punkyB Skrevet 15. juli 2003 #21 Del Skrevet 15. juli 2003 Jaaaa- nå fant jeg mine egne.Mente jeg hadde sett noe sånt før. Retze-dagbok. http://home.hib.no/mediesenter/mytobib/ill...llos/dagbok.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 15. juli 2003 #22 Del Skrevet 15. juli 2003 Ja, var det ikke det jeg trodde Nei, kjære, jeg kan trøste deg med at jeg skal IKKE skrive no dagbok. Jeg har altfor mange andre ting jeg funderer på for tiden - som f.eks hvorfor Kamikazepiloter bruker hjelm. :hmm: Ellers kan jeg fortelle deg at jeg har blitt skjitbrun - bare ikke på magen. Du er vel misunnelig nå, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 16. juli 2003 #23 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg kunne godt synes du skulle skrive dagbok - sånn at jeg får fulgt med litt på hva det er du driver med. Men vi kan jo kanskje ta dagbok her?? Nå har jeg akkurat spist to skiver med en kopp te til . Lurer på om jeg skal ta en kopp te - til altså - med te ........ Tror du jeg har evner i så måte?? Brun meg her og der ..... jeg også er brun selv om jeg måtte ta en liten Espelid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 16. juli 2003 #24 Del Skrevet 16. juli 2003 Mange innlegg må jeg skrive for å ikke være fersking lenger da???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 16. juli 2003 #25 Del Skrevet 16. juli 2003 Så dere har det jævlig moro på men bekostning? Hæ?! Retzedagboka er KGs mest lesevennlige, ha det helt klart for dere. Kjærringer! Du må ha 2348 innlegg for å avansere fra nybegynnernivået, pønk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 16. juli 2003 #26 Del Skrevet 16. juli 2003 Så dere har det jævlig moro på men bekostning? Hæ?! Retzedagboka er KGs mest lesevennlige' date=' ha det [i']helt klart for dere. Kjærringer! *kniz* Vi morro på din bekostning???? Kunne jo ikke FALLE oss inn ...... Du må ha 2348 innlegg for å avansere fra nybegynnernivået, pønk. Ja da har jeg jo bare ca. 2300 og noe igjen da ..... for du tuller ikke med meg nå vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 16. juli 2003 #27 Del Skrevet 16. juli 2003 Ja da har jeg jo bare ca. 2300 og noe igjen da ..... for du tuller ikke med meg nå vel?? Tuller? :o No way. Man er da et seriøst menneske med integritet. Vært på smågodthandel i Harryland i det siste da, pønk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 16. juli 2003 #28 Del Skrevet 16. juli 2003 Vært på smågodthandel i Harryland i det siste da, pønk? Nope - har ikke det , ikke siden vi var der nede nå sist. Men jeg lurer på å ta meg en tur da. Jeg må jo besøke Zirine & co for å få sjansen til å kjøpe godis - er liksom eneste poenget med å besøke dem. Blir du med ?? :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 16. juli 2003 #29 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg kunne godt synes du skulle skrive dagbok - sånn at jeg får fulgt med litt på hva det er du driver med. Men vi kan jo kanskje ta dagbok her?? Nå har jeg akkurat spist to skiver med en kopp te til . Lurer på om jeg skal ta en kopp te - til altså - med te ........ Tror du jeg har evner i så måte?? Til å skrive dagbok? Jo, ja ... men da krever jeg at du tar med ALLE skitne detaljer, hva som EGENTLIG hente, ikke sant? Alt sånn med hva du spiser på skiva og hvor mange kopper te du drikker, det kan du drite i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 16. juli 2003 #30 Del Skrevet 16. juli 2003 Mange innlegg må jeg skrive for å ikke være fersking lenger da???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 16. juli 2003 #31 Del Skrevet 16. juli 2003 Så dere har det jævlig moro på men bekostning? Hæ?! Retzedagboka er KGs mest lesevennlige, ha det helt klart for dere. Kjærringer! Joda, jeg er klar over at du synes det - jeg mener, de bøkene du leser består jo stort sett av bilder - klart du "skriver" en lettskrevet dagbok. Ellers - sambis hilser og grafser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 16. juli 2003 #32 Del Skrevet 16. juli 2003 Grafse sambis tilbake fra meg! Fikk telefon fra snuppa i går, de har det selvsagt fordømt varmt i Gøteborg også, men hun sier hun har det strålende. Det er bra. Hun har gleda seg til denne cupen fra jul omtrent. Må være for jævlig å sparke fotball i denne varmen. Usj. Jeg skal lage iskrem i dag. Hvis jeg gidder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 16. juli 2003 #33 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg skal krysse fingrene for snuppa! Lage deg is? Har du en god oppskrift? Begge jentene mine er ute av huset - på overnattingsbesøk hos venninner. Det er en god anledning til å lage is - jeg får alt for meg selv. Ellers hadde jeg tenkt å stikke på stranden i dag, men jeg tror ikke jeg gidder - antagelig kommer jeg meg bare til hagen - hvis jeg ikke blir sittende her Ahh .. det er deilig med sommer :strekke seg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 16. juli 2003 #34 Del Skrevet 16. juli 2003 Z. Hils sambis og si at jeg gidder ikke å grafse på han heller ..... Nå har jeg bestilt meg frisørtime til lørdag. Har vært på et seminar nede i byen og det ble jaggu dyrt - kan jeg få det refundert (sko, hårkur og div.) siden det jo da faktisk var ifm. seminar jeg kjøpte det ? R. Hva gjør du idag da - ute på treningstur du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 16. juli 2003 #35 Del Skrevet 16. juli 2003 Eller moser i uglen :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 16. juli 2003 #36 Del Skrevet 16. juli 2003 hehe Retz - ser at du har fått ledertrøya på deg - kult !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 16. juli 2003 #37 Del Skrevet 16. juli 2003 :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 16. juli 2003 #38 Del Skrevet 16. juli 2003 Hva gjør du idag da - ute på treningstur du også? I dag gjør jeg akkurat like lite som i går - ingenting. Jeg er alene, og jeg pusler rundt her ute i hagen - når jeg ikke må inn å skaffe til veie dokumentasjon i hasjdebatten Det blir litt røyking av det - faen, jeg har jo skifta maskin og mista alle linkene mine. Eller mista og mista - jeg har jo bare ikke fått fingern ut til å få overført dem - og det er jo ikke bare, bare.... Jeg har også glemt å vaske på 2 uker. Forresten - du bør def. søke om å få dekket dine skjønnhetsutgifter. Skulle bare mangle - en slik utgift kommer jo alle til gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 16. juli 2003 #39 Del Skrevet 16. juli 2003 Helt toppers med hage nå om dagen, så kan man poffe ut og inn akkurat som det passer en. Burde ikke jeg dra hjem fra jobb nå snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 16. juli 2003 #40 Del Skrevet 16. juli 2003 Zirine: Jepp, jeg har en vanvittig god oppskrift på iskrem! Fikk den av Minnie her på KG: 3-4 eggeplommer 3 ss melis 3 dl kremfløte 5 ss espresso 1 kokesjokolade 1 boks valnøtter noen ss sjokoladepulver Piske egg + melis. Piske krem. Blande smakstilsetninger i krem. Blande eggedosis i krem. Røre. Fryse. pønk: Fin i ledertrøya, hva? Jeg skal iføre meg fjelltrøya når vi kommer opp i Pyreneene. Har en grønn på lager også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå