Gå til innhold

Hvordan skal jeg ta kontakt?

hilde1

Anbefalte innlegg

Føler meg ganske fjortiss her jeg sitter, men jeg vet bare ikke hvordan jeg skal ta kontakt med en fyr jeg trener på samme senter som.

Vi treffes en til to ganger i uka på trening, og da hilser vi på hverandre med hei og smil. Han har vært i butikken jeg jobber noen ganger,og da har vi pratet endel. Har også snakket med han på facebook, men nå har han slettet seg.

Poenget er at jeg har lyst til å snakke mer med ham,men er så utroolig sjenert.. Blir helt skjelven når jeg ser han kommer, og har helst lyst å se en annen vei. han er utrolig blid og hyggelig, og jeg tipper han er ganske populær. jeg vet ikke lenger om han er singel etter at han slettet seg på facebook. Rett før han slettet seg ble han singel, og da snakket jeg med han, og spurte om det gikk bra. Da var han knust pga xen, men det kan jo være de har blitt sammen igjen. Ble rotete dette, men er egentlig ganske så giret på å bli bedre kjent med han, jeg vet bare ikke hvordan. Noen som har råd/erfaringer?:)r

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du skal bare prøve å komme bort til han når han fyller vannflasken, og starte en sånn veldig enkel samtale og bare være veldig blid :) si kanskje noe dere nettopp har snakket om, eller spør hvorfor han slettet seg selv fra facebook, ettersom det er der "alle de kule er", eller noe sånt litt ironisk. Litt teit det siste kanskje, men du skjønner! :) også bare ha en liten uskyldig samtale, også går DU siden DU har noe annet å gjøre og kan ikke stå å prate hele dagen... da har du i hvertfall lagd et utgangspunkt for å bli bedre kjent med han, og han vil nok bli litt interessert! Litt vanskelig sånn her, men noe sånt ville i hvertfall jeg prøvd...

Lykke til! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo spørre han om hjelp til noe, flørte litt og gi han nr ditt :P. Er han interrisert så tar han vel kontakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode råd :D Kjenner det kribler i hele meg når jeg tenker på å gå bort til han.hehe. er som om jeg er tenåring igjen :P

Han har nok nr mitt, han ringte meg med et uhell for noen mnd siden ;) skummelt og spennende dette her, må nok manne meg skikkelig opp !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig dette her, tenker på han hele tiden.. Har så lyst å snakke med han og bli bedre kjent med han! Akkurat som ungdomstiden på ny dette. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Mann_*
Kan jo spørre han om hjelp til noe, flørte litt og gi han nr ditt :P. Er han interrisert så tar han vel kontakt?

Dersom en dame du liker spør deg om hjelp så sier du ja. (Kan du ikke så begrunner du det godt!) Det er en veldig god måte å sjekke interessen og kvaliteten vår på på, uten at det forplikete deg. Å si takk ved å invitere til middag o.l. er en super måte å si "du er ikke så dum du" på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte på han igår, og jeg må si det kribler i hele med bare jeg ser at han kommer, og når vi da hilser blir jeg helt i hundre. hehe :P

uff vet ikke hva jeg holder på med egentlig,trenger bare å lufte tankene litt, tenker på han hele tiden..

Igår rødmet han da vi møttes ,og da satt jeg igjen med en skikkelig ekkel følelse av at han ikke ville møte på meg eller noe sånn..

:sukk: Det er det samme om du er 13 eller 30 , å være betatt er ikke enkelt uansett :P Noen som har noen gode råd til hva jeg kan gjøre med dette her? Må jo tørre å si mer til han enn hei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Complex

Kan jo være han rødmet fordi han liker deg og vet ikke hvordan han skal gå fram??

Om du har nummeret hans, kan du ikke sende en sms og be han på middag eller noe da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være han rødmet fordi han liker deg og vet ikke hvordan han skal gå fram??

Om du har nummeret hans, kan du ikke sende en sms og be han på middag eller noe da?

hadde jo vært kjekt det! Får håpe på det :) Selv om jeg tror han er litt uoppnåelig da..

Jeg kan sende en sms, men jeg er redd jeg blir for påtrengende da, er ikke sikkert han svarer engang, og da blir det grusomt flaut å treffe han på trening så ofte,kommer til å føle meg skikkelig dum da..

Ble sytete dette,ikke meninga det, er bare så usikker akkurat nå, føler meg teit som ikke får han utav hodet, når vi ikke har snakket sammen siden i fjor, utenom å si hei da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Complex

Skjønner det kan være litt ekkelt, men synes uansett du skal ta sjensen!

Send en sms og spør. Om han ikke svarer eller svarer neg. er det hans tap! Møter du han på trening etter det: Smil, si hei, og gå videre.

Kanskje han svarer ja, dere drar på middag, så enda en date, så enda en date, så enda en! Hva da?? Er ikke sjansen for at DET skal skje verdt flauheten om han sier nei? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det kan være litt ekkelt, men synes uansett du skal ta sjensen!

Send en sms og spør. Om han ikke svarer eller svarer neg. er det hans tap! Møter du han på trening etter det: Smil, si hei, og gå videre.

Kanskje han svarer ja, dere drar på middag, så enda en date, så enda en date, så enda en! Hva da?? Er ikke sjansen for at DET skal skje verdt flauheten om han sier nei? ;)

det høres helt herlig ut, er akkurat det jeg har drømt om de siste dagene. hehe . Føler det er litt merkelig siden jeg egentlig ikke kjenner han, men det sa liksom bare klikk fra min side da vi møttes første gang ;)

Jeg tror nok jeg må sende en melding til ham, kanskje en helt vanlig melding først, og så ser jeg hvor interessert han virker ;) Vil bare ikke han skal tro jeg er en stalker som har funnet nr hans på gulesider, og jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare hvem jeg er . kan være han hilser på mange Hilde, og at han egentlig ikke har lagt spesielt merke til hvem jeg er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Complex

Du kan jo starte med en sms noe slik som dette "...... Hilsen Hilde (fra treningsstudiot XXX)"

Sikkert ikke mer en 1 hilde på treningsstudioet som han hilser på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sier han ringte deg en gang ved en feiltakelse. Det betyr at han har lagret nummeret ditt på telefonen sin. Hvorfor har han det? Man gidder vel ikke lagre telefonnummeret til en man ikke kjenner og ikke har lyst til å bli kjent med?

Ergo, han har kanskje lyst til å bli kjent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier han ringte deg en gang ved en feiltakelse. Det betyr at han har lagret nummeret ditt på telefonen sin. Hvorfor har han det? Man gidder vel ikke lagre telefonnummeret til en man ikke kjenner og ikke har lyst til å bli kjent med?

Ergo, han har kanskje lyst til å bli kjent?

ja det har jeg også lurt på.. angrer for jeg ikke spurte før,er noen mnd siden han ringte nå.. må jo være en grunn til det,tenker jeg iallefall :)

vanskelige greier,skulle ønske jeg ikke var så sjenert, og skulle ønske han ikke var det heller! er så lenge siden jeg var singel og på sjekkeren at jeg har glemt det helt ut . er selvfølgelig mye lettere hvis vi hadde havnet på samme fest, men han går ikke mye ut pga jobben,og vi henger ikke med samme folkene :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han er en stalker som har funnet nummeret på gule sider, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe ja kanskje han har sjekket det på gulesider;) må nok tørre å sende en sms til ham ja, tar nok litt tid før jeg tørr :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...