileum 11.juni ønska vi å ha det da. :sjenert:

Om dere skal ha fribar er det smart å begynne og samle ja ;) Regner med vi ender opp med lokale som serverer mat og drikke, og da har ikke vi råd til fri bar :P hehe. Men ikke helt sikkert ennå.

11 juni 11 er en fin dato :)Forstår godt dere vil ha det når dere har jubileum ja. Hva slags jubileum har dere om jeg får spørre? Vi har ingen spesielle jubileum. Mamma og pappa har vært gift 35 år den 21 august, så det hadde vært fint med den datoen, men det er en søndag og vi fant ut at det ble for mye styr for de som skal reise langt (Mesteparten av gjestene våre kommer fra andre steder i Norge).

Hva utdanner du deg til? Jeg er fryktelig nysgjerrig av meg ;) Og du trenger selvsagt ikke å svare :P;) Jeg utdanner meg til sykepleier. Får håpe jeg faktisk blir ferdig til juni 2011. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Cecilia her, har bare byttet til et litt mer bryllupsvennlig nick. :bryllup:

Det er ikke store "jubileumet" vi har, men på bryllupsdagen har vi vært sammen i to og et halvt år. Jeg synes det er morsomt med datoer, og siden 11.06.11 er litt spesiell og det samtidig er en merkedag for oss, så måtte vi jo bare gifte oss da! :sjenert:

Jeg holder på å ta mastergrad i økonomi. Heldigvis har jeg bare masteroppgave siste semester, så jeg får vel være flink til å jobbe med den sånn at det ikke blir veldig stress med innlevering og bryllup samtidig. Vi får være flinke til å pushe hverandre, så blir vi nok ferdige begge to! :D

Har dere kommet noe lenger i planleggingen da? Her står det bom stille. Jeg prøver å tenke på fargetema, blomster og invitasjoner, men synes det er veldig vanskelig. Jammen godt det er en stund igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Hei igjen! Cecilia her, har bare byttet til et litt mer bryllupsvennlig nick. :bryllup:

Det er ikke store "jubileumet" vi har, men på bryllupsdagen har vi vært sammen i to og et halvt år. Jeg synes det er morsomt med datoer, og siden 11.06.11 er litt spesiell og det samtidig er en merkedag for oss, så måtte vi jo bare gifte oss da! :sjenert:

Jeg holder på å ta mastergrad i økonomi. Heldigvis har jeg bare masteroppgave siste semester, så jeg får vel være flink til å jobbe med den sånn at det ikke blir veldig stress med innlevering og bryllup samtidig. Vi får være flinke til å pushe hverandre, så blir vi nok ferdige begge to! :D

Har dere kommet noe lenger i planleggingen da? Her står det bom stille. Jeg prøver å tenke på fargetema, blomster og invitasjoner, men synes det er veldig vanskelig. Jammen godt det er en stund igjen. :)

Grattis med nytt nick ;) Selv om det er en stund siden.. :P hehe

Mastergrad i økonomi ja, det er ikke bare bare :O Så ja, push push ;)

Jeg har ikke planlagt så fryktelig mye mer, bortsett fra at jeg _tror_ vi har bestemt antall. Det vil si, vi har bestemt oss for at vi ikke bare vil ha nærmeste familie, men også tanter og onkler og slikt. Da blir vi rundt 60. Så nå vurderer vi søskenbarn i tillegg, da er vi rundt 80, og med følge til søskenbarn er vi oppe i kanskje 90 ? *grøss* Tipper vi stopper på tanter og onkler, og et eller to søskenbarn vi har vært mye med :)

Har du kommet deg noe videre på fargetema og blomster? Ikke vi, eller akkurat nå tenker jeg hvit, rødt og sort. Vil ha enten rødt eller sort i kjolen og i buketten, så det blir nok det. Syns bare det er litt skummelt og på en måte bestemme seg. Si at det er de fargene vi vil ha, ferdig med det! Huff! Hvem visste vel at bryllup var så komplisert?

Har vært og sett på lokale også forresten, men tror ikke det blir det. Det var et lokale hvor de gjør alt. Tror vi kommer til å velge et hvor vi gjør alt. Tror vi sparer på det, iallefall sånn det ser ut akkurat nå ;)

Ellers har jeg også valgt forlovere. Jeg bestemte meg tilslutt for alle tre jentene mine. Skjønte ikke helt hvordan eller hvorfor jeg skulle velge mellom de, så da ble det sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...