Gå til innhold

Pulevenn

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en "pulevenn" i 3 mnd nå. Vi er sammen 5 ganger i uka og sover hos hverandre kanskje 3 ganger i uka. Vi har ikke sex hver gang vi ses.

Så vi har blitt veldig gode venner og jeg har møtt alle kompisene hans. Vi er ute hver helg sammen som oftest ender med krangling, pga sjalusi.

Vi har en avtale om at vi ikke skal holde på med noen andre.

Jeg vet ikke helt hvor jeg har han nå.. etter kranglingen har det hele dabbet av.. vi hadde det så morsomt sammen før, nå har alt gått over til bekymringer og redsel for å miste hverandre.

De siste 3 ukene har han blitt mer og mer avvisende og han sa for ett par dager siden at han nektet å miste meg og ville gjøre det godt igjen.

syns ikke han er veldig mye anderledes.

Så jeg vet ikke om jeg har tålmodighet lenger.. Føler at det er bare jeg som prøver her.. Går det ann å være kun venner etter dette?

Vil vennskapet vare? Vi har blitt gla i hverandre og vil ikke miste han:(

Tror ikke han har følelser for meg lenger.. men det vet jeg ikke noe om.

Men samtidig som jeg har følelser for han, har jeg også lyst til å møte andre for jeg føler at dette ikke går noen vei.. Jeg har blitt for at jeg håpet han skjerpet seg.

Vet ikke helt hva jeg vil... bare høre om noen har vært i samme situasjon før?

Vet ikke hva jeg skal gjøre lenger..

Har flere ganger pratet om dette med situasjonen vår men får liksom ikke noe ut av det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette funker jo som ett forhold.

-dere deler seng nesten hele uka.

-dere skal ikke drive med andre.

-krangler i fylla pga sjalusi.

Er man fuckingsfriend (etter min mening da) kontakter man den andre part når man er kåt.ikke ellers.man deler sjelden seng da knulle er greit,men våkne sammen dagen etter er ikke så populært.det er ikke den nærheten man ønsker av en knullekompis.

sjalusi hører ikke hjemme i denne sjangeren.en knullekompis er en man utnytter for felles glede.i senga..inget mer.

Derfor mange brenner seg.Man tror man skal være kun fuckingfriend,men sannheten er at den ene parten får følelser for den andre.mens den andre holder på "avtalen" sin om att dette er kun sex.

Da blir det tull.

Gutten blir kalt drittsekk,og jenta er jo bitch...

nå har jo dere blitt enige om og ikke ha andre osv.

Kansje en prat om hva dere egentlig vil med forholdet deres ikke hadde vært så dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette funker jo som ett forhold.

-dere deler seng nesten hele uka.

-dere skal ikke drive med andre.

-krangler i fylla pga sjalusi.

Er man fuckingsfriend (etter min mening da) kontakter man den andre part når man er kåt.ikke ellers.man deler sjelden seng da knulle er greit,men våkne sammen dagen etter er ikke så populært.det er ikke den nærheten man ønsker av en knullekompis.

sjalusi hører ikke hjemme i denne sjangeren.en knullekompis er en man utnytter for felles glede.i senga..inget mer.

Derfor mange brenner seg.Man tror man skal være kun fuckingfriend,men sannheten er at den ene parten får følelser for den andre.mens den andre holder på "avtalen" sin om att dette er kun sex.

Da blir det tull.

Gutten blir kalt drittsekk,og jenta er jo bitch...

nå har jo dere blitt enige om og ikke ha andre osv.

Kansje en prat om hva dere egentlig vil med forholdet deres ikke hadde vært så dumt.

Flott oppsumert.

Jeg har brent meg på dette med å være pulevenn. Pga jeg ikke var selv klar over hvor grensene gikk, men prøvde hele tiden å gjøre "kjæreste-ting" sammen med pulevennen. Til slutt skar det hele seg og endte i en opprivende stygg krangel som ødela vennskapet i samme slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott oppsumert.

Jeg har brent meg på dette med å være pulevenn. Pga jeg ikke var selv klar over hvor grensene gikk, men prøvde hele tiden å gjøre "kjæreste-ting" sammen med pulevennen. Til slutt skar det hele seg og endte i en opprivende stygg krangel som ødela vennskapet i samme slengen.

Hvordan ville det funka, hvis du selv var åpen for kjæreste-ting, men samtidig aksepterte at pulevennen ikke ville gjøre noe annet enn å pule, dersom det lå an sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ville det funka, hvis du selv var åpen for kjæreste-ting, men samtidig aksepterte at pulevennen ikke ville gjøre noe annet enn å pule, dersom det lå an sånn.

Sier seg selv at det ikke funker i lengden.

Den ene vil alltid prøve å ha et forhold/kjæreste-ting, den andre vil bare ha uforpliktende sex. Pulevenner er populært i min omgangskrets, men de er kortlevd. De færreste får det til å funke i lengden av opplagte grunner. Dessuten er det lite tilfredsstillende -i lengden- å bare ha uforpliktende sex og ikke resten av kose-pakken! Mao, man føler seg ikke særlig attraktiv, når han stikker innom for sex, så går han straks etterpå. Vil ikke engang spise middag sammen med deg..!

Endret av Queen B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er mer enn pulevenner. Fikk det ikke godt nok fram.

Kan man gå fra å ha noe på gang til å bare være venner, uten sex, eller noe fysisk kontakt? Kan dette funke? Vil veldig gjerne være venn med han men vil ikke foreslå dette om han sier han vil kutte kontakten..

Noen som har fått dette til? Det blir nok litt sjalusi i begynnelsen,men kanskje dette hadde gått seg til? Føler jeg bare er "på vent" og orker ikke det lenger..

Bedre å bestemme seg for å være venner før vi finner ut at "oss" ikke funker og vi kutter kontakten av den grunnen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen klarer det,men som oftest ikke.

Da må det isåfall være en periode uten kontakt der man roer ned alt og kommer seg litt videre i livet.Nye impulser av det annet kjønn så man er ferdig med det seksuelle.Da er det ofte man kan bli venner.hvis forholdet ble avsluttet på en nogenlunde sivilisert måte uten bitterhet da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært kun venner en stund nå, og ikke gjort noe som helst når vi har vært sammen. Kanskje derfor det har dabbet av.. Men uansett jeg får bare bruke tiden til hjelp, ville bare høre om det faktisk går ann å være venner etter så mye har skjedd mellom oss. Begynner å tvile:/ Er bare redd han kutter meg helt ut om han finner meg med noen andre.. Vil jo beholde vennskapet:)

det beste er vel å ta avstand fra hverandre for en stund... Vet ikke hvorfor jeg skrev her, jeg er den eneste som finner ut av det her uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...