Gjest Gjest_Ydmyk_* Skrevet 14. april 2009 #1 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg trenger nye klær, jeans, andre bukser, ja det meste. Men jeg er høy, har lange bein og armer og har noen kg ekstra, jevnt fordelt. Har lite/ingen midje å snakke om, så jeg passer best i empiresnitt ol. Hvor finner jeg kule jeans, med plass til mage og lår. Vil ha litt høy midje og bootcut + noen som evt. er litt smalere nede, helst strech. Tar også imot tips til topper og jakke/kåpe/kappe til våren. Sistnevnte bør være uten belte og helst litt innsvinget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iero Skrevet 14. april 2009 #2 Del Skrevet 14. april 2009 Bli litt lettere å anbefale en butikk hvis man vet hvor du bor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 14. april 2009 #3 Del Skrevet 14. april 2009 Har du prøvd nettbutikker som f.eks. Ellos og La Redoute? De har klær i mange størrelser og former. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 14. april 2009 #4 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Jeg er veldig fornøyd med fasongen på bootcut-jeansene fra La Redoute. De kommer i flere beinlengder og farger. Prisen er lav også! Jeg har hatt jeans med bedre stoffkvalitet, men ikke med bedre snitt Edit: manglet et ord Endret 14. april 2009 av antigartner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #5 Del Skrevet 14. april 2009 hei hei ! jeg er omtrent som du forklarer, og jeg kjøper bukser på Cubus.. Der har de litt for enhver smak i bukser, både trange og vie i leggen. Og de kjører i ganske store størrelser ;-) Hvertfall 44, for det kjøper jeg jo selv :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 14. april 2009 #6 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg jobber på Mexx, og vi har mye fine klær i 44, spesielt mange jeans som er slik som du beskriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #7 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg vil anbefale Lindex der har de mange fine jeans, også har kappahl kommet med en ny kolleksjon jeans, men har ikke prøvd de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corrazy Skrevet 14. april 2009 #8 Del Skrevet 14. april 2009 Kappahl har en del fine jeans nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ydmyk Skrevet 20. april 2009 #9 Del Skrevet 20. april 2009 Takk for tips, skal ta meg en runde i butikkene dere nevner. Jeg orker nok ikke bestille fra nett, det er så dumt å måtte returnere masse klær som evt. ikke passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå