Gjest Zirine Skrevet 14. juli 2003 #1 Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg får ikke lov av KG å gå rundt å kalle folk for kjerringhelvete - og pus er faen meg HELT uaktuelt å kalle deg. Jeg vet ikke om jeg klarer å henvende meg til deg mer! Hva SKAL jeg gjøre fru helvete? :hulk: (endret - jeg glemte en k i pønk. Jeg har skriv-leksi) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 15. juli 2003 #2 Del Skrevet 15. juli 2003 Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg får ikke lov av KG å gå rundt å kalle folk for kjerringhelvete - og pus er faen meg HELT uaktuelt å kalle deg. Jeg vet ikke om jeg klarer å henvende meg til deg mer! Hva SKAL jeg gjøre fru helvete? :hulk: (endret - jeg glemte en k i pønk. Jeg har skriv-leksi) Joda - for her har vi lov til å kalle hverandre for kjerringhelveter. Vi sier jo bare sannheten uansett !!?? Begynner du å kalle meg pus så aner jeg ørner i mosen altzå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 15. juli 2003 #3 Del Skrevet 15. juli 2003 Prøv med Hennes Kjerringlige Høyhet, kronhelvete punky. Jepp, det skulle gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 15. juli 2003 #4 Del Skrevet 15. juli 2003 Hvorfor ikke bare igonere henne som du tilsynelatende ikke liker spesielt......?! Istedet for hoste opp skjellsord bare for skjellsordene's skyld? Kanskje det er noen kinky her som jeg ikke er inneforstått med..? Who knows - and is it worth it to care so much? ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 15. juli 2003 #5 Del Skrevet 15. juli 2003 Anafugia - *hviske* - noe sier meg at det er noget internt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 15. juli 2003 #6 Del Skrevet 15. juli 2003 Anafugia - *hviske* - noe sier meg at det er noget internt! Drit i det da! Isåfall kan de sende PM!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 15. juli 2003 #7 Del Skrevet 15. juli 2003 Drit i det da! Isåfall kan de sende PM!!! Dette er jo personlige meldinger daaaahhhhh !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 15. juli 2003 #8 Del Skrevet 15. juli 2003 Prøv med Hennes Kjerringlige Høyhet, kronhelvete punky. Jepp, det skulle gå. Det kan gå - dog kanskje litt i sympatiske laget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 15. juli 2003 #9 Del Skrevet 15. juli 2003 Joda - for her har vi lov til å kalle hverandre for kjerringhelveter. Vi sier jo bare sannheten uansett !!?? Begynner du å kalle meg pus så aner jeg ørner i mosen altzå. Eller moser i uglen Nei, jeg vetta faen, jeg pønk. Når jeg ikke får gitt uttrykk for mine kjærlighetserklæringer til deg sånn på nett, så blir jeg helt handlingslammet. Forresten - huset er tomt for besøk. Når kommer du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 15. juli 2003 #10 Del Skrevet 15. juli 2003 Dette er jo personlige meldinger daaaahhhhh !!!! PERSONLIGE MELDINGER SOM DERE VIL ALLE SKAL SE DAHH! Begynner å skjønne Zirine nå gitt!! =/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 15. juli 2003 #11 Del Skrevet 15. juli 2003 Hvorfor ikke bare igonere henne som du tilsynelatende ikke liker spesielt......?! Istedet for hoste opp skjellsord bare for skjellsordene's skyld? Kanskje det er noen kinky her som jeg ikke er inneforstått med..? Who knows - and is it worth it to care so much? ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 15. juli 2003 #12 Del Skrevet 15. juli 2003 Anafugia - du må huske å drikke mye vann i denne varmen, ok? Jeg tror jaggu du har fått solstikk. :ømhjertet: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 15. juli 2003 #13 Del Skrevet 15. juli 2003 Anafugia - du må huske å drikke mye vann i denne varmen, ok? Jeg tror jaggu du har fått solstikk. :ømhjertet: Jeg tror jaggu du har rett jeg :solstikk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 15. juli 2003 #14 Del Skrevet 15. juli 2003 Mens vi snakker om solstikk. Steike det har vært varmt i dag - og er det enda. :pjuh: Nå skjønner jeg hvorfor jeg er født og oppvokst i arktiske strøk ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 15. juli 2003 #15 Del Skrevet 15. juli 2003 Eller moser i uglen Nei, jeg vetta faen, jeg pønk. Når jeg ikke får gitt uttrykk for mine kjærlighetserklæringer til deg sånn på nett, så blir jeg helt handlingslammet. Forresten - huset er tomt for besøk. Når kommer du? Jeg skal jo jobbe hele bloody juli - og har beredskap på jobben .... dvs. ringt opp om morgenen. Men kanskje komme en lørdag og bli til søndag?? Utrolig deilig å være på besøk hos dere da ..... og i dette været ...... Det retzekreket har vel ikke tid til å komme med det første?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 15. juli 2003 #16 Del Skrevet 15. juli 2003 Eller moser i uglen Nei, jeg vetta faen, jeg pønk. Når jeg ikke får gitt uttrykk for mine kjærlighetserklæringer til deg sånn på nett, så blir jeg helt handlingslammet. Forresten - huset er tomt for besøk. Når kommer du? Jeg skal jo jobbe hele bloody juli - og har beredskap på jobben .... dvs. ringt opp om morgenen. Men kanskje komme en lørdag og bli til søndag?? Utrolig deilig å være på besøk hos dere da ..... og i dette været ...... Det retzekreket har vel ikke tid til å komme med det første?? Døh - finnes det sånn svar til deg her eller??? Er jo umulig å følge med på hvor man har vært jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 15. juli 2003 #17 Del Skrevet 15. juli 2003 Nei, du får bare bruke den linken oppi høyre hjørne her "vis dine egne innlegg", så ser du hvilke diskusjoner du har vært inne i, evt. får du krysse av for å få tilsendt mail når det kommer svar i de diskusjonene du har vært inne i - det gjør du i Profilen. Skikkelig tungvinte greier, det er jeg enig i. Faktisk synes jeg hele brukergrensesnittet på diskusjonsgruppene ala denne, er utrolig dårlig - eneste som kan sies å være bra er denne PM funksjonen, ikke at jeg bruker den, men .... Lørdag til søndag hadde vært hyggelig, vi snakkes om det. Jesus, det er varmt her :pjuh: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 15. juli 2003 #18 Del Skrevet 15. juli 2003 Om ikke denne lørdagen så en annen. Eller en fredag?? Fy pokker så yiukk selvbruningskremer lukter - men dæven så deilig jeg blir !! Har vært og tatt manikyr og pedikyr idag - skrubbet hele kroppen - gnidd inn fuktighetskrem og så selvbruningskrem. Ready for party!!! Jeg tror ikke jeg har noen slik knapp jeg ..... men fra profilen min kan jeg jo få opp alle innlegg. Tror ikke jeg gidder mail - dessuten funker ikke det fra jobb tror jeg ...... der er det mailsperre ....... selv om det her kanskje går automagisk ..... når skal du begynne med dagbok da???? Retz har jo...... Varmt jah - men ganske deilig. Var nesten ute på Hovedøya idag - men køen var jo ukristelig - sto der i det vide og det breie før vi droppa hele øya og dro til middelalderparken. Bra der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 15. juli 2003 #19 Del Skrevet 15. juli 2003 Har RETZ dagbok?? Hva ER det du sier?? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 15. juli 2003 #20 Del Skrevet 15. juli 2003 Se forresten her http://www.kvinneguiden.no/Forum/ - oppi høyre hjørne - ikke helt øverst ..... deeeeeer --------------> og litt opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå