Gå til innhold

trøffelhelten (",)

Livets datter

Anbefalte innlegg

Jeg tror fankern dundre meg at jeg skal få ut fingeren (Nei, her tenker jeg ikke bare koffert) og fri til min kjære.

Må bare planlegge litt først, sånn at det ikke blir helt platt eller helt Ari Behn - men noe midt i mellom...

Håper ikke jeg tråkker over noen grenser når jeg drar dette innlegget ditt over i en helt ny, og veldig SYNLIG tråd. Jeg tar sjansen på at ingenting av det du skriver her inne betraktes som "hemmelig-jeg-vil-ikke-at-alle-skal-vite-noe"-tråder!

Jeg ville bare si at dette hørtes meget hyggelig ut. Har du tenkt noe mer på hvordan du evt. vil gjøre dette/gå frem?

Og... hvor lenge har dere holdt sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er ikke samboern til Trøffel her inne også? I så fall burde vi vel egentlig viske litt her: sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hjelp; Personlige meldinger??!??

:oops: :o

Jeg kan si såpass som at en grovskisse har tatt form, og den inneholder i første omgang en surprisetur til London med litt uspesifisert innhold. Jeg må alliere meg med enkelte andre underveis, deriblant et par sjefer...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Høres spennede ut Trøffel. Kan jeg få være en veldig liten flue på veggen der?

Det spørs om du har så veldig lyst til det når du nå får høre at jeg er en pasjonert - og lynende effektiv - småflueeliminator...

:ler:

Særlig hvis lyden av småfluer forstyrrer ...nåja, andre lyder... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...