Gå til innhold

6 august 2011


Varsio

Anbefalte innlegg

Ja, vi skal gifte oss, men ikke før i 2011.

Grunn? Da er jeg ferdig utdannet sykepleier (forhåpentligvis, hehe), og jeg slipper det verste stresset midt i studiet.

Datoen er ikke 100% fastsatt, men vi tenker juni 2011. Hovedplanen da han fridde i februar 2008 var at vi skulle gifte oss nå til sommeren. Veldig glad vi utsatte det, ellers hadde jeg nok blitt gal!!

Så 2011 er året! :rødme:

Litt tidlig å begynne med dagbok kanskje, men jeg trengte et sted å putte inn ideer til selve planleggingen. Har jo allerede flere hundretusen tanker i hodet så..

Vi gleder oss til å bli mann og kone, og jeg gleder meg til å fylle inn tankene mine her :)

Endret av Varsio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med ny dato :strix:

Gjør vel ikke noe om du er tildig ute, da får du goood tid til å titte! No stress, det liker vi!

Jeg begynte 1 år og 8 mnd før vår dag, og mange synes det var rart, men jeg synes jeg har fått sett og tittet utrolig mye! Også har jeg så god tid at jeg kan lete i ro og mak! Til og med kjøpt en del smått av dekorasjon etc på salg!

Lykke til med planleggingen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny dato :strix:

Gjør vel ikke noe om du er tildig ute, da får du goood tid til å titte! No stress, det liker vi!

Jeg begynte 1 år og 8 mnd før vår dag, og mange synes det var rart, men jeg synes jeg har fått sett og tittet utrolig mye! Også har jeg så god tid at jeg kan lete i ro og mak! Til og med kjøpt en del smått av dekorasjon etc på salg!

Lykke til med planleggingen! :jepp:

Takk takk ;)

Ja, det jeg tenkte også. God tid til å se, planlegge, og til å prøve kjoler :lur:

Jeg prøvde kjoler for 1 år siden. Håper ikke de husker meg neste gang jeg kommer, for jeg skulle jo liksom gifte meg til sommern :P Men det er vel ikke akkurat noen stor fare for at de gjør det ;)

Jeg har begynt å titte på ebay jeg da. Det tror jeg er SKIKKELIG DUMT! Huff! Ender vel opp med ti brudekjoler eller noe.. hehe

Glemte jo si lykke til med resten av din planlegging også :) (tenker bare på meg selv jeg vettu :P )

Endret av Varsio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første ting jeg må huske på!

jkdress.com syr etter mine mål. Trenger bare et bilde. :duskedame:

Vistnok ikke dyrt heller..nice! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Så morro at du skal gifte deg i 2011 du også :D

Jeg har begynnt å planlegge sånn smått, og gleeeeder meg, slev om det er lenge til bryllupet skal være :P

Prøvde kjole da jeg og min beste venninde var i paris i februar, og gleder meg til å finne *DEN* kjolen :D

Lykke til med bryllupsplanlegging :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør da ingenting å være tidlig ute :vinke:

Vi startet så smått forberedelsene i april i fjor vi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Da var datoen satt. 6 august 2011 er dagen vi har lyst til å gifte oss :rødme:

Har jo kjempegod tid på oss, men titter allerede etter lokale :P

Og hvordan vil vi gifte oss? I kirken? ute? Det er jo så MYE å tenke på! Hvor mange gjester skal vi ha? Hvem skal vi be og ikke be?

Planen er at dette skal være bestemt innen jul.. :P Det blir spennende å se om vi får til ;)

Uansett, jeg gleder meg, og er veldig veldig forelsket i gode kjæresten min :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Vi har valgt samme dato vi også. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Så koselig da:D

Hvor i verden skal dere gifte seg? Ikke i Follo håper jeg slik at vi må sloss om lokalene ;) hihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da:D

Hvor i verden skal dere gifte seg? Ikke i Follo håper jeg slik at vi må sloss om lokalene ;) hihihi

Oslo eller Akerhus. Vi har tenkt på Follo ja. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, vet ikke helt hva jeg syns om det men ;):P

Har funnet lokaler, som ikke er i Follo, men i en annen del av Akershus, så du kan nok ta det med ro ift meg ihvertfall. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet lokaler, som ikke er i Follo, men i en annen del av Akershus, så du kan nok ta det med ro ift meg ihvertfall. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

hehe, ja det var godt å høre ;)

Har du planlagt mye allerede? Jeg har lyst til å få ordnet lokale og hva slags vielse (vi har ikke bestemt oss for kirken eller ute eller annet) ganske fort, men ellers har vi vel gooood tid.. Ja, selvfølgelgi se på kjoler og sånt, men det harj eg gjort i 1 år nå så :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er skikkelig i bryllupsmodus om dagen! Helt sykt! Har drømt om bryllup i helga, og sitti oppe til laaaangt på natt og sjekket bryllupsrelaterte ting.. Er superlenge til vi gifter oss, hvordan kommer jeg til å bli det siste året? De siste månedene? :O

Jaja, er jo litt kos også da. Spesielt siden min kjære også er litt gira :rødme: Og han har noe å si om alt. Sukk, jeg som trodde det skulle bli lett å få det som jeg ville ;) hehe! Neida, jg bare tuller. Jeg er gad for at han sier meningen sin, slik at det kan bli sånn som vi BEGGE ønsker :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja det var godt å høre ;)

Har du planlagt mye allerede? Jeg har lyst til å få ordnet lokale og hva slags vielse (vi har ikke bestemt oss for kirken eller ute eller annet) ganske fort, men ellers har vi vel gooood tid.. Ja, selvfølgelgi se på kjoler og sånt, men det harj eg gjort i 1 år nå så :P

Vel, har planlagt en del, men orker ikke å stresse. Lokalene og maten er ordnet, det samme er alt brudeustyret mitt også. Har en god idé ift kaker, osv. Føler vi har kommet godt i gang. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, har planlagt en del, men orker ikke å stresse. Lokalene og maten er ordnet, det samme er alt brudeustyret mitt også. Har en god idé ift kaker, osv. Føler vi har kommet godt i gang. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Deilig å ha kommet godt i gang kan jeg tenke meg :) Vi har jo ganske god tid, så stresser egentlig ikke jeg heller..bortsett fra akkurat de siste dagene :P Men nå føler jeg at jeg har landet igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med bryllupsplanene! ;D Jeg skal også gifte meg i 2011. Datoen blir 11.juni. ; )

Gratuerer så mye til dere også :)

Har dere kommet i gang med planlegginga? Junibryllup var egentlig vår plan også, men fant ut at det var greit å ha sommeren til siste finishen siden jeg er ferdig som student i juni ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Gratulerer så mye med forlovelsen først og fremst, så vil jeg også gratulere for ny satt dato! Ønsker dere all lykke og godhet dere kan få:)

Gratulerer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...