sofia83 Skrevet 13. april 2009 #1 Del Skrevet 13. april 2009 hei:) e det noen som huske det gode gamle bosselini merket? ) vet noen om det forsatt e mulig å få kjøpt og evt kor?? sku ligt å hatt et herligt bosselini partey eller hvertfall en god gammel søndags genser i merket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 14. april 2009 #2 Del Skrevet 14. april 2009 Å, herregud! Bosselini!! Haha! Det var et annet like ubrukelig merke også, som begynte på P, var var det igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 14. april 2009 #3 Del Skrevet 14. april 2009 For å svare tror jeg nok loppis er tingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #4 Del Skrevet 14. april 2009 Å, herregud! Bosselini!! Haha! Det var et annet like ubrukelig merke også, som begynte på P, var var det igjen? Poco Loco? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2009 #5 Del Skrevet 14. april 2009 jeg har en bosselinijakke nede i boden min..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. april 2009 #6 Del Skrevet 14. april 2009 Er ikke Bosselini et gammelt Cubusmerke? :klø: jeg mener de sluttet med det akkurat da jeg begynte å jobbe der (i 1999) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 14. april 2009 #7 Del Skrevet 14. april 2009 Poco Loco? POCO LOCO, JA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofia83 Skrevet 14. april 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) hahaha huff synd det har gått ut av produksjon då, tenke dere en gjeng me gamle bosselini og poco loco klær, fantastiskt hadde det vert, men får vel legge det på hylla på men greit å finne ut kor det blei av Endret 14. april 2009 av sofia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 14. april 2009 #9 Del Skrevet 14. april 2009 Ingen fare, er nok ikke lenge før de henger på stativene igjen. De fyller jo opp butikkene med så mye gammel møl nå at lite kan overraske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå